Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikilla on se oma tila mikä vie pois arjesta... mikä on sinun?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.04.2007 11:08

Lainaus: Red Dragon

Sulla on väärät ihmiset. Ei kannata/hyödytä puhua ihmisille jotka ei kuuntele...ei ne oo sitä ansainnu. Hommaa ihmisiä ympärille jotkä kuuntelee, jos se ei toimi niin perhe vois olla se "paikka"

En tiä, jos ihmiset vaikka saavat burnoutteja purkautumisestani.
mul on asenneongelma, kaikki on inhorealistista. Kylhän mä sen ymmärrän ettei mua hirveän kauaa intensiivisesti jaksa.

Kirjoittaminenkaan ei sujuu enää nykysin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.04.2007 11:41
Olisikin sellainen paikka.
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.04.2007 13:04
Tietty humala jossain määrin auttaa mutta aamulla se kaduttaa. Eikä siinä humalan nirvanassa pysty ikuisesti elämään. Pilvistä pitää aina laskeutua.

Musiikki on oma nirvanani. Musiikin ympärille olen luonut oman mielikuvitusmaailman johon pakenen aina kun ahdistaa.

[luetaan, lyön musiikit täysille, suljen silmät ja alan kuvitella]
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.04.2007 15:34
Katoan joksikin ajaksi luonnon hämäryyteen ja hiljaisuuteen. Myös kauhuelokuvat, kauhukirjallisuus ja musiikki vievät ajatuksia pois arjesta. Mutta yleeensä minun pitää saada olla yksin, en kaipaa ympärilleni mitään hössöttäviä ihmisiä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.04.2007 15:53
jaa, taitaa olla mulla niin, että meen avokille, hautaudun peiton alle, nukahdan aj unotanut siinä nukkuessa kaikki tai jos en , niin peiton alle sohvalle karkkikasan kanssa ulvomaan maailman persreikäsyyttä.. kyllä se siitä sitten taas..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.04.2007 19:05

Lainaus: Trismagia

Ainiin tässä viikko sitten kävin Kotkan Sapokassa vähän purkamassa vihaan klo 5 aamulla. Kiipesin korkealle kohdalle ja huusin sen minkä keuhkoista lähti.

Oh, minäkin haluaisin jonkin paikan, jossa voisi vain huutaa täysillä. Tuntuu etten ikinä löydä niin syrjäisää paikkaa, että oikeasti kukaan ei kuulisi minua. :/
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.04.2007 04:00

Lainaus: Swanette

Oh, minäkin haluaisin jonkin paikan, jossa voisi vain huutaa täysillä. Tuntuu etten ikinä löydä niin syrjäisää paikkaa, että oikeasti kukaan ei kuulisi minua. :/

No puol Kotkaa varmaa kuuli sen mun huudon, ku toi paikka on keskustassa...
Mutta ei jaksa välittää, eipä tullu kukaa valittamaan
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2007 13:40
Joko jossain ulkona rauhallisessa paikassa, jota en kyllä ole täältä vielä löytänyt, tai sitten oma huone, sänky ja musiikkia.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.04.2007 14:43
Yks aivan ihanne-paikka, jos haluaa rauhottua ja pois ihmisten luota, on yks saha (oikeastaan se on sellanen vanha satama) joka on tässä melko lähellä. Ja siellä on semmonen vanha bunkkeri jonne vois mennä. Sinne ei kuulu mitkään äänet ulkopuolelta eikä sisältä ulos varmastikkaan. Ottaa paljon kynttilöitä nii saa sinne sellasen kivan valaistuksen.
Siellä sahalla liikkuu tosi harvoin ketään. Jos liikkuu nii ne on yleensä joitakin koirien kanssa lenkillä olevia immeisiä... Joskus myöhempään siellä on kyl jotain nuoria varmaa juomassa ja jotain semmosta mut enpä ite siellä sillon oo ollu.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2007 16:27
Hmm...Tanssin.Kuuntelen musiikkia ja tavallaan Menen siihen niin mukaan että katoan tästä maailmasta. Piirrän fiilikset paperille. Luen.Kirjoitan.Itken...? Milloin mitäkin... Vaikka on aikoja jollain mikään ei auta.eivät ajatukset katoa kuin hetkeksi,kun keskittyy johonkin,mutta tulevat takaisin ja liiankin usein ei oikeasti enää jaksa mitään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit