Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!
Lainaus: Piiskansiima
Mutta pisteet kotiin Ximmolle ihan oikeasta ja rohkeasta keskustelutaidosta!
Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.
"If you were the heavens I would be the wind" Deathstars:Razor end
vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.
Lainaus: Kuutar
Minä olen niitä ihmisiä, jotka odottavat että toinen tulee puhumaan, tai jos ei tule, en minäkään itse mene. No poikkeustapauksiakin löytyy, joskus vaan huomaa ettei toinenkaan viitsi tulla aloittamaan keskustelua,ja mahdollisuus päästä tutustumaan toiseen ihmiseen voi kohta olla mennyttä, joten silloin itse keksin keskusteltavaa ihan mistä tahansa, sen jälkeen juttua sitten tuleekin...
The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...
Lainaus: Kuunsilta
olen täysin samanlainen, yleensä haen ensin kaveruutta ja tutustun ihmiseen, siitähän voi paljastua vaikka mitä kun lähemmin tuntee.
Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...
minä en edes ymmärrä sellaisia ihmisiä ,jotka suoraan osoittavat kiinnostusta etsien tyttö/poikaystävää, kyllä ensin pitää tutustua ihan kavereina, ja sitten kun tuntee toisen voi ajatella haluaako jotain muutakin siitä ihmissuhteesta.
Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels
Lainaus: Speedymaza
Mutta miksipäs sitä ei voisi olla kavereita seurustelun jälkeenkin. Kai se riippuu ihan siitä miten ero tulee.
"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.