Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Karmakuono (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.08.2009 23:18
Samalla linjalla mennään kuten valtaosalla parukasta täällä, eli en todellakaan ole se aloitteen tekiä.
Aloitteen teko lähtekööt toiselta osapuolelta, jos sellainen on tullakseen.
Pokkaa kun ei löydy täältä aloitteen tekoon eikä sosiaallisia taitoja joilla jotain keskustelua voisi yrittää väsätä. Yleensä se tökkää jo siihen ekaan lauseeseen. Ja onhan minullakin itsetunnon kanssa ongelmia. Sitä ei näe itseään minään niin viehättävänä tai tutustumisen arvoisena henkilönä että joku ottaisi tosissaan.
Ja minustahan on vielä kaikenlisäksi h*lvetin vaikeaa tietää kenestä olen kiinnostunut kun tapana on kääntää katseeni aina muualle jos mielenkiinnon kohde katsahtaa minua päin. Ja yleensä jos satun jonkun vilkuilevan/tuijottavan minua päin, tulkitsen katseen ihan joksikin muuksi kuin kiinnostukseksi.
Alan kallistumaan kyllä siihen että jos jonkun tapaan hänet tulen tapaamaan netin välityksellä
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2009 02:57
Heh, iskemisen jalo taito. Sen kun hallitsisi yhtä hyvin kuin Casanova niin voi poijat. Riippuu tietysti paikasta ja ajasta, mutta jos ottaa sen perinteisen lähtökohdan ravintolassa lauantai-iltana: Pieni paljastus : ei sinä mitään taikaa ole. Menen naisen/tytön luokse ja kysyn mitä kuuluu, ja samaan hengen vetoon esittelen itseni. Jos nainen esittelee itsensä ja kiittää kysymästä on pahimmasta jo päästy ohi. Sen jälkeen puhelee mukavia ja on vain rennosti oma itsensä ja koittaa pitää housut ylhäällä kotiin saakka. Jos veto on molemmin puolista, niin asiat tapahtuvat kyllä sitten omaa rataansa, muussa tapauksessa olet luonut itsellesi uuden ystävän/kaverin.
Vinkki vinkkinä, älkää juoko enempää kuin mitä on rohkaisun nimissä tarpeen. Moni ryssii sillä, että vetää nokan turhan punaaseksi ja sammaltaa, ja se taas ei nappaa ketään.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.08.2009 03:25
Toki voi vetää täyden lastinkin, ja silti jättää tytön liikenneympyrään ihmettelemään.

Sanoin jotta kävelen samaa matkaa kunnes lähdetään eri suuntiin, ja nyt sattui olemaan kilometrin päässä se kohta.

Kotia asti pääsin, eipä tuolla naisellakaan tainnut mitään ongelmia siinä asiassa olla ainakaan kunnon puolesta.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.08.2009 16:26

Lainaus: cyberhz

Minullekkin on käynyt näin monia kertoja Ajattelen että " tänään varmasti sittten kysyn sen numeron!!".. mutta eipä sittenkään.. "mutta varmasti huomenna!"..ups, unohdin...

Haha... tänään kysyin. :3 ja sitten voinkin ruveta mietiskelemään mitä teen seuraavaksi.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.08.2009 16:27

Lainaus: FilthyVictorian

Haha... tänään kysyin. :3 ja sitten voinkin ruveta mietiskelemään mitä teen seuraavaksi.

No flirttiviestejä peliin, tietty. Tai "mulla on tylsää, lähdetkö kahville?"
  • Lähetetty: 26.08.2009 16:31

Lainaus: Heetteri

Tai "mulla on tylsää, lähdetkö kahville?"

juu, jotain tollasta ajattelin kans.. *kerää rohkeutta*
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.08.2009 16:49

Lainaus: FilthyVictorian

*kerää rohkeutta*

Ei siinä mitään rohkeuksia tarvita, ajattelet vain että "olen maailman napa ja Jumalatar - kukapa nyt EI kanssani haluaisi kahville!" Sitäpaitsi voihan sitä kavereitakin kysyä kahveelle.
  • Lähetetty: 26.08.2009 16:51

Ei siinä mitään rohkeuksia tarvita, ajattelet vain että "olen maailman napa ja Jumalatar - kukapa nyt EI kanssani haluaisi kahville!" Sitäpaitsi voihan sitä kavereitakin kysyä kahveelle.

Oishan tuo ihan hyvä asenne, mutta ei luonnistu minulta kovin helposti. Mutta vielä kysyn siltä.
  • Lähetetty: 30.09.2009 14:10

mulla on tylsää, lähdetkö kahville?"

Ainiin muute, kysyin siltä, sitä kahvi juttua, vastaus: Emmä tiiä, en tiiä mun aikatauluja.
Varmaan surkein tekosyy minkä olen kuullut. Nyt se kahvi juttu on ollu jäissä jo niin pitkään että...
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.11.2009 23:44
Jaa'a..Noh yleensä ihailen häntä pari kuukautta, aloitan jostain facebookista kysymällä ihan yleisiä asioita. Sitten vain jutellaan lisää ja jos hyvin käy niin treffeille tämä taktiikka toimii..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit