Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.03.2007 19:37
nolointa ehkä ny mikä ekana tulee mieleen on kun olin kerran metrossa istunu ja kuunnellu musiikkia(kuunnellessani sulkeudun omaan maailmaan) ja hameeni kangas oli jotenki liukas tai jtn ku liuin siitä penkistä pikku hiljaa sitä käytävää(keskiosaa) päin kunnes lopulta mähän tipahin sieltä penkiltä sinne lattialle siinä sit ne kaikki ihmiset kyttäili mua ihmees ku oli kuitenki aika täynnä se metro mut onhan niitä muita noloja tilanteita mut ton jälkeen en enää istu metrossa
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.03.2007 18:51

Lainaus: FilthyMannequin

kävin vahingossa poikien vessassa

Hah, mä käyn koulussa aina nopeesti poikien vessassa katsomassa onko meikki ja hiukset hyvin
Hmmh... Noloja tilanteita... Niitä tapahtuu kamalasti, mutta musta ne on vaan hauskoja Ei ole pitkään aikaan mikään nolottanut.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pic
  • Lähetetty: 11.03.2007 14:47
Eksän kanssa mentiin kerran Seppälään ja myyjähän riensi oitis häntä palvelemaan (miksi aina häntä? Ku mä käyn siellä niin ne vaan mumisee jotain tiskin takaa ruoka suussa...). "Voinks mä auttaa?" Kuulu myyjän kysymys ja mä sain jonku omituisen mielenhäiriön ja ajattelemani lause tuli sitten ilmoille vähän eri tavalla ku olin aatellu. Toikaisin: "Ei sitä voi kukaan enää auttaa!" Myyjä toljotti monttu auki, eksä ei tienny itkeäkö vai nauraa ja minä hymyilin typerästi ja häpesin. Tosta oon kyllä saanu muutamaan otteeseen kuulla.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2007 20:59
Melkein aina kännissä tulee tehtyä jotain typerää, joka nolottaa seuraavana päivänä. Mm. Karaokessa laulelut, yyber korkeilla koroilla kaatuilu jne jne. Näitä riittää.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 12.03.2007 23:46
Housut on valunu julkisella paikalla mut en mä semmosista hetkahda. Pikkumokat on niitä pahimpia "kaivakaa mulle hauta"-juttuja :P

**

Oulussa asuessani kävin naapurissa olevassa kirjastossa seuraavan keskustelun:
Heyni: "Oisko koneita vapaana?" ja huidoin sanojeni vakuudeksi tietokoneitten suuntaan.
Kirjastotäti naputteli konettaan hetken ja kysy "Mille koneelle?"
Heyni: "No tietokoneelle?" (ajatukset oli luokkaa "Voi daa mikä dorka", kyseinen nainen ku oli aika teinin näkönen vaikka oli mua vanhempi )
Kirjastotäti tuijotti hetken, naputteli uudestaan konetta ja "Toi kolmoskone ois vapaa pisimpään, laitetaanko taas tunti?".
"Juu, kiitti"

Kesti monta päivää ennenku mulle palas toi mieleen, tajusinpa sitten että se kysy mille tietokoneelle mä tahon (koneita on neljä, paikan saa ite valita jos on mahis) Oli jokseenki hupsis-olo ja kiitin luojaani ettei kirjastotädeilläkään ole ajatuksenlukutaitoa..Hävetti silti :P
*

Ala-asteella hiihtokisojen aikaan vannotettiin että PITÄÄ käydä vessassa ennen lähtöä. Mä angstasin ja ilmotin ettei oo tarvetta. Arvatkaapa kostautuiko se lähtöjonossa, ONNEKS olin viimonen ja onnistuin uskottelemaan itellein ettei kukaa huomannu..

Ala-asteella ennen viidettä luokkaa myös kärsin mahanmurinasta, ei aamupala maistunu joten sai luokkakaveritki kuunnella Murrrrr-ääntä ruokkikseen asti ja parhaina päivinä viimosella tunnilla alko uudestaan..

Mulla on puhelinkammo, mut joskus kännissä tai hetkellisessä mielenhäiriössä saatan sanoa jollekki tutulle että "soita mulle". No, yks jätkä, ihastus, soitti ku mä olin ottanu..krrr..muutaman sidukan. Nauroin nauramistani ja löin luurin korvaan, elämä että aamulla hävetti ku muistu mieleen. Jätkä onneks oli ymmärtäväinen ja ties että moon vähintäänki outo, mut hävettää vieläki vaikka tuo jätkäki on menneen talven lumia

Toisen ihastukseni kupees nukuin sängys baari-"illan" jälkeen. Bestis nukku toisella puolen jätkää, mä nukahdin viimosena joten joku känniloisto-idea oli kääntyä toistepäin eli jalat tyynylle. Mulla oli ihan varmasti joku hyvä syy siihen, mä en vaan enää aamulla muistanu! mut Kiittimoi, hyvät huomenet vaan jätkällekki ku eka näky on mun varpaat ja pää jossain sen varpaiden luona <3 Eka ja vika kerta ku pääsin sen kanssa samaan punkkaan ja seki pitää örveltää
Tosin iha eka tapaaminen on jätkän kans meni huti että hurahti, mut ehkä sitä ei pitäs miettiä ku suostu toistamiseenki tapaamaan :P

Kaverin avon meinasin suunnilleen ajattaa varmaan ojaan ku oli pimeetä ja mä päätin ottaa kuskista kuvan. Takapenkillä istuin, suuntasin kameran kuskia kohti ja RÄPS. Muistakaa säätää se salama pois päältä autossa..

Myöskin oon saanu ihan oikeesti hävetä silmät päästäni sen takia että mä sanon/kirjotan ennenku ajattelen..

Jaa-a..Onkohan muut kadonnu jo muistista ku ei tuu mieleen ees mitää isompia :P

Edit: Niijoo, olinhan mä Tietomaassa näyttelyesine läppärini kanssa. Menin siis Tietomaahan kuluttamaan aikaani tunniksi. Eka istuin aulassa, mut sitten alko akku loppumaan joten siirryin tietokonehuoneeseen ja vallotin pistorasian. Kohtapuolin tuli joku ryhmä paikalle, mä en siirtäny paikkaani yhtään kun heti huomannu että siellä ois näkösällä useampiki pistorasia. Kohta laskeutui kangas mun viereen ja opas alko selittämään kalvolta tms. jotai juttuja kyseisestä lafkasta. En kuunnellu paljoakaan, mut heräsin nörtteydestäni siinä vaiheessa kun erotin sanat "Ja omiakin koneita täällä saa käyttää". Krrr..

Oulussa myöski olen istunu läppärini kanssa tasan siihen kohtaan katua missä tajusin kaverin kanssa että ei löydetä ilman osotetta jotain taloa. Mua ei hävetä tommoset, mut kaveria näytti hävettävän joten sen takia mäki vähä kadun etten yhtää sen tarkemmin miettiny istunko keskelle katua vaiko sittenkin ehkä lähellä olevalle rotuaarin penkille..
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.03.2007 10:43

Lainaus: Heyni

Oulussa asuessani kävin naapurissa olevassa kirjastossa seuraavan keskustelun:
Heyni: "Oisko koneita vapaana?" ja huidoin sanojeni vakuudeksi tietokoneitten suuntaan.
Kirjastotäti naputteli konettaan hetken ja kysy "Mille koneelle?"
Heyni: "No tietokoneelle?" (ajatukset oli luokkaa "Voi daa mikä dorka", kyseinen nainen ku oli aika teinin näkönen vaikka oli mua vanhempi )
Kirjastotäti tuijotti hetken, naputteli uudestaan konetta ja "Toi kolmoskone ois vapaa pisimpään, laitetaanko taas tunti?".
"Juu, kiitti"

Kesti monta päivää ennenku mulle palas toi mieleen, tajusinpa sitten että se kysy mille tietokoneelle mä tahon (koneita on neljä, paikan saa ite valita jos on mahis) Oli jokseenki hupsis-olo ja kiitin luojaani ettei kirjastotädeilläkään ole ajatuksenlukutaitoa..Hävetti silti :P

Kuulosti aika samalta tilanteelta kuin mie olin itse sen tiskin takana.
Jotkut luuli oikeasti, että mie muistaisin jokaisen asiakkaan pärstäkertoimen perusteella ja piti selventään tilannetta heille.
Tosin mulle sedät sanoi, että erikoisemman näköinen kirjastonhoitaja.
Nii ei mitään harmaa villatakki-farkut-huulikiilto-tantta.

Ja sitten kun tuli toisaan teinejä "Mä ***** en ***** voi ***** olla ***** koko vitun päivää ***** vaan möllöttää vitun koneella" Tyttö säikähti ilmeisesti hieman kun tuijotin mustaksi meikatuilla silmilläni sitä suoraan silmiin ja sanoin vaan, että kyllä täällä muutakin tehdään kuin möllötetään koneella ja pieni lisä ajatuksissani siihen (mutta se jääköön pois, ei olennainen).

Tämä oli omasta aiheestani vähän aiheen vierestä mutta tuli mieleen tuosta Heynin kirjoituksesta.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.06.2007 13:24
Kaverillani on tapana puristella ihmisiä poskista silleen:"voikuinkasinäoletkasvanut"-täti tyyliin.
No eräänä päivänä ylä-asteella kaveri puristeli tapansa mukaan ihmisten poskia ja yritti puristaa yhden puolitutun pojan poskea. Kun poika sanoi olevansa liian vanha siihen kaverini vastasi sen enempää ajattelematta:"Kyl mä voin yli 15vuotiailtaki ottaa poskeen." Kaveri oli vähän hups.
Vähänkö nauroin sille xD
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2007 14:46
juu tota.. oltiin tuolla tampereella larppaamassa softauksen parissa..
ja sitten siellä parisatasen hengen joukoin mie sain valita yhden tutun omaan joukkueseeni.. valitsinpa sieltä sellasen tutun ukon kuin eetu..
minä menin sitten möläyttämään valintani näin : " haluan sinut eetu "
tämän jälkeen tuli synkkä homofobia tunne
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2007 14:51
Miulle noloja tilanteita sattuu vaikka kuinka paljon...

kerran olin kaverini kanssa lähikaupassa talvella(ulkona 20 astetta kylmää)
mInulla oli housut ja henkselit.ostimme tikkarit ja jäimme sisälle istumaan.kun päätimme jatkaa matkaamme nousin ja otin muutama askelta kuuluin karmea römähdys ja penkkini kaatui ja ja tuli perässäni.huomasin että henkselini oli jäänyt penkkiin kiinni..tuntui että koko kauppa tuijotti minua ja repäisin nopeasti henkselit irti,nostin tuolin ja menin pikavauhtia ulos ovesta.....nolotti todella paljon.kaverini ulkopuolella naureskeli kaksin kerroin.tuli tuumittua että oli viimoinenkerta kun menen kauppaan henkselit jalassa..
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2007 00:08
Kuulisittepa mun juttuja Olin riparilla just pari päivää sitten ja halusin lainata Kasperilta rahaa, et voisin ostaa evästä kun oltiin menossa vaeltaan metsään. Sanoin sitten sille " Saat multa heti ku me mennään sinne metsään" Kaikki hajos.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit