Gootti.net

Lempijuomat?

Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.12.2009 21:25
Viskit, absintit, punaviinit, suomalainen keskari, tummat rommit, Stroh ja hyvä pontikka. Alkoholittomista maistuu kokis, Teho ja vesi. Juum.

Sangria on näppärää boolinkorvikkeeksi. Punkkua ja Spriteä sopivalla suhteella. Mausteeksi loraus Jallua tai minttuviinaa tai vaikka absinttia.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 17.12.2009 16:37
Maito (olen vasikka, ja tästä en luovu)
kokis(sokeririippuvuuden hoitoon mainio )
appelsiinimehu(on vaan hyvää)
punaviini ( tähän vielä hyvä seura ja pikkupurtavaa, niin elämä irvistää iloisesti )
leijona-viina (on vaan niiiiinhyvä sekoittaa esim. mehuihin )
kalja/lonkero ( arkijuomaa )
Viski (harvemmin tulee juotua nykyään, mutta ai että kun on hyvää! )
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2009 17:01
Tykkään värikkäistä ja makeista "naistenjuomista", kuten karpalolonkerosta ja Rekorderligin Mansikka-Lime-siideristä. Itse tehtyä rommicolaa tulee myös usein juotua, muutenkin sekoittelen juomia itse, baarissa ovat aivan ylihintaisia. Myös puna- ja valkoviini maistuvat etenkin ruuan kanssa. Oluen makuun en ole päässyt koskaan, viime aikoina olen sen sijaan lämmennyt joillekin viskeille.

Olen kofeiiniaddikti, päänsärky - joka yltyy pahimmillaan migreeniksi - iskee iltapäivällä, jos aamukahvia ei ole juotu. Ei sillä, että nauttisin suomalaisen peruskahvin mausta erityisemmin, mutta ihan niin epätoivoinen en ole, että söisin kofeiinitabletteja tai siirtyisiin kalliisiin, pahanmakuisiin ja sokerisiin energiajuomiin. Vieroittauduin melkein kahdeksi vuodeksi kahvista jokin aika sitten, mutta sosiaaliset paineet ajoivat juomaan uudestaan

Olen ollut halpis-light-cokisten suurkuluttaja, viime aikoina sekin on vähentynyt. Superkallista ja hyvää on Schweppesin Green Fusion, joka maistuu sellaisenaan ja drinkeissä. Mehuja tulee juotua aika harvoin, mutta kotitekoinen omenamehu on herkullista, silloin harvoin kun sitä saa. Laadukas, hyvänmakuinen hanavesi on kuitenkin janonsammuttaja nro 1.
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.01.2010 04:35
Tällä hetkellä aivan ehdottomasti vodka ja appelsiinimehu
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 16:46
tykkään juoda energiajuomia ja kahvia paljon,mutta näin juhlajuomista parhaat on punaviinit ja salmiakkikossu! kesällä litkitään sitten vettä ja muita virkistäviä ryyppyjä
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2010 01:28
Pepsi max, 7up free, funlight vadelma-mehu, kahvi. Ensin aamulla 3 kuppia kahvia, sitten janottaa ja otan pari lasia pepsiä...sitten ihmettelen kun on niin ylipirteä olo Vettä välttelen viimeiseen asti. Mieluiten mehua, mutta yöllä kun suu on kuin saharan aavikko, ei halua avata jääkaappia kun valo häikäisee joten juon nopeasti suoraan hanasta, hrrrrr, yök!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.01.2010 11:48
Iskä laittoi minulle mukaan kiivihedelmäsiideriä, joka on hervottoman hyvää! Kopparbergiä näyttäisi olevan, ja vaikken noin muuten sidukkaa kulutakaan, tämä maistuu. Ja luonnottoman vihreä väri on tietty vain plussaa!
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.01.2010 12:07
Joku Dracula-juoma, mikälie alkon halpis, oli kyllä oikein hyvää ;D Maistui ihan kossubatterylle.
Kirjoittanut: Cadiferus (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2010 12:48
Mie rakastan itsetehtyä mustaherukkamehua. Se vaan maistuu jotenkin hyvältä ja siinä on henkeä, kun vertaa vaikkapa kaupan tiivistemehuihin (vaikkei sitä niihin voikaan verrata). (:
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • • Muokkasi: Euronymous
  • Lähetetty: 24.02.2010 20:50
Omat lempparini ovat: puolikuivat punaviinit, Maissi ja Bourbon viskit, Tequilat (paitsi silver laatuluikituksen omaavat), Alkoholittomista Dr.Pepper/muut kolat ja kahvi/kahvijuomat
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit