Gootti.net

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.03.2007 23:30

Lainaus: Swanette

Kyllähän se on mahdollista, mutta jos pari on eronnut ilman mitään sen dramaattisempia syitä

totta, olen vain kahden kanssa eronnut riidoissa, ja toisen kanssa olen silti kaveri. yhden kanssa haluaisin olla, mutta hän taitaa olla valitettavasti eri mieltä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 04.03.2007 03:30
Minulla on ilmeisesti taipumusta iskeä tahtomattani känniääliöitä pelkällä katseella. Ei mikään kovin ihailtava taipumus. Tänäänkin tuli joku umpihumalainen örinähevimies sönköttämään jotakin sekavaa baarissa, yritti drinkkiäkin tarjota. Eipä oikein innostanut, sama äijä kun oli juuri hetki sitten suurinpiirtein paininut lattialla kavereineen.

Korostan kuitenkin, että fiksut tyypit saavat toki minun puolestani tulla juttelemaan ihan vapaasti. En vain pidä ihan umpihumalaisista iskuyrityksistä. Siinä jo muutenkin herää epäilyksiä henkilön motiiveista.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 04:12

Minulla on ilmeisesti taipumusta iskeä tahtomattani känniääliöitä pelkällä katseella.

Älä katso niitä. Vaikka pitäisivät minkälaisen shown. Koska välittömästi kun teidän katseet kohtaa tämä känniääliö ajattelee. "Tuo muija katto mua. Se varmaan käyn kuumana muhun." Ottaen tietenkin huomioon että alkoholi saa ihmisen tuntemaan itsestään liikoja. Eli täysin ignooraat. Jos ei ymmärrä niin turvaudu pippurisumuutteeseen.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2007 13:33
Minä yleensä vain menen rohkeasti puhumaan tai sitten toinen tulee puhumaan minulle. Niin yksinkertaista. Jos en mene, niin jää kaduttamaan. Jos joskus en olisi uskaltanut mennä puhumaan, olisi moni ihana ystävä jäänyt saamatta.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.03.2007 16:27
Minä en ole niitä ihmisiä, jotka tekevät minkäänlaisia aloitteita, sillä olen moiseen aivan liian ujo ja sulkeutunut enkä huonon itsetuntoni vuosi osaa pitää itseäni viehättävänä ja kyllin mielenkiintoisena ihmisenä.
Tämä varmaan suurimmalta osalta selittää minun olemattoman seuraelämäni ja usein sitä toivoisin olevani rohkeampi ja reippaampi persoona koska ikinä ei voi tietää, että mitä kaikkea jää välistä, kun ei uskalla mennä juttelemaan.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 04.03.2007 18:26

Lainaus: Speedymaza

Älä katso niitä. Vaikka pitäisivät minkälaisen shown. Koska välittömästi kun teidän katseet kohtaa tämä känniääliö ajattelee. "Tuo muija katto mua. Se varmaan käyn kuumana muhun." Ottaen tietenkin huomioon että alkoholi saa ihmisen tuntemaan itsestään liikoja. Eli täysin ignooraat. Jos ei ymmärrä niin turvaudu pippurisumuutteeseen.

Kiitos neuvoista, täytyy koettaa tosiaan jättää sellaiset kokonaan huomiotta jatkossa. Ihan niin paha tapaus tuo eilisiltainen ei sentään ollut, että olisin pippurisumutteita tarvinnut. Saatoin postauksellani antaa vahingossa hieman liioitellun kuvan siitä tyypistä, olin kai muutenkin vähän vihaisella tuulella sitä kirjoittaessani. Se mies kun ei varsinaisesti ahdistellut tai muuta sellaista, ja olisi varmaan häipynyt heti jos olisin kehdannut olla topakampi.
(Meni vähän ohi aiheen, suokaa anteeksi.)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.03.2007 18:31

Lainaus: Azrael

koska ikinä ei voi tietää, että mitä kaikkea jää välistä, kun ei uskalla mennä juttelemaan.

Paljosta jää paitsi!
Ja sitten jossei yritä mitään, niin se jää kaivelemaan jälkeenpäin. Mieluummin ottaa vaikka se "häpeän", ettei toinen olekaan kiinnostunut
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:51
Useimmiten pystyn kommunikoimaan uusien ihmisten kanssa ainoastaan alkoholin vaikutuksen alaisena, ikävä kyllä. Silloin sitten tuleekin oltua liian suorasukainen...aina saa kärsiä ja hävetä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.03.2007 21:21
Minä en tee aloitetta, alkuun otan rennosti ja juttelen, sillä liika kiirehtiminen vain pilaa kaiken tiedän kokemuksesta... Jos sitten alkaa tulla toimeen ja ujostus katoaa voi ottaa seuraavan varovaisen askeleen..
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 25.03.2007 21:28

Minulla on ilmeisesti taipumusta iskeä tahtomattani känniääliöitä pelkällä katseella.

Älä siis tule ouluun..
Doomeria pahempaa känniääliötä ei löydy perjantai iltaisin hevimestasta

Jooh no empä ole ketään tuntemattomia koskaan iskenyt.. Kaikki ovat olleet vähintäänkin tuttuja minulle...

Lainaus: seidar

Useimmiten pystyn kommunikoimaan uusien ihmisten kanssa ainoastaan alkoholin vaikutuksen alaisena, ikävä kyllä. Silloin sitten tuleekin oltua liian suorasukainen...aina saa kärsiä ja hävetä

Joo sama itelläkin..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit