Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 18:12
En ole mitenkään mahtava aloitteentekijä, mutta osaan jatkaa jos toinen aloittaa. Yleensä kuitenkin katse riittää.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.06.2007 20:29
Flirtti on parasta mutta jos sanoja käytän heti alussa nii mokaan kaiken Oon kuitenki nii ujo. Eli minäkii oon tuon katseen puolella
Kirjoittanut: Deadly Nightshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.06.2007 23:03
En ole ikinä tehnyt ensialoitetta,enkä varmasti sitä edes koskaan tee.Olen aivan liian ujo moiseen.Ja saisin kuitenkin pakit,jos jotain yrittäisin.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2007 23:06

Lainaus: Deadly Nightshade

En ole ikinä tehnyt ensialoitetta,enkä varmasti sitä edes koskaan tee.Olen aivan liian ujo moiseen.Ja saisin kuitenkin pakit,jos jotain yrittäisin.

Hei, ei sitä voi tietää ennen kuin yrittää. Ja eikä siitä yleensä mitään pahaa seuraa tai mitään menetä, vaikka vähän epäonnistuisikin. Sittenpähän voi sanoa yrittäneensä.
Kirjoittanut: Gocom (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2007 01:53
Yleensä se tulee vain luonnostaan, tai sitten ei tule ollenkaan. Kuitenkin saatan olla jollain tasolla krooninen flirttailija, vaikka en mitään yrittäisikään. Tai no miten tuon ottaa, läppäflirttiä.

Sen voi aloittaa katseella, katsoo vain silmiin sitä tyttöä ja sitten vain multa tulee luonnostaan jonkinlainen valloittava ilme (tai niin ainakin mulle on monesti sanottu, vaikka en sitä itse huomaakaan). Sitten voin vain sanoa jotain, vaikka tervehdyksen ja sen jälkeen jotain muistettavan erikoista, joka ei millään tavalla muistuta iskemistä.

Toinen vaihtoehto on toisenlainen. Kuten toteutin sen nykyisen tyttöystäväni kohdalla, jonka kanssa oon ollu yhdessä pari kuukautta onnellistakin onnellisemmin. Totesin vain, että "Arvaa mitä? Oot ihastunu muhun. Niin mäkin." ja se siitä. Joo outo taktiikka mutta toimi Tosin se olikin valmiiksi puol-tuttu että silleen, ja toisekseen vahingossa sanoin että oon ihastunu itteeni...
Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2007 18:00
Katse toimii... mutta siihen tosiaan pitää vastata aika kunnolla että uskaltaisin mennä jututtamaan :P Jos henkilö ymmärtää heti kättelyyn oudon alkuhuumorini niin plussat siitä XD
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:02
Huh että olen kyllä sen verran ujo ettäh..en kyllä uskalla tehdä aloitusta..
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:49

Lainaus: Speedymaza

Vastauksena omaan kysymykseeni: Varmaankin kävelisin hänen luokseen ja heittäisin jotain tyhmää... Kuuntelisin kun naurun ääni täyttää huoneen. Poistuisin, menisin kämpille hakkaamaan päätäni seinään ja hokisin itselleni "Etkö sää nyt parempaa keksinyt."

Anteeksi mutta repesin hysteerisesti kun huomasin tuon..en tiedä miksi mutta it´sekkin tekisin samalla tavalla anteeklsi äskeistä..minulla on pipi päässä...
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:51
Hmm....Viimeksi minä en tehnyt mitään. Tai no,kysyin saako purra. En saanut,mutta hän lähti saattamaan minut bussipysäkille.(minne emme kuitenkaan koskaan päätyneet... )
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:53
Ja nyt ei saa ajatella mitään rivoja. Hyi. Emme päätyneet kummankaan kämpille emmekä puskaan emmekä yhtään mihinkään. Ainut mitä tapahtui oli pieni pusu,joka oli kutakuinkin samanlainen kuin kavereiden kanssa vaihdetut suukot. Minä vain en lähtenytkään bussilla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit