Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Miten teet ensialoitteen?

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Mutta pisteet kotiin Ximmolle ihan oikeasta ja rohkeasta keskustelutaidosta!

Kiitos, oikein suuri kiitos. Mä oon aikamoinen mölyäjä välillä, mutta kyllähän mä osaan keskustella asiaakin, jos niikseen tulee. Enkä tarvi mitään rohkaisuryyppyä. Ylläripylläri joudun aina jossain suvun juhlissa, viimeksi systerin häissä, pitämään puheen.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Muokkasi: Doomeri
  • Vastaa
Olen todella perus jätkä kun ajatellaan toimintaani baarissa (Ja iskuyrityksiäni)...
En voi kuvitellakkaan puhuvani kenenkään tuntemattoman kanssa ellen ole viinapullon edestä kitannu...

Kumminkaan en ole mitenkään tunkeileva ihminen vaikka olisin "lievässä" maistissa... (herrasmies tavat kunniaan)

"If you were the heavens I would be the wind" Deathstars:Razor end

• Vastaa
Minä olen niitä ihmisiä, jotka odottavat että toinen tulee puhumaan, tai jos ei tule, en minäkään itse mene. No poikkeustapauksiakin löytyy, joskus vaan huomaa ettei toinenkaan viitsi tulla aloittamaan keskustelua,ja mahdollisuus päästä tutustumaan toiseen ihmiseen voi kohta olla mennyttä, joten silloin itse keksin keskusteltavaa ihan mistä tahansa, sen jälkeen juttua sitten tuleekin...

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa

Lainaus: Kuutar

Minä olen niitä ihmisiä, jotka odottavat että toinen tulee puhumaan, tai jos ei tule, en minäkään itse mene. No poikkeustapauksiakin löytyy, joskus vaan huomaa ettei toinenkaan viitsi tulla aloittamaan keskustelua,ja mahdollisuus päästä tutustumaan toiseen ihmiseen voi kohta olla mennyttä, joten silloin itse keksin keskusteltavaa ihan mistä tahansa, sen jälkeen juttua sitten tuleekin...

olen täysin samanlainen, yleensä haen ensin kaveruutta ja tutustun ihmiseen, siitähän voi paljastua vaikka mitä kun lähemmin tuntee. en nyt ihan ventovieraalle mene missään puhumaan tuosta vaan, korkeintaan reiveissä tai vastaavissa.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa

Lainaus: Kuunsilta

olen täysin samanlainen, yleensä haen ensin kaveruutta ja tutustun ihmiseen, siitähän voi paljastua vaikka mitä kun lähemmin tuntee.

niinpä, minä en edes ymmärrä sellaisia ihmisiä ,jotka suoraan osoittavat kiinnostusta etsien tyttö/poikaystävää, kyllä ensin pitää tutustua ihan kavereina, ja sitten kun tuntee toisen voi ajatella haluaako jotain muutakin siitä ihmissuhteesta. Eikä toista yhden baari illan tms. perusteella vielä opi tuntemaan.

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
tuttuni iski baarissa miehen, seurustelu alkoi heti. myöhemmin tyttö itki sitä, kun mies onkin ihan erilainen kuin kuvitteli. niimpä, olisi tutustunut ensin.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
enpä tiedä iskikö emäntä minut vai minä emännän. suuni kerkesin juuri ja juuri avata, hän älykkäänä ihmisenä tukki sen omallaan ennenkuin ehdin isommin munata itseäni.

vaikkakin rakkautta ensi silmäyksellä-kuvaus kuulostaa tilanteelta, jossa kaksi kiimaista,vähemmän valikoivaa ihmistä törmäävät...

Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...

• Muokkasi: Speedymaza
  • Vastaa

Lainaus: Kuutar

minä en edes ymmärrä sellaisia ihmisiä ,jotka suoraan osoittavat kiinnostusta etsien tyttö/poikaystävää, kyllä ensin pitää tutustua ihan kavereina, ja sitten kun tuntee toisen voi ajatella haluaako jotain muutakin siitä ihmissuhteesta.

Entäpä jos suhde loppuukin. Voiko enää sen jälkeen olla vain kavereita? Tai uskaltaako sitä alkaa seurustelemaan kaverin kanssa jos ei halua riskeerata sitä. Mutta miksipäs sitä ei voisi olla kavereita seurustelun jälkeenkin. Kai se riippuu ihan siitä miten ero tulee. Ähh... ei saa pidettyä ajatuksia kasassa. Pitäis varmaan mennä nukkumaan. Eihän tuo kellokaan ole vasta kuin puoli 6.
  • Vastaa
Juuttisäkki neidolle päähän ja mettään... :P

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa

Lainaus: Speedymaza

Mutta miksipäs sitä ei voisi olla kavereita seurustelun jälkeenkin. Kai se riippuu ihan siitä miten ero tulee.

Kyllähän se on mahdollista, mutta jos pari on eronnut ilman mitään sen dramaattisempia syitä, ystävyys eron jälkeen saattaa helposti muuttua takaisin romantiikaksi. Jos taas pari on eronnut hieman riidoissa, veikkaanpa, että silloin ystävyyskin voi saada vähän katkeria piirteitä ja voi jäädä melko viileäksi. Myöhemmin, kun vanhat tunteet ovat jo alkaneet haaleta ja molemmat ovat siirtyneet elämässään eteenpäin, ystävyys voi hyvinkin tulla kysymykseen. Mutta siis tosiaan, eihän siinä välttämättä käy juuri näin, tuo on vain yksi mahdollisuus. Jokainen suhde alusta loppuun on niin yksilöllinen.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Pudotus). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!