Gootti.net

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: DarkSmile (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2009 19:42

Lainaus: Ratatosk

Muutenkin kovilla olleet sisuskaluni eivät tästä kuitenkaan ilahtuneet, vaan heittivät päivälliseni kaaressa suun kautta ulos kesken laitteen pyörinnän.

Hah, oikeen Duudson-momentti

En muista omia suurempia nolouksiani, paitsi tietysti yläasteen nolot häiriköinnit, jotka kohdistuivat vuotta vanhempiin ihkuihin poikiin...

Hävettävin juttu vähään aikaan, oli kyllä se, kun onnistuin polttamaan kuukuppini pohjaan! Eli desinfioin sitä keittämällä, unohdin koko kattilan hellalle ja menin koneelle kuuntelemaan musiikkia. Asuin silloin isäni luona, joka oli tapahtuma-aikaan vielä töissä.
*kuluu yli tunti*
Yhtäkkiä iskee järkyttävä VOI VATTU! -hetki ja juoksen keittiöön. Avaan kattilan kannen, ja alta lähtee mieletön savupilvi. Suljen kannen, juoksen parvekkeelle, jossa on lasitukset, enkä osaa avata niitä, jos niitä edes auki saa.
Juoksen kerrostalokämpästä tuuletusparvekkeelle, päästän savut ilmaan ja tarkistan tuloksen. Kuukuppi on entinen; se oli mustunut, hapertunut pala muovin näköistä möhnää kattilan pohjalla. Kattila oli ihan p*skana, tai ainakin pohja.
Pahaksi onneksi meni vain puolisen tuntia, kun faija tuli töistä, ja tiedättehän te miten palaneen käry ei haihdu kovin nopeasti.
"Ootsä polttanut jotain?" -kysymyksiin vastasin hyvin ympäripyöreästi...

Ei niin noloa, mutta uskomattoman hävettävää.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.01.2009 20:51
Älkää polttako pilveä, napatko rauhoittavia ja mielialalääkkeitä sekä viinaa samaan aikaan. Tulos on jotain mistä en halua puhua sen yksityiskohtaisemmin, muuta kuin että hävettää ihan vituikseen.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.01.2009 16:39

Lainaus: Faith Black

Älkää polttako pilveä, napatko rauhoittavia ja mielialalääkkeitä sekä viinaa samaan aikaan.

Juu no ei kyllä kovin viisaalta kuulostakaan... O.o
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.08.2009 22:34

Lainaus: Faith Black

Tulos on jotain mistä en halua puhua sen yksityiskohtaisemmin

Tuskin kuitenkaan heitit helikopteriksi kaupungintalon katolla?

Mojovahko töppäys on pitää kädessä kilon haukea, jolla on kolmikoukkuinen vaappu vielä suussa (ote pään takaa, ei kiduksista) ja olettaa että se siinä näppivoimin pysyy... Koukuilla pysyy kyllä liiankin hyvin.

Noloksi asian tekee se, että noita koukkuja revitään käsistä lähes joka vuosi, joskus tarvitsee apuakin asiaan. Jotkut eivät vain opi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.08.2009 12:20
Tämä ei tapahtunut itselleni vaan poikaystäväni pikkuveljen kaverille:
He menivät eräälle grillille ja katselivat siinä ruokalistaa, kunnes myyjä kysyy ''Mitäs sulle?"
johon pikkuveljen kaveri vastaa "ihan hyvää" : D
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.08.2009 00:57
Pikkuveljen likkakaveri ravasi kovaa karkuun, kun morjestin hänelle aiemmin illalla...
Hitto, en minä nyt noin ruma voi olla jotta puolitututkin karkuun juoksee?
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.08.2009 11:32
Olin ihan ajatuksissani kun olin nousemassa bussiin, ja toivotin kuskille vahingossa hyvää joulua, kun minun piti sanoa huomenta. Ja kaiken lisäksi oli kesä
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.08.2009 15:36
juu, tässä viimeksi tänään noin puoli tuntia sitten..

Koulusta bussipysäkille olin menossa, ja eikös vastaan kävele yksi koulun ainoita raskaamman musiikkityylin edustajista. Siinä kun olin tätä kaverin katselemassa ja samalla puhumassa ystävälle, niin kenkä ottaa johonkin kiinni. Tämä neitokainen lentää nenilleen asfaltille juuri silloin kun tämä kyseinen kaveri katsoo minuun päin
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.08.2009 19:30
Tässä pari viikkoa sitten olin kävelemässä kadulla, ja kävelin juuri bussipysäkin edestä kun huomasin toisella puolella katua henkilön, jonka luulin tunnistavani. Häntä sitten rupesin katsomaan samalla kun kävelen katua eteenpäin, ja kun käännän pääni taas eteen, niin näen vaan pysäkille tulevan bussin sivupeilin tulevan kohti, joka löi minua suoraan kasvoihin ja kaaduin maahan. Onneksi joku herrasmies tuli auttamaan minut takaisin jaloilleni ja kaikki paikalla olevat olivat onnellisia etten loukkaantunut pahemmin, mutta oli se aika hemmetin noloa kuitenkin. Luulisi, että sentään bussin näkisi tulevan edes sivusilmästä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.08.2009 19:41

Lainaus: AlienSexGarden

Onneksi joku herrasmies tuli auttamaan minut takaisin jaloilleni ja kaikki paikalla olevat olivat onnellisia etten loukkaantunut pahemmin, mutta oli se aika hemmetin noloa kuitenkin. Luulisi, että sentään bussin näkisi tulevan edes sivusilmästä.

Luulisi että se bussikuski olisi huomannut jotain! Samperin puusilmä, sekin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit