Gootti.net

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.02.2007 16:55
Paljonpuhuva katse kertoo enemmän kuintuhat sanaa. Jos keskustella pitää, niin ehkä joku yhteinen kiinnostuksen kohde tai yleinen aihe, esim. musiikki on sopiva. Niin ja pienen kehun voi tietty antaa, mutta ei mitään imelaa ("Sulla on ihanat silmät!!"), vaan ihan jotain neutraalia, esim. jotain vaatetta, korua, autoa voi kehua.
Kirjoittanut: mimmu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.02.2007 17:58
en ees haluu poika ystävää
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.02.2007 18:20
No mä en varmaa uskaltais tehä mitään. Kattelisin vaan vähän kauempaa. :P Ja oottaisin et jos se tulis mulle juttelemaan tai jotain, mikä ois kyllä aika epätodennäköistä.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.02.2007 18:22
FilthyMannequin : juuri noin teen minäkin kovin epätodennäköistä et joku tulis juttelee mulle joten jos joku kummiski tulee, katon jtn puol tuntii et mitä ihmettä
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.02.2007 19:25

Lainaus: Valkyria

FilthyMannequin : juuri noin teen minäkin kovin epätodennäköistä et joku tulis juttelee mulle joten jos joku kummiski tulee, katon jtn puol tuntii et mitä ihmettä
Niinpä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2007 19:47

Lainaus: Ximmo

Muissa kulttuureissa flirttailu on aivan normaali keskustelutapa,

Muissa kulttuureissa keskustelu voidaan aloittaa myös selvinpäin, kun taas suomalainen (mies) tarvitsee sen yhden promillen alle ennen kuin suu aukeaa...ja vielä kun sitä aloitettua "keskustelua" höystetään härskeillä kommenteilla toisn osapuolen ulkonäöstä sekä iholle tunkemalla, niin jee. Mutta pisteet kotiin Ximmolle ihan oikeasta ja rohkeasta keskustelutaidosta!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.02.2007 20:01

Lainaus: Piiskansiima

kun taas suomalainen (mies) tarvitsee sen yhden promillen alle ennen kuin suu aukeaa...ja vielä kun sitä aloitettua "keskustelua" höystetään härskeillä kommenteilla toisn osapuolen ulkonäöstä sekä iholle tunkemalla, niin jee.

En ainakaan itse oo tuommoinen, enkä käytä alkoholia, joten selvinpäin on tuollaiset keskustelut hoidettava. Ja kammoan karkeaa käytöstä. Olenko outo ?
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.02.2007 20:48

Lainaus: Ximmo

Useinhan täällä ajatellaan "ai nyt se yrittää tota", jos esim. mä juttelen jollekin tytölle. Ty-pe-rää.

arg, toi on niin ärsyttävää. Mun paras kaveri(tyttö) on paljon tekemisissä poikien kanssa jotka siis on vaan sen kavereita ja siitä liikkuu kauheita juoruja että "nyt se on ton kaa ja eilen se oli leffassa ton kaa! ", kuten sanoit, hyvin typerää.

Itse olen vaan mennyt ja yrittänyt jutella jotakin ja olla ystävällinen, heh ainakin poikaystävääni se tehosi
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.02.2007 20:54
Hymystä se lähtee, ystävällisyys plussaa, unohtamatta tietenkään sellaista asiaa nimeltä fiksukäytös (tarkentaen että ei ihan kättelyn jälkeen loroteta b-näytettä kiinnostuksen kohteen taskuun tai käsilaukkuun).
näin se käy, rohkeutta matkaan vaan.
kyl se siitä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2007 08:51
Plussapisteitä plopsahtelee siis myös Poisonille!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit