Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikilla on se oma tila mikä vie pois arjesta... mikä on sinun?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.04.2007 18:44
Jätän vastaamatta tekstiviesteihin ja puhelimeen. Sitten alkaakin kertyä näitä "kai sä vielä hengissä oot?"-viestejä. sitä kun ei koskaan tiedä.

Yleensä alan muistelemaan asioita, kaipaamaann ihmisiä ja tunnelmia.
En mä ihmisille uskalla / halua enää purkaa asioitani, ne tyypitkin kun tuntuvat katoavan mun elämästäni lyhyen ajan kuluessa. Sitten on henkinen krapula päällä kun on vuodattanut yksityiselämäänsä ihmiselle joka ei välitä hevonhelvettiäkään.

viina tuo yleensä vain pahempia depis-kohtauksia.
Ja itse asias; tällä hetkellä en saa edes nousuhumalaa, mutten kehtais konjakkia hirveästi juoda. Vappu, hihii..!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.04.2007 20:32
Itse asiassa pakenen aika usein arkitodellisuutta kauas menneisyyteen. Historialliset elokuvat... <3
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.04.2007 22:59

Lainaus: Kuutar

Tavallisin taitaa minulla olla alkoholi.

Kuutar kulta...sen minkä viinalla taakse jättää, yleensä edestään löytää. Tilastollinen fakta...SORI.
  • Lähetetty: 27.04.2007 23:00

Lainaus: Swanette

Itse asiassa pakenen aika usein arkitodellisuutta kauas menneisyyteen. Historialliset elokuvat... <3

Tohon ei voi muuta kun ihastella mielen luomisen kauneutta...vois toimii pitää koklaa
  • Lähetetty: 27.04.2007 23:04

Lainaus: Cata

Sitten on henkinen krapula päällä kun on vuodattanut yksityiselämäänsä ihmiselle joka ei välitä hevonhelvettiäkään.

Sulla on väärät ihmiset. Ei kannata/hyödytä puhua ihmisille jotka ei kuuntele...ei ne oo sitä ansainnu. Hommaa ihkmisiä ympärille jotkä kuuntelee, jos se ei toimi niin perhe vois olla se "paikka"
  • Lähetetty: 27.04.2007 23:08
Olet juuri sellainen "sielun ihminen" että ongelmiin löytyy ratkaisu sisältä ei virvokkeista...oikein
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2007 23:36
Teillä on hienoja keinoja v-olon helpottamiseksi. Yhdyn metsän vaikutukseen, kirjoihin ja humalaan, mutta usein en löydä karkotuskeinoja "hädän hetkellä". Onko ketutuksen/arjen yksinäisyyden tarkoitus havainnollistaa meille että kaikki hyvä loppuu aikanaan? Miksei hyvä olo voi jatkua riippumattomana siitä kehästä mitä elämä kiertää? (hyvä olo, ketutus, helpotus, hyvä olo, ketutus, helpotus..)
Tällä hetkellä mietin kuinka saisin oman olon paremmaksi: pari viimeistä tuntia olen tyytynyt tuohon raskaimpaan musiikkiin ja märehtimiseen. Mitähän seuraavaksi. Vinkkejä?
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2007 03:57
Jaa-a vaihtoehtoja on monia esim:

Lähden kavereiden mielialan mukaan joko kahden parhaimman tyttökaverin kanssa taikka sitten kahden rakkaan miesystävän kanssa.
Tyttöjen kanssa tulee tanssittua melkee koko ilta ja jätkien kanssa jauhetaan ******, katotaa leffoi, kuunnellaan hyvää musaa ja biletetää baarissa.

Tänään löysin täydellisen pakopaikan, menin ekaa kertaa keikalle yksin. Kävin katsomassa Apulantaa Kotkan Amarilossa ja nyt tärisen sen takia ku oli niin hienoa olla Tonista 3 metrin päässä. Lauloin äänen käheeks, pidin käsiä liikaa ylhäällä ja jalat ei oikein kanna. Mutta sen 1½ tuntia olin jotenkin vapaa, todella vapaa, en ajatellut mitään murheita, fanitin ja heilutin kättä \../

Pakenen myös musiikkin, kauhu- ja vampyyrileffoihin ja myös kunnon veri lentää leffoihin En ole sairas tai mitään...

Kirjat toimii myös ja joku oikein ihana monisivuinen muotilehti.

Maalla saa olla rauhassa, en tosin ole käynyt siellä moneen moneen vuoteen. Se olisi täydellinen pako paikka <3
Kirjoittanut: Napu (Jäsen)
  • • Muokkasi: Napu
  • Lähetetty: 28.04.2007 09:12
Yhdyn kaikkiin siinä että mennään metsään purkamaan raivoa, siinä että v*ttumainen olo puretaan luovuuteen ja siinä että katsellaan kauhu, historia elokuvia. Mutta noihin lefoihin voisin vielä lisätä että jos minulle tulee vi*tumaisen olo niin joskun syös katselen nauhalta dogumentteja (jotka kertoo keskiajasta, roomasta, egyptistä tai dinoista). Viinaan en luota sen vertaa että silla pakenisin.
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2007 09:37
Ainiin tässä viikko sitten kävin Kotkan Sapokassa vähän purkamassa vihaan klo 5 aamulla. Kiipesin korkealle kohdalle ja huusin sen minkä keuhkoista lähti. Auttoi minua, en tiedä mitä linnut ja muut siitä tykkäs
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit