Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.05.2007 22:26
itse jotenkin kerään kaiken rohkeuteni, menen "kohteen" luokse sanon: moi. Sen jälkeen oman nimeni ja kysyn ottaako juotavaa ? ja alan höpöttämään joutavia.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2007 21:42
mä oon ihan liian ujo tehdäkseni mitään alotetta, just tänään näin tosi söpön tytön enkä sanonu sille mitään :,(
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2007 21:47

Lainaus: Und3ad

mä oon ihan liian ujo tehdäkseni mitään alotetta, just tänään näin tosi söpön tytön enkä sanonu sille mitään

Pitää vaan hei kerätä rohkeutta ja mennä. Voi menettää paljon tai enemmän, jos vaikka jättää yhden lauseen sanomatta.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.05.2007 22:55
en tee aloitetta koska tiedän saavani rukkaset... elkää hyvät ihmiset edes yrittäkö väittää muuta... mulla on naama kun petolinnun ********* siihen edes goottimeikki auta.. mutta ei se estä mua meikkaamasta)
  • Lähetetty: 28.05.2007 08:25

Lainaus: Tuulentytar

Pitää vaan hei kerätä rohkeutta ja mennä. Voi menettää paljon tai enemmän, jos vaikka jättää yhden lauseen sanomatta.

noku oon vaan niin perkuleen ujo enkä voi sille mitään, ujous pilaa mun elämän! (angst angst vali vali emo emo <-- tolta tää varmaan kuulostaa )
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.05.2007 10:58
Und3ad

On täällä muutkin ujoja... Jos oot kiinnostunut jostakusta mene vain puhumaan. Menet vaikka ensin esittelemään itsesi ja keskustelet kyseisen ihmeisen kanssa hiukan. Loppuun (kun jomman kumman pitää lähteä, tai noh 'pitää mennä') pyydät vaikka hänen numeroaan 'että vois tutustua' sillä eihän kavereita voi ikinä olla liikaa. Siitä sitten lähtee jos on lähteäkseen...

...kai...? Jokainen tyylillään.
  • Lähetetty: 28.05.2007 15:24

Lainaus: Und3ad

noku oon vaan niin perkuleen ujo enkä voi sille mitään, ujous pilaa mun elämän!

Tietäisit vaan kuinka ujo mä olin joskus. Okei no silloin en kenenkään kanssa kyl ollu.
Mut kuitenkin pointtina varmaa yritän sanoo et ku kerran ujouden voittaa ni ei oo enään niin kauheeta
Ainakaan mä en ole enää kovin ujo mennä puhumaan ihmeisille. Kai. No omasta mielestä en ole ja se riittää siihen, että uskallan mennä !
(tai noh, ensimmäisillä kerroilla kun aloin puhua "tuntemattomille" oli alkoholilla kyllä osuutta asiaan mut ei nykyää tartte, paljoo ;D )
  • Lähetetty: 28.05.2007 15:29
En jaksa muokata.
Niin jatkanki että silloin kun olin ujo, pidin itseäni ihan hirveänkamalan rumana(itsetunto oli nollan alapuolella). Silloin ei voi ketään saada, kun on sitä mieltä, eikä luota itseensä tippaakaan. Nykyään pidän itseäni enää kauhen rumana :P (itsetunto +-0 ;D )
Ja nyt seurustelen onnellisesti (ainakin omalta puolelta )

Ymmärtääköhän tästä viestistä mitään, tai onko tässä edes pointtia. No jaa, yritys hyvä 10.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.05.2007 23:26
Itsehän olen vain se mitä näkyy. Jos ei miellytä, passivinen nakki sanon minä.(yritän vähentää kiroamista) En ole liiemmin pitänyt itseäni hirveän 'hurmaavana' tahi muuta vastaavaa, sitä perusparsakaalia..

Suhteeni (lasken suhteiksi niin seurustelu- kuin seksisuhteetkin) ovat olleet melko...hmm... epätavallisia. Voisin kai sanoa että ensimmäinen missä olen 110% mukana on tämänhetkinen. Olen siis yhdessä neidin kanssa joka on mielestäni kaunis. En vaihtaisi kehenkään. Tässä pysyttäydyn niin kauan kuin vain voin.
  • Lähetetty: 29.05.2007 13:11

Lainaus: Tuulentytar

silloin kun olin ujo, pidin itseäni ihan hirveänkamalan rumana

mä oon just tässä vaiheessa, no eipä sillä periaatteessa ole vielä väliä kun olen niin nuori, pitkä elämä edessä ja pidempi letti takana
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit