Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 01.03.2007 20:15
Hei!

Halusinpa sellaista lähteä kyselemään, että onko teille sattunut miten pahoja kömmähdyksiä? Mieleeni tuli lähinnä siksi, että juuri pari päivää sitten saaduillani Demonian saappaillani olen nyt kuljeksinut, kun en aikasemmin ole uskaltanut korkkareita ostaa (eivätkä nuo ole vielä mitkään varsinaiset fetish-saappaat, joissa ohut ja pitkä korko) juuri kun mie sanoi, että nyt mie osaa kävellä näillä paremmin.

Tunsin, että ah, nyt on naisellinen ja kaunis olo, niin eiköhän tämä lady vedä turvalleen tai pikemminkin pyllylleen siten jossain makkaraosaston ohi kävellessä ku mies suunnisti sinne. Kyllä hävetti ja kasvoille tuli so ashamed-varjo, kun juuri meitä hetkeä ennen eräskin pariskunta tuijotteli, osoitteli ja kuiskutteli. Onneksi kovin moni eivät siltä väliköltä nähneet sitä tapahtumaa kun en ihan heti ylöskään päässyt, onneksi poikaystävä sitten tarjosi kätensä ja auttoi ylös.

Tämä nyt oli aika laimea mutta ei se silloin tuntunut... tilannekomiikka oli vähän toinen ja sitä on vaikeampi tähän sepustaa.

Ja taas poikaystäväni oli menny baariin ja just semmonen hyvä fiilis. So cool. Niin baaritiskille päästyään lipes jalat alta ja kaatui selälleen.
Baarimikko tiskin takaa vaan kuikisteli ja sanoi, että uskaltaako sitä enää sulle tarjoilla? No ei ku sieltä vaan kuului, että yks iso Karhu, kiitos! Tämmöstä...

Onhan sitten eräs tapahtuma, joka tapahtui poikaystävän eksälle, mutta ehken sitä rupea tässä sepostamaan enää... (sen verran rispektiä)
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.03.2007 20:26
Monestikin! Näitä nimittäin riittää..

Alaikäisenä joskus keksin,että väärennän omat henkkarit,että pääsen baariin.. no,leikkaa-liimasin koko yön ja sitten seuraavana iltana menin onnesta hehkuen baariin ja näytin portsarille paperit ja ihmettelin,kun portsari hymyili niin kovin.. Portsari tokaisi vaan,että ilmankin olisin päässyt sisään ja ettei voinut kuitenkaan päästää minua nyt tällä kertaa. Ihmettelin ja kyselin,ettei miksei ja poke sitten naureskeli ja saattoi kiltisti mut ulos.. Ulkona sitten katsoin henkkareitani ja huomasin,että liimaa-leikkaalappu oli liukunut pois paikalta ja alta paistoi ihanasti oikea ikävuoteni. Kyllä hävetti.

Sitten toinen nolous oli,kun lähdin olkaimettomassa topissa kouluun (silloin kun kehtasi vielä pitää käsivarret paljaana),enkä yhtään muistanut,että meillä oli äidinkielen tunnilla larppausta. Siellä sitten kun joutui juoksentelemaan ja riehumaan,niin tottakai se toppi oli kokoajan alhaalla. Eikä se sitten pysynyt koko päivänä enää kunnolla päällä,vaan tippui mm. ruokajonossa. Onneksi olin fiksu ja laitoin kuitenkin rintsikat alle...

Onhan noita sattunut ja tapahtunut,mutta jätetään ne kaikista noloimmat paljastamatta
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: turmatar
  • Lähetetty: 01.03.2007 21:09
Mä olen yksi nolojen tilanteiden nainen. Tänään potkaisin naapuria vahingossa! Sellainen hento mummeli vielä, voi elämä.. Olin menossa naapurin oven ohitse kädet täynnä tavaraa, kun huomasin sen oven olevan raollaan ja kutenkin se kämppä näytti ihan pimeälle. Ajattelin että kai se mummeli on höperyyksissään unohtanut painaa oven kiinni lähtiessään ja ajattelin potkaista sen kiinni. Tietty just sillä hetkellä se mummeli ilmestyi sinne oven väliin! En edes tajunnut pyytää anteeksi tai mitään, liukenin vain nopeasti paikalta. Äh.. Ollaan asuttu tässä n. puoli vuotta ja eka kerran näin sen mummon, tiesin vain että siinä sellainen asuu. Tämä on taas sarjassamme; "Näin tehdään hyvä ensivaikutus".
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.03.2007 21:40
Noloja tilanteita kysyttäessä minulle tulee yleensä ensiksi mieleen eräs kömmähdys yläasteajoilta. Kävelin portaita koulun toiseen kerrokseen. Portailla istui joukko ihmisiä ja koko ajan joku käveli ylös tai alas heidän ohitseen. Yritin päästä siitä ruuhkan ohi, mutta se tuntui kovin hankalalta. Huomasin yhtäkkiä tasapainoni horjuvan, ja samaan aikaan joku tunki ohitseni. Kaaduin sitten suoraan portailla istuskelevan poikajoukon syliin, enkä edes meinannut heti päästä ylös. Silloin kyllä nolotti, mutta jälkeenpäin on tullut muisteltua tapausta lähinnä huvittuneena.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.03.2007 21:55
Tuosta Swanetten kertomuksesta tuli mieleen oma vastaavankaltainen tilanne viime syksyltä kun olin Glasgowssa vaihdossa.

Olimme siis kaverini kanssa paikallisbussissa ja nousemassa pois kyydistä. Istuin käytäväpaikalla kaverini vieressä ja nousin jo seisomaan käytävälle koska en ollut varma oliko pysäkki kuinka lähellä. Sitten bussi teki jonkinlaisen äkkinäisen liikkeen jonka takia minä lennähdin kuin ammus kohti tuulilasia. Onneksi sain erään tuolin selkänojasta kiinni ja pyllähdin suoraan (enkä varmasti niin kovin varovaisesti) ko tuolissa istuneen nuorehkon mieshenkilön syliin. Kyseisen herran tyttöystävä istui hänen vieressään ja katsoi minua happamasti pitkin nenänvarttaan kun pyytelin mieheltä anteeksi syliin hyökkäämistäni
Kaverini jaksaa vieläkin muistutella miten en ujostellut ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen sillä reissulla :P
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2007 01:13
Itseasiassa eilen töissä kävi, juuri sellainen tapaus jota nyt hieman voi naureskellen muistella.

Töissäni porukka on tottunut, että laulan kun kuuntelen mp3 soittimestani musiikkia. Yleensä paikalla vallitsee todella iso melu, joten saa laulaa sydämmensä kyllyydestä ja saa outoja katseita ja naureskelua, mitä siitä.

Tällä hetkellä kumminkin oli puhaltimet pois päältä ja laulan samaan tapaan todella kovaa. pomoni napauttaa olkapäähäni

"Eihän nyt ole vielä perjantai, jotta vois noin iloinen olla?"

Vastaan siihen tapani mukaan
"Nythän on pikkuperjantai!"

Katsoessa taaksepäin nään kumminkin noin 20 henkilöä pomoni seurassa ja meen tulipunaiseksi.

"perjantaita odotellessa" ja jatkan töitäni

Varmasti sai vierailijat seuraavaksi puoleksi vuodeksi puheenaihetta. huuh, tulee vielä näiden kanssa juteltua puhelimessa töissä suht useasti, joten noottia odotellesssa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.03.2007 05:57

Lainaus: Shaft

Töissäni porukka on tottunut, että laulan kun kuuntelen mp3 soittimestani musiikkia. Yleensä paikalla vallitsee todella iso melu, joten saa laulaa sydämmensä kyllyydestä

Minä taas lauleskelin kerran esimerkiksi bussipysäkillä, kun luulin, että olen siellä yksin ja autojen melu peittäisi lauluni. No siinä lauleskellessani tulin sitten jossain vaiheessa katsoneeksi sivulle ja kappas, siihen bussipysäkin viereen oli ilmestynyt kummastuneita ihmisiä. Minun pitäisi jo uskoa, että julkisilla paikoilla salaa laulamisesta jää lähes poikkeuksetta kiinni, mutta enpä ole vielä sitä oppinut. Saanpahan ainakin esiintymisvarmuutta.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2007 16:48
voe voe.
no, mie ku ostin joskus pari vuotta sitten ne piikkikorkkarit ja niillä kun vedin rappusia ylös koulussa ni eikä mitä, en osunu seuraavaan rappuun korolla, ja sitten lennähdin taaksepäin ja sitten eteenpäin polvilleni. ei siellä ketään ollut aikasin aamulla, mutta sitten vaan nauroin itelleni ja nousin ja jatkoin matkaa. sellasta.

ja kerran ylä asteella miun kaverilla oli polvipituinen leveä hame päällä ja istui pulpetin ääreen ni eikös se hameen takaosa jäänyt tuolin selkämykseen paljastaen mitä reikäisimmät sukkahousut kokonaan..

ja nyt tällä viikolla ku käytin niitä uusia platformeja jotka ostin ni sit kompuroin niillä jossin lumipenkassa tien reunassa ja eiköhän kaikki lähellä olevat töllää kun vajaaälyiset.

lisääkin näitä on mutta.. noh..
Kirjoittanut: Sizzly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2007 17:15
Ensiesiintymiseni upeissa Demonian tieskuinkamontasenttiä korkeissa popoissa. Enhän minä tietenkään osannut niillä köpötellä eteenpäin tai saati ylös koulun rappusia. Paljon pilkkaamista ja tuijottavia katseita siitä kyllä tuli. No, tuijotin sitten takaisin ja kompuroin eteenpäin Jostain syystä kotona sitten oli toisessa jalassa rakkula. Heh. Ei ollut juurikaan kokemusta niin korkeista kengistä.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2007 19:21
Noloin tilanne on ehkä se kun kävin vahingossa poikien vessassa, se tapahtu siis ku olin vielä ala-asteella, ehkä kolmannella luokalla. Mut eihä tuo ees nii älyttömän nolo juttu oo.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit