Gootti.net

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.03.2007 20:10

Lainaus: Piiskansiima

Mutta pisteet kotiin Ximmolle ihan oikeasta ja rohkeasta keskustelutaidosta!

Kiitos, oikein suuri kiitos. Mä oon aikamoinen mölyäjä välillä, mutta kyllähän mä osaan keskustella asiaakin, jos niikseen tulee. Enkä tarvi mitään rohkaisuryyppyä. Ylläripylläri joudun aina jossain suvun juhlissa, viimeksi systerin häissä, pitämään puheen.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 01.03.2007 23:07
Olen todella perus jätkä kun ajatellaan toimintaani baarissa (Ja iskuyrityksiäni)...
En voi kuvitellakkaan puhuvani kenenkään tuntemattoman kanssa ellen ole viinapullon edestä kitannu...

Kumminkaan en ole mitenkään tunkeileva ihminen vaikka olisin "lievässä" maistissa... (herrasmies tavat kunniaan)
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.03.2007 21:53
Minä olen niitä ihmisiä, jotka odottavat että toinen tulee puhumaan, tai jos ei tule, en minäkään itse mene. No poikkeustapauksiakin löytyy, joskus vaan huomaa ettei toinenkaan viitsi tulla aloittamaan keskustelua,ja mahdollisuus päästä tutustumaan toiseen ihmiseen voi kohta olla mennyttä, joten silloin itse keksin keskusteltavaa ihan mistä tahansa, sen jälkeen juttua sitten tuleekin...
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 21:56

Lainaus: Kuutar

Minä olen niitä ihmisiä, jotka odottavat että toinen tulee puhumaan, tai jos ei tule, en minäkään itse mene. No poikkeustapauksiakin löytyy, joskus vaan huomaa ettei toinenkaan viitsi tulla aloittamaan keskustelua,ja mahdollisuus päästä tutustumaan toiseen ihmiseen voi kohta olla mennyttä, joten silloin itse keksin keskusteltavaa ihan mistä tahansa, sen jälkeen juttua sitten tuleekin...

olen täysin samanlainen, yleensä haen ensin kaveruutta ja tutustun ihmiseen, siitähän voi paljastua vaikka mitä kun lähemmin tuntee. en nyt ihan ventovieraalle mene missään puhumaan tuosta vaan, korkeintaan reiveissä tai vastaavissa.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.03.2007 22:08

Lainaus: Kuunsilta

olen täysin samanlainen, yleensä haen ensin kaveruutta ja tutustun ihmiseen, siitähän voi paljastua vaikka mitä kun lähemmin tuntee.

niinpä, minä en edes ymmärrä sellaisia ihmisiä ,jotka suoraan osoittavat kiinnostusta etsien tyttö/poikaystävää, kyllä ensin pitää tutustua ihan kavereina, ja sitten kun tuntee toisen voi ajatella haluaako jotain muutakin siitä ihmissuhteesta. Eikä toista yhden baari illan tms. perusteella vielä opi tuntemaan.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 22:11
tuttuni iski baarissa miehen, seurustelu alkoi heti. myöhemmin tyttö itki sitä, kun mies onkin ihan erilainen kuin kuvitteli. niimpä, olisi tutustunut ensin.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.03.2007 04:19
enpä tiedä iskikö emäntä minut vai minä emännän. suuni kerkesin juuri ja juuri avata, hän älykkäänä ihmisenä tukki sen omallaan ennenkuin ehdin isommin munata itseäni.

vaikkakin rakkautta ensi silmäyksellä-kuvaus kuulostaa tilanteelta, jossa kaksi kiimaista,vähemmän valikoivaa ihmistä törmäävät...
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • • Muokkasi: Speedymaza
  • Lähetetty: 03.03.2007 05:30

Lainaus: Kuutar

minä en edes ymmärrä sellaisia ihmisiä ,jotka suoraan osoittavat kiinnostusta etsien tyttö/poikaystävää, kyllä ensin pitää tutustua ihan kavereina, ja sitten kun tuntee toisen voi ajatella haluaako jotain muutakin siitä ihmissuhteesta.

Entäpä jos suhde loppuukin. Voiko enää sen jälkeen olla vain kavereita? Tai uskaltaako sitä alkaa seurustelemaan kaverin kanssa jos ei halua riskeerata sitä. Mutta miksipäs sitä ei voisi olla kavereita seurustelun jälkeenkin. Kai se riippuu ihan siitä miten ero tulee. Ähh... ei saa pidettyä ajatuksia kasassa. Pitäis varmaan mennä nukkumaan. Eihän tuo kellokaan ole vasta kuin puoli 6.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.03.2007 11:12
Juuttisäkki neidolle päähän ja mettään... :P
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 03.03.2007 12:09

Lainaus: Speedymaza

Mutta miksipäs sitä ei voisi olla kavereita seurustelun jälkeenkin. Kai se riippuu ihan siitä miten ero tulee.

Kyllähän se on mahdollista, mutta jos pari on eronnut ilman mitään sen dramaattisempia syitä, ystävyys eron jälkeen saattaa helposti muuttua takaisin romantiikaksi. Jos taas pari on eronnut hieman riidoissa, veikkaanpa, että silloin ystävyyskin voi saada vähän katkeria piirteitä ja voi jäädä melko viileäksi. Myöhemmin, kun vanhat tunteet ovat jo alkaneet haaleta ja molemmat ovat siirtyneet elämässään eteenpäin, ystävyys voi hyvinkin tulla kysymykseen. Mutta siis tosiaan, eihän siinä välttämättä käy juuri näin, tuo on vain yksi mahdollisuus. Jokainen suhde alusta loppuun on niin yksilöllinen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit