Gootti.net

esiintymiskammo, onko teillä yleistä?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.03.2007 18:40

Lainaus: Cata

Miul käy noin, jos jouduin soittamaan puhelimella jonnekin. olen muutenkin huono puhumaan puhelimessa ja jos ihminen on minulle tuntematon, niin hyvä jos saa selvää ääneni vapinalta.

minäkään en ennen soittanut mielelläni tuntemattomalle, mutta puhelinmyynti-kesätyö muutti senkin. Kuukauden aikana nimittäin soitin n. 3500 minulle täysin tuntemattomalle ihmiselle.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.03.2007 19:26

Lainaus: Iiriva

minäkään en ennen soittanut mielelläni tuntemattomalle, mutta puhelinmyynti-kesätyö muutti senkin. Kuukauden aikana nimittäin soitin n. 3500 minulle täysin tuntemattomalle ihmiselle.

No hui, se on jo paljon... tai itse en puhelinmyynti työssä ole kuvitellut että soittaa niin monelle ihmiselle, sitäkun on tullut tehtyä enemmän ja vähemmän näiden välivuosien aikana.

Ärsyttävintä tuntemattomien ihmisten kanssa on lopettaa puhelut. kun ei keksi mitään sanottavaa tai tuttujenkin kanssa käy niin monesti:/ useimmiten en edes jaksa vaivautua vastaamaan puhelimeen.. varsinkaan viikolla.
Puhelinmyynnissä se on helppoa kun tietää että lopettaa puhelut lähes aina samalla tavalla.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.03.2007 21:51
meillä on töissä (lehtiyhtiön ilmoitusalalla siis nyt olen) kolmenlaisia tilauksia, vedoksia (lähetetään asiakkaalle vedos tilaamastaan ilmoituksesta ja asiakas lähettää korjaukset sähköpostitse tai sanoo puhelimitse) sähköisiä (ilmoitus tulee pdf-tiedostona ja se sitten liitetään lehteen suoraan) ja ei-vedoksia (ilmoitus teetetään graafikolla, mutta asiakkaalle ei lähetetä tarkistusvedosta). näin siis info. jos vedoksesta ei kuulu tietoa, pitää soittaa asiakkaalle. olin kerran juonut tölkin batterya ja jouduin sitten soittamaan vedoksesta asiakkaalle. tämä vastasi ja tietenkin sanoin että ilmoitukset Eliza Raaaaaaaaaaask (aaaaaa:n kohdalla iiiiso röyhtäys ja asiakaskin meni hetkeksi hiljaiseksi. olen nyt vältellyt vedoksia jostain syystä
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2007 12:29
Minulla on todella paha esiintymiskammo ja aina saan paniikkikohtauksen kun vaan alan ajattelemaankaan tarkemmin että jollekkin pitäisi esiintyä. Myöskään videokameran edessä oleminen ei tahdo sujua ja webkamerankin päällä ollessa hermostun todella helposti vaikka olisi koneen toisessa päässä ihan tuttu ihminen. Osastolla oli yhtä tuskaa kun siellä oli valvontakameroita ja ainakun yleisissä tiloissa oli, niissä joutui olemaan.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • • Muokkasi: Shaft
  • Lähetetty: 31.03.2007 18:46
Itselläni oli joskus pienoinen esiintymiskammo, mutta ajan myötä se on häipynyt kokonaan. Pystyin silloinkin esiintymään ihan kunnolla, ei mitää, mutta se odotus kävi hermoille aina.

Silloin jos olisin ajatellut, niin en missään nimessä olisi voinut esiintyä parisataa päisen yleisön edesssä luentoa pitäen. Ei olisi tullut kuulonkaan, nykyään sellaiset menee kuin vettä vain.

Kaiketi iän myötä on tullut itsekkyyttä ja röyhkeyttä sen verran ettei tarvitse jokaista ihmistä miellyttää. esiinnyn omana itsenäni, jos ei riitä, niin ei sitten.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.03.2007 19:20
no mul esiintymiskammo vaa tuttujen edessä. ja jos pitää soittaa jonnekki tuntemattommalle sit kuuluu kunnon kikatus ja ihan omituisia sanoja. mut kameroitten edes vaa ahdistun ellei mul oo toi mun kuvaaja(kaverini) se saa mut jotenki tuntemaan itteeni vapaaksi kameran edes
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2007 11:16
Kieltäydyn viimeiseen asti esiintymästä julkisesti, jos siitä huolimatta on mentävä, teen sen kyllä. Olen lukossa siinä vaiheessa kun joudun porukan tuijotettavaksi. Kyllä se siitä normaalisti lähtee pienen hiljaisen hetken jälkeen. Onneksi ei ole tämmöisiä tilaisuuksia ollut sitten koulupäivien.
Jos hermoilen todella paljon, saatan alkaa papattamaan kiihtyvällä äänennopeudella ja seota sanoissani täysin. -Sama juttu jos selitän jostain aiheesta, josta olen kiinnostunut...
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.04.2007 11:14
Mä olen tosi sosiaalinen ja avoin ihminen mutta ei helvetti kun pitää esittää joku esitelmä koulussa. Aina pelottaa että menee päin mäntyä koko esitelmä. Ääni saattaa väristä jonkun verran ja hikoilua saattaa myös esiintyä. Mutta kyllä mä aina sen esitelmän vedän läpi vaikka paniikissa :/
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2007 15:14
musta tulee varmaan näyttelijä tai malli.ei ole esiintymiskammoa-eikä tule<3
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.04.2007 11:28
Mä harrastan näyttelemistä, mutta jostain syystä en pysty näyttelemään muuta kuin vain teatterissa. Esimerkiksi koulun näytelmissä näytteleminen ei suju alkuunkaan. Lieneeko sitten syynä, että tuttuja katsomassa?

Ala-asteella laulukokeessa piti laulaa musiikinopettajalle. Aakkosjärjestyksessä mentiin sitten opettajanhuoneeseen lauleskelemaan. Olin aakkosissa viimeinen, eli jännitys kävi aivan ylivoimaseks, kun sitten mun vuoro tuli, en saanu sanaakaa suustani. Eipä sinällä, eipähän raaskinu opettaja pakottaa, kun siinä kyyneliä vierittelin poskiani pitkin, säästyipä open korvat

Esitelmät luokan edessä on kans yhtä tuskaa, ennen esitelmää ei jännitä, mutta heti kun astuu luokan eteen, alkaa jännittämään. Puhun kamalaa vauhtia, ja viime esitelmä lyheni tästä syystä 4 minuuttia siitä, mitä oli kotona harjotellessa kestänyt
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit