Gootti.net

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.03.2007 23:02
Hei, täytyy selventää; kivoissa känniääliöissä ei yleensä ole mitään vikaa, melkein kaikki ei-absolutistit ovat sellaisia joskus. Tuolla kommentillani tarkoitin lähinnä sellaisia oikeasti idiootteja ja muutenkin epäilyttäviä tyyppejä, joihin toisinaan törmäilen.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.03.2007 09:43
Hmm... Osaankohan mä tehä ensialoitteen ?? :E Yleensä asiat vaa rullaa omalla painollaan eteenpäin... Mut se kyl täytyy sanoo et alotan puhumisella... tai ainakin yritän, ellen ole juonut puhetaitoani...
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.05.2007 19:18

Lainaus: Speedymaza

Entäpä jos suhde loppuukin. Voiko enää sen jälkeen olla vain kavereita?

Tunnustan, minä en pysty. Testattu on, ja nykyisin teenkin pesäerot hyvin selviksi.

Poikaystäväni taas on edelleen väleissä (samassa kaveripiirissä) entisen avopuolisonsa kanssa, ja näinollen minunkin on pakko. Tunnen olevani todella lapsellinen, kun saan pelkästään tuon ihmisen näkemisestä päähäni kaikkia ikäviä mielikuvia niiden yhteiselosta... tosin epäilen että tähän vaikuttaa myös se, että tuo nainen on vaan niin uskomaton holhoamaan nykyista avokkiaan, että mulle tulee väistämättä mieleen sellainen "uuden äitihahmon etsiminen"... Ja jotenkin en vaan osaa kuvitella tuota omaa miestäni elämässä "laitoin kulta sulle puhtaat sukat ja kalsarit tuolille odottamaan" -elämää.

Tottakai sillä saa olla menneisyys, onhan mullakin. Mä vaan en välttämättä tahtoisi olla sen kanssa tekemisissä... Kyse ei ole mustasukkaisuudesta eikä mistään sellaisesta, ja nuo ovast eronneetkin joskus 4 vuotta sitten. Ne on vaan ne pienet kommentit, että "eikai E osaa pestä pyykkejä oikeissa lämpötiloissa kun mää hoidin meillä kaikki tollaset" mitkä pistää ärsyttämään...

Onneksi toinenkin puolisko ymmärtää asian, vietimme kerran jokusen tunnin samassa seurueessa minun eksäni kanssa ja E oli siitä hyvin, hyvin ahdistunut.

Ja mitä tulee iskemisiin... mulla ei ole mitään ongelmia puhua vieraille, ja tykkäisin tehdä sitä edelleenkin... aloitan jutustelun, vartin kuluttua muistan että hittovie nyt ollaankin Suomessa jossa tuntemattoman henkilön (etenkin jos se on vastakkaista sukupuolta) kanssa keskustelun aloittaminen on aina ja poikkeuksetta = iskuyritys.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2007 19:22
Ensialoite?

emt.. yleensä alan vaa vitsailee ihan pöljänä ja muutenki oon oma pölijä itteni niin että empä osaa sanoa
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 01.05.2007 21:28
Eheeeiii, olen aivan liian ujo mennäkseni juttelemaan kellekään tyypille, varsinkaan jos olen ihastunut siihen. Mutta olen ottanut missiokseni katsoa silmiin ja hymyillä hyvännäköisille tai mielenkiintoisille miehille. Sekin on nimittäin jo hemmetin vaikeaa minulle.

Miksi muuten aina käy niin, että juuri se tyyppi johon on iskenyt silmänsä, ei reagoi minuun mitenkään, mutta sitten sellaiset pyörii ympärillä kiusaksi asti, joista ei ole yhtään kiinnostunut?
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.05.2007 21:37
Mun tapa tehdä ensialoite on varmaa mennä ja jutella. Tai sitten just jossain netissä rupee pälättää sille mut nyt ei ainakaa toivottavasti tarvitse tehdä ensialoitetta pitkään aikaan.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.05.2007 17:34

Lainaus: mimmu

en ees haluu poika ystävää

Sehän on sun oma päätös. Ei kaikki voi haluta. Itse aloitteeni tekisin räpyttämällä henkilölle oikein silimiäni, koska omaan pitkät ripset
Sitten vain juttusille! Jos siitä jotain tulee, niin sittenhän tulee.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.05.2007 16:06

Lainaus: Felicia

Miksi muuten aina käy niin, että juuri se tyyppi johon on iskenyt silmänsä, ei reagoi minuun mitenkään, mutta sitten sellaiset pyörii ympärillä kiusaksi asti, joista ei ole yhtään kiinnostunut?

Niinhän se tuntuu menevän... minullakin,tosin ei aina.
Minä en osaa sitoutua ja suhteeni eivät vain onnistu,joten minua voi lienee pitää jopa ************. Ja myönnän kyllä että saatampa ollakin. mutta minkäs minä sille voin jos en osaa sitoutua ja jos vapaa suhde on niin monille mahdoton ajatus?
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.05.2007 16:14
Olenhan minä yrittänyt sitoutua,mutta...Ei siitä vain tule mitään.Ajatuskin ahdistaa.
Eikä kyse ole siitä että en välittäisi tai haluasi mutta en minä vain osaa.
En vaikka rakastaisin kuinka paljon.</3
Anteeksi,eksyin sivuraiteille,pahoittelen.
minun ensialoitteen tekemiseni on kyllä silloin,kun satun rohkeammalle tuulelle niin hyökkäävää,että ihmettelen etteivät pojat juokse karkuun... x) Siis hyökkäävä olen vain kun kyse on vastakkaisesta sukupuolesta.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.05.2007 14:39

Lainaus: Kuutar

Minä olen niitä ihmisiä, jotka odottavat että toinen tulee puhumaan, tai jos ei tule, en minäkään itse mene. No poikkeustapauksiakin löytyy, joskus vaan huomaa ettei toinenkaan viitsi tulla aloittamaan keskustelua,ja mahdollisuus päästä tutustumaan toiseen ihmiseen voi kohta olla mennyttä, joten silloin itse keksin keskusteltavaa ihan mistä tahansa, sen jälkeen juttua sitten tuleekin...

Niin, näin minäkin toimin.
Tosin en mene edes tuollaisessakaan tilanteessa juttelemaan, ellen sitten koe kyseistä ihmistä hyvin mielenkiintoiseksi.
Mutta minkäs sille voi, kun on syntyjään ujo kuin mikä. :/
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit