Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.06.2007 14:01

Lainaus: blackie

" Saat multa heti ku me mennään sinne metsään"

Hehheh.
Kirjoittanut: Deadly Nightshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Deadly Nightshade
  • Lähetetty: 20.06.2007 23:05
Minullahan niitä noloja tilanteita on vaikka miten paljon.Viimeisin nolo tapahtuma sattui,kun olin tässä muutama päivä sitten kamujen kanssa iltaa viettämässä.He lähtivät minua saattamaan kotiini ja matkan loppu puolella huomasin,että housujeni vetoketju oli auki(taisi olla ihan koko matkan ajan),eikä kukaan sanonut mitään.Eivät kuullemma olleet edes huomanneet koko asiaa,ennen kuin mainitsin siitä.Noh,eipä se kovin vakavaa ollut.Ainakin saatiin hyvät naurut.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.06.2007 01:42
Mulla oli joskus vetskari auki ku olin työharjottelus. Olin ollu tarjoilemas puolet lounasajast kunnes pomo sano, että se on auki. Vähääse nolotti.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2007 11:53

Lainaus: Kivesnipsutin

Olin ollu tarjoilemas puolet lounasajast kunnes pomo sano, että se on auki.

"Saiskos olla jotain muuta? Piirakkaa?"
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 05.08.2007 15:47
Kerran liikunta tunnilla pelattiin pesistä. Olin pelannut "kiinnostuneesti" ja "urheilullisesti" ja päälläni oli upouudet mustat adidas-verkkarint. Pallo lensi yli kentän aidan, ja minä urhoollisesti lähdin sitä hakemaan. Hyppäsin aidan yli, kuunes huomasin, että olin jäänyt roikkumaan verkkareistani kiinni aitaan, ja housuni olivat revenneet. Opettajan piti tulla repimään minut irti aidasta, ja nolona kipitin hakemaan takkini , että reikä housuissa ei olisi paljastunu. Kaikki nauroivat minulle x(
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2007 17:39
Rupee ihan nolottamaan teidän puolesta kun lukee näitä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.08.2007 13:39
Haha haha!!
En voi sille mitään että olen niin vahingoniloinen. Oikeesti ei tiiä onko nämä vai vitsit hauskempaa luettavaa. Anteeksi. Saatte sitten nauraa mun noloille jutuille kun niitä muistan ja tänne laitan.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 21.08.2007 16:42

Lainaus: Swanette

Minun pitäisi jo uskoa, että julkisilla paikoilla salaa laulamisesta jää lähes poikkeuksetta kiinni

Ai joku toinenkin harrastaa kyseistä puuhaa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 21.08.2007 16:45

Lainaus: liothe

Minun pitäisi jo uskoa, että julkisilla paikoilla salaa laulamisesta jää lähes poikkeuksetta kiinni

Ai joku toinenkin harrastaa kyseistä puuhaa.

Juu. Viimeksi äsken koiran kanssa kävellessäni tuli taas laulettua jotakin.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.08.2007 16:58

Juu. Viimeksi äsken koiran kanssa kävellessäni tuli taas laulettua jotakin.

Minullakin on koira ja minäkin lauleskelen sitä lenkittäessäni - tai puhelen yksikseni koiralleni tai itselleni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit