Gootti.net

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.07.2012 00:47
Viimeksi olen juossut koirani kanssa uimarannalla rantavedessä ylipaljastavat bikinit päällä ja kaatunut oikein komeasti pärställeni.

Muuten olen kerran viimetalvena liukastellut maihareissani ja pudonnut polvilleni ihastukseni eteen. Ja tosiaan näytti siltä kuin kosisin häntä. Porukassa yös hyvin tiedettiin minun pitävän hänestä niin oli aika ihanaa punastella siinä kaikkien nauraessa. Tämä ihastukseni tosin auttoi minut ylös, joka hieman kait pelasti isommalta nolostumiselta.

Olen myös samaisissa maihareissa samana talvena kaatunut koulun pihalla yhden pojan käsivarsille. Poika tosin otti aika taitavasti kopin, ettei sillä. Pyytelin sitten vain nolona anteeksi ja luistelin ystäväporukkani luo, joka nauraa räkätti oikein kunnolla. Koulun portaissakin tapahtunut kaikenlaista maiharien takia...

Sitten klassiset härskit kommenttini jokavälissä...

Viimeisin taitaa olla, että kun eräs ystäväni halusi kokeilla korsettiani. Korsetti oli hänelle kait hieman liian pieni, mutta hän halusi sen oikein kireälle. Minäpä siihen sitten tokaisin kovaan ääneen jotain tyyliin," Käännyppä perse tännepäin ja nojaa tuohon pöydän kulmaan niin mä vedän kunnolla takaatapäin" Vähän kaveri repesi ja hetkeen en edes tajunnut mitä hän nauroi. Lisäksi tajusin, että parvekkeen ovi oli auki ja vieressä tupakalla olevat jätkät olivat kuulleet tämän (eivätkä tietenkään tienneet, että kyse oli korsetista) joten ulkoa kuului naurua, kröhähdyksiä ja muutama vihellys x'3
Ja tietenkin olin tarkoittanut vetäväni korsetin naruista...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.07.2012 08:22

Lainaus: DEADBUNNY

Minäpä siihen sitten tokaisin kovaan ääneen jotain tyyliin," Käännyppä perse tännepäin ja nojaa tuohon pöydän kulmaan niin mä vedän kunnolla takaatapäin"

*reps*
Kiitos! Aamun naurut ja teet tuli vedettyä henkeen. Hahahahahahahaa
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2012 10:47

Minäpä siihen sitten tokaisin kovaan ääneen jotain tyyliin," Käännyppä perse tännepäin ja nojaa tuohon pöydän kulmaan niin mä vedän kunnolla takaatapäin" Vähän kaveri repesi ja hetkeen en edes tajunnut mitä hän nauroi. Lisäksi tajusin, että parvekkeen ovi oli auki ja vieressä tupakalla olevat jätkät olivat kuulleet tämän...

AHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAAA :''DDDD aamun naurut, kiitos niistä xD
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 27.07.2012 22:19

" Käännyppä perse tännepäin ja nojaa tuohon pöydän kulmaan niin mä vedän kunnolla takaatapäin"

Empä voi muuta, kuin liittyä Funereal Soulin ja Kuolonenkelin seuraan ja todeta, että kiitos tästä, repesin huolella. Voi mahoton
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2012 22:44
en kyllä ihmettele jos lähellä olleet ihmiset nauro.
ite oisin nauranut naamapunasena!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2012 11:02
AARGH yhdyn edellisiin ja totean että meni kyllä heti kahvit väärään kurkkuun : DDDDD
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • • Muokkasi: DarkPrincess
  • Lähetetty: 24.09.2012 12:39
Mä löysin just tästä keskustelusta yhden kaverini, laitoin muka tekstaria hälle et "Löysin sut gootti.netistä." Muute hyvä, mut ku viesti meni ihmiselle joka kyllä jaksaa saman etunimen, mutta ei täällä pyöri. MILLOIN mä opin laittaa sukunimen ekat kirjaimet kun mulla on puhelimessa hitto 5 saman nimistä ihmistä!

Niin ja just pääsin ajattelemasta et mä en onneksi mokaile niin pahasti et ois jääny mieleen.
  • Lähetetty: 24.09.2012 13:20
Mun tämän päivän "nolo"/blondi tilanne:
- Mennään yhen luokkalaisen pojan kans hissiin
- ollaan menossa alimpaan kerrokseen, tupakille
- hississä kerrokset 1-5 (eli ei mitään kellarikerroksia tai muita)
- Minä kysyn: "Mikä kerros?"
Toinen painaa ykköstä hämillään ja mä vaa mietin et "nii, no hemmetti mikäs muukaan"

xD
Kirjoittanut: Burana (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2012 22:46
Heh.. toi DEADBUNNYN viimeisin juttu on myös niin mun tuuriani ja sit saan vaan ihmetellä et häh? miks muut nauraa ja sit tulee "oho"- tajuuminen xD

Mun yks ystäväni meni kerran poikaystävänsä kanssa kait linja-auto pysäkille ja tää ystävä herpaantu kattomaan hetkeks muualle sit se huomas et sen poikaystävä olikin sen edessä vähän kauempaa ja syöksy sen käsivarteen ja sanos: "Hei kulta!" Kauhukseen hän sai huomata että se ei ollutkaan hänen pokaystävä vaan täysin tuntematon tyyppi! : DD Poika kattos silmät pyöreänä. Mun ystävä vaan tokas: "Oho, väärä kulta!" ja kipitti hihitellen kauemmas omansa luo : DDD En kyl osaa ymmärtää kuinka hyvä tilannetaju tällä mun ystävälläni oikein on. Ite olisin vaan sanonu oho ja juossu karkuun xD Kyllä tää tuntematon tyyppiki sitä sit nauro x)

Onhan nuita noloja kokemuksia itellekki liuta tullu mut kirjottelen niitä tänne sen mukaan ku muistan
  • Lähetetty: 28.09.2012 11:07

Lainaus: Burana

syöksy sen käsivarteen ja sanos: "Hei kulta!" Kauhukseen hän sai huomata että se ei ollutkaan hänen pokaystävä vaan täysin tuntematon tyyppi! : DD

Mullakin käynyt tätä samaa vähän turhankin usein. Monesti meinannu jo mennä huulet törröllään jollekki sillee "hei muru" ja sit huomannu et shit nyt oli kyl random onneks tällasis tilanteis oon oppinu jo sen tilannetajun, enkä enää juokse karkuun vaan todennu aina vaa naureskellen että "kato perhana nyt meinasin pussata tuntematonta" ja siinä aina onneksi toinenkin osapuoli naureskellut. Onneksi osaa nauraa itselleen ni ei tarvi hakata loppupäivää päätä seinään et mitä tuli noloiltua
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit