Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2009 01:32
En tiedä liittyykö ihan tähän ketjuun, mutta miten tehdä aloite enemmänkin kaverillisessä mielessä? Joskus klubeilla pyöriessä näkee sellaista porukkaa, joiden kanssa voisi ehkä juttu luistaakin, mutta olen niin pirun ujo etten koskaan uskalla kenellekään mennä oma-alotteisesti juttelemaan. Tähän vielä lisätään se, että kaikilla on jo se oma kaveriporukka siinä ympärillä, joten siihen on hankala lähteä tunkemaan. Miten te esimerkiksi suhtaudutte siihen, että joku tuntematon yhtäkkiä pyytää lupaa istahtaa samaan pöytään ja rupeaa virittelemään jotakin keskustelua? Katsotteko vain siihen malliin, että tyyppi on järkensä menettänyt vai lähdettekö juttuun mukaan?
Nimimerkillä: Olisi kiva saada samanhenkisiä kavereita
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.11.2009 01:48

Lainaus: Sharida

Miten te esimerkiksi suhtaudutte siihen, että joku tuntematon yhtäkkiä pyytää lupaa istahtaa samaan pöytään ja rupeaa virittelemään jotakin keskustelua?

Toistaiseksi hyvin harvalle on näytetty suoraa punaista, pöytään on aina saanut tulla juttelemaan asiasta jos toisestakin. Joskus on tosin joitakin pyydetty pöydästä lähtemään, mutta sitäkään ei ole sattunut kohta kuukauteen.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.11.2009 08:32

Lainaus: FilthyVictorian

Emmä tiiä, en tiiä mun aikatauluja.
Varmaan surkein tekosyy minkä olen kuullut.

Ei välttämättä ole tekosyy! :'D Itsekään en tiedä aikataulujani, kuin tyyliin päivää/paria ennen. :/ Toisaalta sitten taas mikäli kundista ei kuulu hetkeen mitään, saattaapi hän kuulua näihin munattomiin miehiin jotka eivät voi vastailla.

Kahville pyytäminen on ehkä helpoista ikinä, sillä voihan sitä käydä kavereidenkin kanssa kahvilla. Mielestäni lähtökohtaisesti on hyvä aloittaa siitä että tutustuu johonkuhun (kuvauksissa, klubilla, tapahtumassa, etc) ja pyytää toista vaikkapa kahville, mikäli kokee toisen joko fyysisesti tahi henkisesti vetoavaksi. Mikäli nappaa, niin bueno. Liian päällekäyvä ei mielestäni kannata kuitenkaan olla, joskin nykyaikana standardi lienee jo että toisilla treffeillä viimeistään painimaan ? Mikä on mielestäni aika väärä mentaliteetti.

nimim. Been there, done that. Didnt even get a t-shirt ):
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.11.2009 15:46

Miten te esimerkiksi suhtaudutte siihen, että joku tuntematon yhtäkkiä pyytää lupaa istahtaa samaan pöytään ja rupeaa virittelemään jotakin keskustelua?

Se on ok, jos kysyy lupaa. Aina voi kysyä. Vastaan useimmiten ei, joskus joo. Tuntemattomien kanssa jaarittelu voi olla joskus hyvin tuskallista, jos työkseen joutuu sietämään ja kohtaamaan ihmisiä. (Varsinkin hankalia ihmisiä...) Joillekin se "ei" ei silti riitä ja siinä vaiheessa on joko itse lähdettävä tai kehotettava tuppautujaa painumaan helvettiin, jos jaksaa alkaa kärhämöimään.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2009 22:37
"Lähetkö mun kaa sieneen?"
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.11.2009 00:23

Lainaus: Abigor

"Lähetkö mun kaa sieneen?"

Osu ja uppos.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 15.11.2009 23:14

Tervetuloa vaan, jos ei tule riitaa haastamaan. Harvemmin kukaan täysin vieras tulee juttelemaan, mutta en pahastu ollenkaan, koska minusta on aina mukavaa tutustua ihmisiin.

Lainaus: Natassja

Tuntemattomien kanssa jaarittelu voi olla joskus hyvin tuskallista, jos työkseen joutuu sietämään ja kohtaamaan ihmisiä. (Varsinkin hankalia ihmisiä...)

Ihan totta. En minäkään jaksa vieraita lapsia vapaa-ajallani, kun saan töissä niistä jo tarpeekseni.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2010 17:37
"Moi, mites menee?" Juu oon jo aikasmeminki tänne kommentoinu et oon miesten kaa aika ujo, mut minkäs sille mahtaa :/ oon yrittäny rohkasta itteeni kyl, joskus oon rohkee ja meen juttelee pitkän silmäpeli kauden jälkee hehe Mut jos joku vaan yhtäkkii tulis ja tekis alotteen ni olisin kyl vähä aikaa ihan sekasin
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Teme95
  • Lähetetty: 15.07.2010 19:16

...mutta olen niin pirun ujo etten koskaan uskalla kenellekään mennä oma-alotteisesti juttelemaan. Tähän vielä lisätään se, että kaikilla on jo se oma kaveriporukka siinä ympärillä, joten siihen on hankala lähteä tunkemaan.

Minulla tismalleen sama juttu, olen liian ujo, en uskalla mennä tuntemattomille juttelemaan...
Ja tuo kaveriporukka juttu myös...

Nimimerkillä: Olisi kiva saada samanhenkisiä kavereita

Samoin.[/quote]
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.07.2012 00:16
nyt puhun "ystävyys" juttuna.

no kun koululle tuloo joku uusi tyttö niin eka kysyn että mikä sun nimi oli kun en muista.
(ihan toi! mulla on surkea muisti!)
ja sit sanon oman nimen ja alan kysellä ihan perusjuttuja.
ja eiköhän se siitä juttu lähe kulkemaan,varsinkin kun oon sellanen pälä-pälä tyyppi!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit