Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 13:58
Nykyisen avovaimon kanssa meni perinteiseen tapaan, eli pari vuotta sitten vappuna perslärveissä kaverin bileissä söpölle punatukkaiselle tytölle tokaisin, että "saisikos neitiä suudella?"... siitä sitten saman tien suutelon kautta petipainiksi.
Aamulla sitten tietysti nolona vaatteita keräillen ja nimeä muistellen jatkettiin tutustumista...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 14:02

Lainaus: Tristessa

vappuna perslärveissä kaverin bileissä söpölle punatukkaiselle tytölle tokaisin, että "saisikos neitiä suudella?"... siitä sitten saman tien suutelon kautta petipainiksi.

Tossa on kyllä asennetta
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 14:06

Lainaus: Tuulentytar

silloin kun olin ujo, pidin itseäni ihan hirveänkamalan rumana(itsetunto oli nollan alapuolella).

mulla on toi vaihe menossa parhaillaan. itsetunto pahasti pakkasen puolella... oon oikeesti pyydelly itsekseni maailmalta anteeks olemassaoloani... mut eihän sille oikee voi mitään... ei oo poikakaveria eikä vanhemmille oikee voi puhua ku isä on osasyylinen huonoon olooni... ja kaveri jolle vois puhua ja joka kuuntelis ja ymmärtäs ni sillä on kiirettä koulun kaa...(lukiossa) ei puhuta eikä varsinkaan nähä kovin usein...

mitähän ****** mä taas hölisen... ihan tuntemattomille ihmisille... sori
  • Lähetetty: 29.05.2007 14:53

Lainaus: darkAngel

mitähän ****** mä taas hölisen... ihan tuntemattomille ihmisille... sori

Mutta täällähän on ihmisiä, jotka jaksaa kuunnella. Täällä on hyvä purkautua
  • Lähetetty: 29.05.2007 14:55

Lainaus: poison

Mutta täällähän on ihmisiä, jotka jaksaa kuunnella. Täällä on hyvä purkautua

toi on kyllä ihan totta... kiitos kun ootte olemassa ja että tämmönenkin foorumi on olemassa...
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 15:42

. itsetunto pahasti pakkasen puolella

Tolloin kannattaa ajatella pienetkin positiiviset asiat suurina Piristää ja parantaa itsetuntoa todella
Ainakin mulla, ja nyt musta on tullut sen verran välinpitämätön etten välitä vaikka joku haukkuisi päin naamaa. Tai no, riippuu ihmisestä. Jos joku minulle läheinen sanoo jotain pahaa/huonoa vaatteista yms ulkonäöstä yleensäkkin niin kyllä se kirpaisee, mutta muuten ei niin väliä (:

(Ei sillä että mulla olis hyvä itsetunto, vieläkään. Ihmettelen aina vieläkin miten tuo yks voi olla mun kanssa, mutta kyllä se on kestänyt jo yli 2kk O.o )
  • Lähetetty: 29.05.2007 15:51

Tolloin kannattaa ajatella pienetkin positiiviset asiat suurina

kun niitä positiivisia asiota ei oike tunnu löytyvän... muuten hyvä... ja kyllä mä olen yrittänyt olla välinpitämätön mutta se on jotenkin kostautunut... ja se että joku sanoo jotain pahaa joko selän takana tai suoraan naamalle ni saa vaan mut ajattelemaan että se on totta.. oo nääs alkanu uskoo sitä mitä mulle snotaan... paitsi jotkut on kyllä yrittäny sanoo että olisin kaunis. ja hevonpa.skat. ne vaan sano niin.. ei ne sitä tarkota..
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:46

jotkut on kyllä yrittäny sanoo että olisin kaunis. ja hevonpa.skat. ne vaan sano niin.. ei ne sitä tarkota..

Niin mäkin olen luullut. Nyt pikkuhiljaa, kun tarpeeksi kauan toistellaan ja väitellään, alan uskoa etten niin kamala olekkaan.
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:50

alan uskoa etten niin kamala olekkaan.

Et sä ole yhtään kamala. Ja tuskin darkAngelkaan
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:53

Lainaus: poison

Et sä ole yhtään kamala. Ja tuskin darkAngelkaan

voi vähänkö oli sulosesti sanottu. no ei kande sotaa aiheesta alottaa. ollaan muute aika taidokkaasti puhuttu ohi aiheen. nooo....
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit