Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: Burana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.09.2012 15:01
Joo ihminen on erehtyväinen Itse vasta aikuisuudella olen osannut ottaa asiat jo silleen että voi hitsi mitä tuli tehtyä- otteella Nuorempana halusin muurata itseni hiirenkoloon..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 28.09.2012 18:32
En jaksa välittää siitä, mikä on noloa ja mikä ei vaikkka onhan sitä tullut tehtyä yhtä sun toista.
Ei niillä asioilla näin jälkeenpäin ole mitään vitun väliä.

Ainakaan siis itselleni. Idiootit repiköön naurunsa mistä repivät.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.07.2014 22:49

Lainaus: Pic

"Voinks mä auttaa?" Kuulu myyjän kysymys ja mä sain jonku omituisen mielenhäiriön ja ajattelemani lause tuli sitten ilmoille vähän eri tavalla ku olin aatellu. Toikaisin: "Ei sitä voi kukaan enää auttaa!"
Tuosta tulenee uusi lausahdukseni kun joku kysyy tuota!

Minulle sitä sattuu ja tapahtuu!
Peräti niin paljon, etten enää muista niitä. O_______________O
Pitäisi kirjoitella niitä tänne kun sattuu.
Ei kun ihan oikeesti, siis mulle ei satu vaan semmosta pikku mokia vaan KUNNON noloja tilantaita.

Siis en pidä poikien vessassa käyntiä pahana.
En siedä vessajonoja, joten menen suoraan poikien huoneeseen jos joku on vessassa.
Sitten kun tulen sieltä niin korottelen housuja ja sanon isooon ääneen "huh huh kun helepotti"
Kaikki kattoo että OMG! Kävikö toi just poikien vessassa ja sanoo vielä siitä?!
Kaverit on jo tottuneet siihen.

Toinen ihan normitilanne ( ainakin minun mielestäni) oli se, kun piti pitää hissan esitelmä.
No, minä valihin 80-luvun.
Koko kasari puku ja Wake me up before you go go - musiikki taustalla...ja minä repäsen takin auki niinku mikäkin...ja alan tanssii...kasari tyyliin...
Historianopettajani on vanhempi miespuolinen konservatiivinen ja ihmeetön ihminen.
Mutta kun repäisen takkini auku ja full kasari asu näkyy alta on open ilme priceless.
" Ohoho!" Huuta ope ja minä vastaan vaan "kaikki mukaan tanssimaan"
Myöhemmin opettaja kommenttoi että piti tanssistani ja esitelmästäni ja sain 10.
GREAT JOB!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit