Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.03.2010 13:16
Hienosti tulee mieleen jotain noloa...
Oon aika moinen väittelijä parhaan kaverini kanssa... No näitä noloja väittelyita on esim. His on tytöstä, pojat voi olla yhdynnässä, ja paljon muuta kivaa
En tajua, kun rupean väittelemään, että asiat ovat juuri niinkuin se toinen sanoo... En ole vielä tavannut ketään jonka kanssa olisin väitellyt, ja voittanut!

Tuo pojat voivat olla yhdynnässä juttu tapahtui vuosi sitten "
Silloin kaverini nauroi kaksin kerroin päin naamaa ja minä vaan seisoin ihmetellen että mikäs sille tuli....
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 16.03.2010 20:26
Ihan pakko laittaa tänne, ei niin julkinen nolo tilanne mutta kuitenkin.. Joudun siis töissäni soittamaan johtaja-tason ihmisille, ja puhelimessa pitäisi olla korrekti ja välttää puhekielisyyksiä. Noh, soittelinpa osallistumista johonkin seminaariin ja kun Hra. Johtaja kertoi että ei pääse paikalle, niin möläytin joissain omissa ajatuksissani puhelimeen, että "No se on sitte voivoi, eiku siis ei sille voi sitte mitää, mutta hyvää päivänjatkoa sulle sit kuitenki" Köh.. Posket olivat punaisina jonkun aikaa ja vieruskaveri tokaisi vaan "Että sillä tavalla Mina.."

Edit: Muistin vielä toisenkin nolon tilanteen.. Olin poikaystäväni kanssa käymässä Turussa, harvoja kertoja jolloin kuuttivaatteisiin pukeuduin ja eikös tuuli nosta suht lyhyen tyllihamoseni helman ylös niin että aivan tasan kaikki sieltä alta näkyy. Yritä siinä kipittää 6" koroilla ja 2" platformilla alamäkeä niin että pysyt pystyssä ja pidät hameen käsillä alhaalla jottei tuuli nosta sitä kokoaikaa.. Priceless moment, taasen
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • • Muokkasi: Aie
  • Lähetetty: 16.03.2010 21:06
Kävelin äitini seurassa Wiklundilla, ja vastaan käveli keski-ikäinen nainen päällään näyttävä ja _ruma_ turkki. Jäin ihan huomaamattani tuijottamaan, ilmeisesti inhon ja hämmennyksen sekaisin ilmein. Vähän ajan päästä möläytin äidilleni jotain sen turkin ulkonäöstä, ja huvitukseni oli suuri, kun äiti totesi nolona "Et kai sä tuijottanut sitä pahasti?! Se on mun työkaveri, etkö huomannut kun moikkasin?" Näitä sattuu.
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2010 00:52
No pitipä tännekin tulla päätään aukomaan.
Oltiin kerran äitin kanssa kävelemässä bussipysäkille ja hehkutin kovin jotain juttua, jota en enää muista. Yhtäkkiä huomasin ettei äitini kuunnellut minua ollenkaan ja menetin malttini. Huusin hänelle kurkku suorana "HALOOOO?!" ja sitten hän vasta havahtui. Ikävä kyllä samalla hetkellä joku mies käveli ohitsemme puhelimeen puhuen ja luuli että huusin hänelle. Hän pysähtyi juuri kohdallemme, laski kännykän ja kuulin hänen sanovan hiljaa itsekseen "häh" . Kävelin mahdollisimman nopeaa tahtia ja aloin selittää jostain aivan muusta, etten vajoisi maansisään..
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 17.03.2010 17:29
Olin Oulussa lentokentän kahviossa ja harjasin hiuksiani samalla kuin join kahvia ja söin pullaa. Sanoin miehelleni "v.i.tuttaa, en halua näyttää kaljuuntuvalta äijältä joka epätoivoissaan yrittää kammata vähäisiä hiuksiaan peittääkseen kaljunsa"....ja takanani oli kaljuuntuva ukko ja minulla kova ääni. Fail.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2010 09:54
Kesätyöpaikkani sijaitsee ison rakennuksen vieressä jossa on taksi- ja linja-autoasema, joten trafiikkia piisaa. Kävipä sitten eräänä päivänä että kuulin ihan selvästi sisälle kun joku vislasi ja kiekaisi "TAKSII!". Ihmettelin ikkunan ääressä että jopas joku möykkää. Tämä toistui muutaman kerran...
Työkaverikin alkoi ihmetellä ja mainitsi että hänellä on kännykässä tekstiviestin merkkiäänenä juurikin sellainen hihkaisu vihellyksen kera... *facepalm*
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2010 13:48
Voih,
muistan, miten olin työelämään tutustumisessa kahdeksannella luokalla. Olin päässyt erääseen tokaluokkaan seurailemaan luokan tilanteita (ihan kuin en jo tietäisi, mitä koulussa tapahtuu...).
Juuri sinä päivänä luokan avustaja oli tietenkin poissa ja minua pyydettiin kiertämään matikantunnilla luokassa neuvoen oppilaita tehtävissään.
Yhtäkkiä tunnin jo melkein loputtua tajusin, että olin neuvonut kaikkia väärin. Oli siinä opettajalla naurussa pidättelemistä kun en edes toisen luokan matikantehtävistä selvinnyt!

Toinen jos ei nolo niin ainakin hämmentävä tilanne sattui kaverin kanssa.
Olin hieman kipeä enkä olisi jaksanut tehdä yhtään mitään joten ajattelin viettää koko päivän kotona. No sehän ei armaalle ystävälleni käynyt, hän halusi Kamppiin ja minä olin kuulemma ainoa, jolla oli aikaa lähteä mukaan. Hän sai raahattua minut sinne ja kostoksi itse raahasin hänet vilkaisemaan Moriticiaan mikä... ei ihan ole hänen tyylisensä kauppa.
Hetken hän jaksoi korsetteja sun muita ihailla ja tokaisi sitten kovaan ääneen: "[nimeni], tää on NIIN emo kauppa!" Vilkaisin hieman ympärilleni ja huomasin parinkin silmäparin kääntyneen katsomaan hämmästyneenä.
Tuli raahattua hänet sitten ulos ja selitettyä vielä kerran, mitä eroa on gootilla ja emolla ja miksi esimerkiksi minä en pidä siitä kun hän kutsuu minua emoksi...

Jälkimmäinen tapahtui pe 26.3. Voi olla että joku foorumilaisista sattui olemaan juuri tuolloin todistamassa.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: raato
  • Lähetetty: 30.03.2010 23:10
Minulle kävi vielä nolompaa kuin aNightingalelle (vaikka tuokin aika hyvä). Olin tuossa yksi päivä ostoksilla Backstreetilla, sovittelin hameita kaikessa rauhassa. Juuri saanut hameen pois ja vaihtamassa omat housut päälleni niin TIETYSTI naapurikopista joku pyyhälsi ulos ja veti oman koppini verhon mukanaan. Kiitoksia hänelle. Siinä sitten pikkarit jalassa seisoin hölmistyneenä, kamala jono kassan takana ja kaikki näkivät minun siellä hilluvan alasti. HYVIN MENEE
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2010 18:13
Tapahtuma rikkaita nämä synkiöshopit... Tapahtuipa kerran Kampissa: Olin ostoksilla siskoni kanssa ja hän oli tarpeeksi joustava tullakseen seurakseni Morticiaan. Hän istuutui odottamaan korutelineen viereen. Kiertelin katselemassa ja sattuessani jälleen hänen kohdalleen näin hänen sormeilevan yhtä kaulakorua. Ohuessa ketjussa roikkui iso, pelkistetty mötikkä. Hän yritti aukaista sitä. "Aika jännä koru, mitenköhän tämän saa auki..." Tuijotin korua hetken. Tuijotin siskoa. Menin nolon näköiseksi. "Tuo... taitaa olla varashälytin". Oikea riipus oli niin pieni, ettei sitä meinannut huomata merkkilapun alta ollenkaan. Näin meillä siis
Kirjoittanut: Emohippi (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2011 13:18
Kerran kokeilin ajaa seitsemän vuotiaan naapurini pinkillä lasten pyörällä, ajoin vain talon ympäri mutta kun tulin takaisin vastaan käveli söpö hevari.......
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit