Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2007 17:40
Olinpa kerran käymässä kaverin kanssa erään meidänluokkalaisen tytön luona (Tiina nimisen) ja tietenki sen pikkusisko oli kotona... Juttelimme niitä näitä kahvikupin ääressä kunnes hänen pikkusisko alkoi napsia kuvia, sanoin että "Jos et lopeta kuvien ottamista niin minä otan sen kameran sulta ja otan susta kuvan" no siihenpä hän tokaisi että "Mä laitan tän piiloon Tiinan rintaliivien alle" no minä taas sanoin siihen "Ei se nyt kovin hyvä piilo ole kun on niin näkyvällä paikalla"... No mehän räjähettiin nauruun kaikki paitsi Tiinan pikkusisko, joka ei tajunnu oikeestaa miksi nauroimme... No enemmän se tuntui Tiinaa nolottavan kuin minua, mutta olemme porukalla nauranut tälle monasti
Emme muistele pahalla
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 25.08.2007 12:55
Tämä tapahtui ihan tänä aamuna/aamuyöstä. Nolotti erittäin paljon kun pyörän ratakset yritti syödä hameeni päältäni, en onneksi kaatunut mutta olipa siinä ilkeätä nyhtää keskelleä kävelytietä hamettaan ja pyörä olisi mielellään näyttänyt ah, niin seksikäät alushousuni, prkl! Täältä voi lukea koko jutun: http://www.gootti.net/keskustelu/4_199_7.html#msg4 8065

Postiivisissa kokemuksissa sen takia, että vielä on ihmisiä jotka oikeasti AUTTAA eikä töllistele, että mikä on hätänä
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.09.2007 00:20
Tämä tapahtui sillon, kun harrastin vielä pitkiä hameita. (oonkohan kertonut tämän jo täällä? )
No olimme päässeet kuvistunnilta ja luokkaan pääsee ainoastaan portaita pitkin. Minä hienoilla 9cm korkuisilla Demonioillani sitten huoletta astelen portaat alas, kunnes osun askelmalle pelkällä korolla + helman päälle, jolloin tuli tämä ah-niin-ihana- kaatumisefekti, jonka seurauksena mätkähdin kaksi porrasta alemmas lattialle. Asia ei olisi ollut niin paha, mutta vieressä jonotti koko koulumme ruokalaan pääsyä. Kaveri kertoi jälkeenpäin, että oli säikähtänyt pariksi sekunniksi, kun olin yhtäkkiä kadonnut näkyvistä.

Kaiken huippuna, kukaan ei tullut auttamaan minua ylös, vaan jouduin kompuroimaan hitaasti ylös naurettuani ensin pitkään ja lujaa.
  • Lähetetty: 03.09.2007 11:50
Heh, minusta on hienoa, että kehdataan kertoa näitäkin tapauksia täällä.
"Jumalattaretkin kaatuilevat" xD
Elämässä sattuu ja tapahtuu. Välillä nolottaa mutta on hyvä pystyä nauramaan myös itselleen.

(Juu, mitäköhän mie kuumessa taas höpötän)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.09.2007 15:20

Lainaus: koulrofobia

Tämä tapahtui sillon, kun harrastin vielä pitkiä hameita. (oonkohan kertonut tämän jo täällä? )
No olimme päässeet kuvistunnilta ja luokkaan pääsee ainoastaan portaita pitkin. Minä hienoilla 9cm korkuisilla Demonioillani sitten huoletta astelen portaat alas, kunnes osun askelmalle pelkällä korolla + helman päälle, jolloin tuli tämä ah-niin-ihana- kaatumisefekti, jonka seurauksena mätkähdin kaksi porrasta alemmas lattialle. Asia ei olisi ollut niin paha, mutta vieressä jonotti koko koulumme ruokalaan pääsyä. Kaveri kertoi jälkeenpäin, että oli säikähtänyt pariksi sekunniksi, kun olin yhtäkkiä kadonnut näkyvistä.

Olen minäkin kaatunut koulussa portaissa, taisi olla myös ongelma helmojen kanssa. Minä sentään olin menossa ylöspäin ja romahdin kiviportaille polvilleni, mutta ei kun käkättäen ylös vain, vaikka kaverit katsoivatkin kauhistuneena romahtamistani.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.09.2007 17:08
Eilen kaupassa kypsyin aika täydellisesti äitiin jolla ei ollut mitään kontrollia kakaralleen. Sit tää äiti vaan huuteli sille ja oli aivan hälä, hälä, pälä, pälä.. hössön, sössön, lässyn, lässyn. Eikä vaikutusta. Siinä sitten mun miehelle selitin kuinka mäkään en jaksais kuunneella tuollaista tätiä ja kuinka sen pitäis kouluttaa lapsensa ja oikein olin taas vauhdissa. kokoajan tiesin että joku käveli perässä ja yritti ohi. Kun se siitä sit pääsi se haki tän lapsen pois. Ja ylläri, huomasin et tää tyyppi oli sit tämän naisen mies.
Kyllä siinä vaiheessa nolotti..
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2007 17:59
Kuin ihmeen kautta onnistuin varjeltumaan (kirjoitetaanko se noin..?) suuremmilta mokilta ainakin puoli vuotta, kunnes viime viikolla ilmeisesti alkoi uusi putki Suurin töppäys sattui torstaina ollessani ystäväni kanssa kaupungilla. Menimme eräässä kauppakeskuksessa liukuportailla alakertaan, ja aivan alhaalla tunsin nykäyksen pitkän hameeni helmassa. Kauhukseni huomasin reunan jääneen portaiden väliin, ja temmoin sitä hädissäni irti. Tiukassa oli enkä päässyt mihinkään. Ohi meni vielä joku teinari joka tiedusteli jäinkö kenties kiinni. Onneksi kaverini painoi portaiden "hätästoppia" ja yhdessä kiskoimme hameparkani liukuportaiden hampaista Iso pala jäi niille teilleen ja vaate meni pilalle... Näin mulla.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.09.2007 18:19

Lainaus: Lathring

Kauhukseni huomasin reunan jääneen portaiden väliin, ja temmoin sitä hädissäni irti. Tiukassa oli enkä päässyt mihinkään.

Minä olen aina lähes hysteerinen hameeni kanssa jossakin liukuportaissa, kiskon sen aina korviin asti ettei vaan käy huonosti. Ei ole vielä sattunut mitään, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.09.2007 19:18
Tämäkin kuuluu sarjaan pitkät hameet ja plattarit.
Nousin kerran bussiin hameineni ja plattareineni, ja kuinkas ollakaan kompastuin hameeni helmaan bussin portaissa ja lennähdin melkein turvalleni, onneksi sain kiinni siitä systeemistä, mihinkä läpätään bussikortti.
Noh, ei siinä vielä kaikki. Poistuessani kyseisestä bussista, kompastuin vielä kerran niihin portaisiin ja kaaduin polvilleni asvaltille. Ei sentään käynyt kuinkaan, mutta äkkiä piti luikkia karkuun ihmisten oudoksuvilta katseilta.
Onneksi pitkät hameet ovan niin käytännöllisiä.
  • Lähetetty: 12.09.2007 20:08

Lainaus: Moruganna

Minä olen aina lähes hysteerinen hameeni kanssa jossakin liukuportaissa, kiskon sen aina korviin asti ettei vaan käy huonosti. Ei ole vielä sattunut mitään, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin.

Juu ja mie oon tarkkana nykyisin pitkien hameiden kanssa sekä nilkkapituisen nahkatakkini kanssa. Minulla on aina kädet taskuissa silloin kun nousen portaita ylös. Ihan sen takia, että saan nostettua niistä takkia sen verran, että en kompastu helmaan. Liukuportaissa sama juttu, pelottaa jos jää jumiin.

Ja ihan tuon erään tapauksen takia katsonkin millä kyydillä ja siihen sopivilla varusteilla on lähdössä liikenteeseen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit