Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.03.2008 14:40

Lainaus: Jayne Dahmer

Hmm. Haistan Suosikin Itsensäpaljastamo-osion vakiojutun...

Haista vaan, mutta ei ole sieltä. Suosikissa nyt onkin kaikkea, mutta tämä ei ole sieltä, enkä ole lähettänyt sinne viestiä.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2008 15:16
Kerran tampereella kun käväsin mummullani, menin kaupungin bussilla lielahteen, ja kun nousin ylös jäädäkseni pois, bussi jarrutti ja lensin suoraan penkille mahalleni x)
Kirjoittanut: Harajuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.03.2008 17:45
Istuin luokassani kun jokainen teki hyvin hiljaa tehtäviään, ja mahani oli kipeä ja kurisi koko päivän... Lopulta se päästi todella kimeän ja kovan äänen joka kuulosti erehdyttävästi pierulta.
Jokainen vielä kääntyi katsomaan minua ja minä punaisena katsoin ikkunasta ulos, ja yskäisin...
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.03.2008 17:54

Lainaus: Stuntgirl

Haista vaan, mutta ei ole sieltä. Suosikissa nyt onkin kaikkea, mutta tämä ei ole sieltä, enkä ole lähettänyt sinne viestiä.

Tarkoitin sitä, että siellä nyt on tuollainen juttu joka kerta, en sitä että sinä olisit tuon sieltä ottanut/sinne lähettänyt.

Ja asiaan. Menin tuossa taannoin parin kaverin kanssa etsimään yhtä opettajaa opettajanhuoneesta. Noh, kaverit jäi ovelle odottelemaan ja minä menen sisään. Kun siellä ei näyttänyt ketään olevan, niin hiivin siellä kuin missäkin Bondissa, pidellen muka asetta ja mölisten Mission Impossible-teemamusiikkia. Eiköhän sieltä hyllyn takaa sitten loikannut kalju ja vihainen mies kysyen mitä etsin. Ei tämä muuten niin hauska juttu ole, mutta kun eilen kävin taas opettajanhuoneessa, ja pelleilin siinä oven edessä, niin tämä sama kaljupää kuulee ääneni ja hyökkää ovelle. Yritä siinä nyt sitten pitää pokka.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.03.2008 17:50

Lainaus: Harajuku

Istuin luokassani kun jokainen teki hyvin hiljaa tehtäviään, ja mahani oli kipeä ja kurisi koko päivän... Lopulta se päästi todella kimeän ja kovan äänen joka kuulosti erehdyttävästi pierulta.
Jokainen vielä kääntyi katsomaan minua ja minä punaisena katsoin ikkunasta ulos, ja yskäisin...

*reps* Päivän naurut. Kiitos.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.03.2008 18:12
Selitän tupakoivalle kansalle parvekkeellamme:
"Tossa vastapäätä asuu sellainen nainen, joka noin joka lauantain muistaa tulle laskemaan rullaverhonsa vasta siinä kohtaa kun se on jo riisunut vaatteet päätään. Ja sit kun se seisoo tossa ikkunan edessä, niin sen tissit roikkuu niin alhaalla ettei näe mihin ne loppuu. Monta kertaa oon nähnyt...!"
"Ai missä ikkunassa", kysyy muuan puolituttu
"No tossa viidennessä kerroksessa, siinä on tollanen joku hassu juttu tossa ikkunassa..."
"Joo... mun täti asuu siinä"

Eh... onneksi eivät vissiin olleet kovin läheisiä, kun tilanne nauratti hieman myös kaveria.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.03.2008 21:30
Joskus pääs pieru bussissa!!1
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2008 15:15
jooh tuota muistan sen parhaiten kun oli koulun päättäjäiset vuosia sitten ja laitoin tietenkin väsyneenä eriparikengät KIRKKOON mikä moka -.-

ja ihmisiä nauratti..
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2008 15:26
ainiin unohdin.. kultani kanssa tehtiin kesällä popcorneja.. ja sitten niillä oli semmonen supermikro ja minä kilttinä tyttönä laitoin poppareille aikaa 5 minuuttia vähän alle.. sitten mietin että jooh ei taida tuossa ajassa kaikki poksua joten käänsin mittarit kaakkoon ja laiton 10-15 minuuttia.. nooh... menin odottelemaan kullan kanssa olohuoneen sohvalle poppareiden valmistumista.. pelailtiin siinä Final Fantasya ja kuunneltiin musiikkia. sitten tälle neidille tuli ajatuskatkos ja unohdin ne popparit sitten sinne mikroon.
sitten se yli 15 minuuttia oli kulunu, ja muistin että voe perkele.. äkkiä keittiöön!
kulta jäi pelaileen sinne en puhunu sille mitään.. ja sitten kauhia savun käry tulee sieltä mikrosta ja avaan luukun katon silmät suurina kun popparit on mustana läjänä siinä liekeissä, nooh nostan ne kattilaan ja repeän palasiksi lattialle..
ja aivan kamala käry.. koko keittiö ja olohuone oli ihan savussa!
Kulta tuli kattoo että mitä perkelettä! ja mie en vaan saa henkeä.. konttailin terassille niiden poppareiden kanssa.. ja ne on edelleen ihan liekehtiviä.. mä vaan räkätän ja kulta ei saa sanaakaan suustansa kun katto sitä miun tohua siinä..
mulla on se kattila kädessä siinä niin ja naapurit juo iltakahviansa siinä vieressä ja kattoo silmät suurina että mitähän helvettiä tuokin tyttö säätää?
sitten kulta tuo ämpärillisen vettä, ja heittää siihen kattilan päälle.. toisella palanut kattila ja toisella ämpäri kädessä ja naapurit on ihan hämillään.. ja sisältä tulee savua.. kyllä nolotti sen jälkeen.. ja ne naapurit on vieläki katellu mua pitkään

no semmosta se on ku rupeaa säätämään omiansa
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 10.04.2008 22:00
Ala-asteella kun kaikki välkät pelattiin jalkapalloa, niin sillon tällön pallo meni aidan yli ja joku sai hakea sen. No yleensä kaikki hyppäsitvät aidan yli, minun vuoronikin tuli joskus hakea pallo aidan takaa (ikinä enne ollut hypännyt se aidan yli) niin tyylikkäästi hypyn lopuksi jäi jalka kiinni aitaan ja selälleen upposin lumikinokseen

Ja vähän tuoreempi tapaus ammattikoulusta
Kun lähtökohta on tuo
http://irc-galleria.net/view.php?nick=UnholySacram ent&image_id=71218383
Ja saavumme kahvioon joka on täynnä oppilaita ja opettajia (ja tätä leikkiähän eivät opettajat suvainneet) niin oli meilllä siinä hauskaa kyllä ja sivustakatsojilla
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit