Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.10.2008 13:33
Sire

Ihailtavaa aloitekykyisyyttä ja rohkeutta, kuten taisin jo sanoakin. Ei se pelaa joka pelkää, I always say. Huzzah! Seuraavalla neidillä ei ehkä olekaan poikaystävää, ja voilá = l'amour
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.10.2008 13:51
Kiitoksia, kiitoksia... *kumartaa* Ilmeisesti liian harva on yhtä hullu kuin minä, eli menee tekemään noin täysin selvinpäin. Toisaalta en yhtään ihmettele, itse tilanteessa ympäröivä maailma katosi täysin ja vastauksen saatuani meni muutama minuutti "toipuessa". Onneksi kaupasta lähtiessä oli veljet mukana, muuten olisin epähuomiossa saattanut jäädä auton alle liikennevaloissa. Nyt kun löytäis vaan sen seuraavan neidin...
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2008 11:17
Huh, hassua..olen aina luullut ettei hienovaraisella katselulla ja hymyilyllä saa mitään aikaan mutta näköjään on miehiä jotka huomaavatkin kaikki ne pienen pienet vinkit. Hurjaa.
Mutta taitaaa olla vain poikkeus joka vahvistaa säännön tämä tapaus...
Saa nyt nähdä kaatuuko tämä mahdottomuuksiin, niin paljon hankaluuksia muiden ihmisten taholta jo heti alussa. No, toivoa saa että kenties ehkä tästä voisikin tulla jotain.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2008 11:12

Lainaus: mlrd

asiakasystävällisyys sekoitetaan kovin helposti muuhun...

Näinpä. Varsinkin nämä hieman lämpimämmistä maista kotoisin olevat miehet ymmärtävät lähes aina aspahymyn ja kohteliaisuuden väärin, ja siltä suunnalta sateleekin kohteliaisuuksia ja "kohteliaisuuksia" lähes joka päivä. Pieni flirtti omaa silmää miellyttävien asiakkaiden kanssa onkin sitten asia erikseen. Täytyyhän sitä tylsää työtä jollakin tavalla piristää.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.10.2008 17:50
Dead disco dancer
Kyllä hienovaraisella katselulla voi saada aikaan paljonkin, alun ainakin. Se toki riippuu henkilöstäkin hyvin paljon.

Kertomasi kuulostaa hyvin samankaltaiselta tilanteelta kuin itselläni, tosin oma kiinnostukseni on toisaalla, mutta ko. herra ei ilmeisesti ole vielä huomannut tai on päättänyt olla vielä luovuttamatta.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • • Muokkasi: Not the nicest girl
  • Lähetetty: 02.11.2008 20:02
Auttakaa rakkaat toverit pikkuista pulassa -.-'

Onnistuin kaivamaan ihastuksen numeron mesestä ja kysyin hänen meseään. Hän antoi sen ja on käynyt lisäämässä minut, muttei ole ikinä mesessä.
Olemme jutelleet pari kertaa kuvistunnilla, mutta emme oikein muuten. On hän minua monesti katsonut ja parisen kertaa jopa hämmentävästi silmiin tuijottanut, mutta ujona lasken katseen.
Kysyin yhdeltä palstalta apua ja sain viisaan vastauksen: Kysy häntä kahville tekstarilla, jos et naamatusten uskalla kysyä.
Kahville? Minä? Kysyä?
Hell nöy. No mä pistin joku aika sitten viestin, että meseen kohta?
(jos olisi ihmetellyt, olisin sepitellyt, että meni väärään numeroon)
Hän vastasi vain, että "En mä jaksa enää tänää."
Phuaah. En mä kehtaa sitä mihinkään kahville pyytää naamatusten tai tekstareilla, johan mulle naurais varmaan kaikki. Enhän mä edes tiedä varmasti, onko se sinkku vai seurusteleeko se!
Mahtaakohan sitä edes oikeasti kiinnostaa? Mutta miks se muuten mua vilkuilis joskus tai tulisi juttelemaan kuvistunnilla vain mulle ohimennen, ei muille?
Antakaa neuvoja hämmentyneelle...
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.11.2008 14:27

Lainaus: pikkumyy

Kyllä hienovaraisella katselulla voi saada aikaan paljonkin, alun ainakin.

Lainaus: Not the nicest girl

parisen kertaa jopa hämmentävästi silmiin tuijottanut, mutta ujona lasken katseen.

Itselleni aloitteen tekeminen on niin vieras asia, etten siitä ala kellekään mitään neuvoja antamaan, mutta nuo kaksi peräkkäisten viestien kohtaa osuivat silmään. Eli, jos nyt ei vielä rohkeus riitä tehokkaampaan aloitteentekoon, niin tässähän on ollut esimerkkiä tapauksesta, jossa se, ettei laskenut katsetta, on saanut vastapuolen toimimaan. Saattaa se hieman viedä juttua eteenpäin.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.11.2008 22:29

Mahtaakohan sitä edes oikeasti kiinnostaa?

Sen voit saada selville vain tutustumalla henkilöön paremmin ja katsomalla mihin se johtaa. Rohkeasti vain. Ei maailma siihen kaadu, jossei asia olisikaan niin. Ei edes, vaikka se aluksi siltä voisikin tuntua.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.11.2008 19:19
Aika hurjaa ja uhkarohkeaa kyllä, mutta nykyisen mieheni suhteen aloitteen tein yksinkertaisesti suutelemalla häntä..
Tunsimme tosin jo etukäteen ja alkoholillakin oli osuutensa asiaan.
Silloin se ei vielä seurusteluun johtanut, mutta eipä tuo vastaankaan pistänyt..
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.11.2008 10:33

Hän vastasi vain, että "En mä jaksa enää tänää."

Tähän täytyy sanoa että joko hän ei tajunnut mitä "hait takaa" tai sitten hän ei ole kiinnostunut. Saattaa kuulostaa pahalta, mutta ei tuo viesti mitenkään intoa tirskunut. Jos haluat varmistaa asian, voisit kysyä ensi kerralla vaikka että "Haluisin jutella sun kanssa, koska oot mesessä?" Tai ei noin nyt ihan, mutta kuitenkin selventää enemmän mitä itse haluat = haluat jutella tms... Jos hän silloinkin vastaa välinpitämättömästi, häntä ei kiinnosta tai ei ole jahtauksen arvoinen kolli. Kyllä sieltä miehen suunnaltakin vastakaikua tulee kun häntä kiinnostaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit