Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2011 19:35

Lainaus: Emohippi

Kerran kokeilin ajaa seitsemän vuotiaan naapurini pinkillä lasten pyörällä, ajoin vain talon ympäri mutta kun tulin takaisin vastaan käveli söpö hevari.......

Emmä nyt tiedä onko tossa mitään noloa? Jos me ollaan kaveriporukalla, kaikki siis enemmän tai vähemmän parrakkaita ja vatsakkaita örmyjä ollaan ajettu polkuautoilla romurallia ja ikäähän kaikilla on se rapiat 20v tai yli.

En nyt osaa sanoa pahemmin mitään tilanteita, huvittavia tilanteita riittää kyllä paljon varsinkin tuolla äsken mainitun porukan kanssa. Esmes. me ollaan käyty katsomatta Sinkkuelämää leffassa ukkoporukalla. Leffaliput: 6e, Herkut: 5e, Ilme teinilissujen naamalla kun sisään kävelee viisi isoa hevaria; Priceless.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.04.2011 20:27

Lainaus: Niflheim

me ollaan käyty katsomatta Sinkkuelämää leffassa ukkoporukalla. Leffaliput: 6e, Herkut: 5e, Ilme teinilissujen naamalla kun sisään kävelee viisi isoa hevaria; Priceless.

RESPECT.

Tilanteet joissa nolostun ovat yleensä sellaisia perusjuttuja. Vastaan väärin tunnilla kysymykseen, änkytän pitäessäni puhetta tai esitelmää jne. Tuollaiset ovat kamalia ja jään jotenkin päässäni kiinni niihin niin että ottavat päähän vielä sata vuotta tapahtuneen jälkeen.
Sen sijaan perusurpoilun kanssa ei ole ongelmaa. Olen kävellyt larppipropeissa keskellä Lahden keskustaa ja matkustanut junassa Ropeconiin ylläni täysi "Limainen Krevi" -vaatetus. Olen pörrännyt pisin Tamperetta jalat ja kädet täynnä kavereiden tekemiä piirroksia (= muumeja, tikku-ukkoja, dalekkeja, sukupuolielimiä ja muuta randomia) ja hypin hyppynarua vaikka New Rockit jalassa jos siihen tulee mahdollisuus. Yliopistolla myös liikun aina niin rähjäisen näköisenä, ettei pahemmin hävetä tyylimokatkaan.
Kirjoittanut: Emohippi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2011 22:44
Ei siinnä muuten mitään noloa ollut, mutta se oli tuttuni isoveli ja se katsoi mua vähän sillee et taas toi sekoilee.. Sit viel päätin sanoo et "moi, eiks mul oo hieno pyörä?" Mulle se oli noloo...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2011 00:21

Lainaus: Niflheim

me ollaan käyty katsomatta Sinkkuelämää leffassa ukkoporukalla. Leffaliput: 6e, Herkut: 5e, Ilme teinilissujen naamalla kun sisään kävelee viisi isoa hevaria; Priceless.

Nyt melkein tipahdin tuolilta! Respect todellakin, eikä kyllä vähiten siitä että ylipäätään haaskasitten elämäänne moiseen leffaan.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2012 21:04
Menin sitten korkeissa koroissa oikeinhienosti oopperaan ja tottakai lensin turvalleen sinne rappusiin
Mummelit oli että HEERRANJUUMAAALAA ja auttoivat mut sitten siitä ylös.

Sitten olin yksin kotona ja laulelin sitten vähän kaikkea, taisi olla HIMin Katherine Wheel menossa niin ovi aukeaa ja huoneeseeni astelee kukas muukaan kun mun veli kaveriporukkansa kanssa. Minä olin ihan että saatana kun säikähin ja ja ja ettehän te vaan kuullu ku lauloin. Siis eihän tossa mitään noloa mutta en tykkää kun yllätetään tolleen, muutenkin helvetin ujo ihminen niin "MOI TÄSSÄ ON MUN SISKO!!"
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2012 00:05

Lainaus: Wormboy

"MOI TÄSSÄ ON MUN SISKO!!"

voiku mun veli suhtautuis noin hyvin... sille on kehittyny goottikammo, joka koskee vaan mua
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2012 00:09
^mun veli aina ylpeänä esittelee mut kaikille Kuunnellaan samaa musaa niin se on tosi ilonen etten oo mikään rasittava pissis. Mutta sitten tulee näitä tilanteita että en tiedä että meillä on vieraita ja riehun jotain ja kaikki on että OK.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 18.07.2012 00:26
^mun täytyis vrmaa olla just joku normi/lähemmäs pissis... voi velikulta, ei tässä elämässä >: D
Kirjoittanut: Bullit (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.07.2012 12:27
Kauppa ostoksilla jäin tuijjottamaa kaunista neitokaista ja törmäsin suoraan maustehyllyyn.. Ei yhtää onneks hävettäny, kuuluu kauhee kolina ja meikä vaa tuijottaa edelleen kunnes tajuan tilanteen ja pikku paniikit siihen sitte paikalta livistys ja vielä piti liukastua rähmälleen siinä
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2012 23:02
oon nolouden huippu joten näitähän riittää!
joten

-no tämä ei ollut mun vika mutta kerran kun olin kylpylässä suihkussa niin tyyppejä tuli ihastelemaan tukkaani (se on polviin asti) niin oli vähän nolo olo.

-mä oon aika yksinkertainen ihminen joten näitä tyhmiä höpötyksiä tulee.
kuten tossa oli jollakulla toi kirjaston tietokone homma.....hyvin tutun kuulonen.

-mut mun onneksi mullei oo vaatteet lähteneet päältä ainakaan vielä

-ja kuinkakohan monta kertaa oon sanonut jotain semmosta jota ei ois pitänyt sanoa kovasti ääneen?
no,ainakin miljoona kertaa

näitähän riittää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit