Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempijuomat?

Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.07.2010 19:22
Jääkylmä vesi on kaikkein parasta. Muita hyviä on kauneusjuomani eli vihreä tee sekä harvoin nautittu herkku: Arnoldsin smoothiet.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2010 20:50
Kahvi maidolla Kokis, aito sellanen, ei mitään pskaa pepsi litkuu
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2010 21:57
Ginger ale jäillä tai huurteisen kylmänä! Painotan vielä: sen pitää olla KYLMÄÄ.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 28.08.2010 11:34
Alkomahoolilliset lempparit:

Gin & Tonic
- Alkoholidrinkkien jumala. Ei niin hyvää jos tehdään kaikkein halvimmasta ginistä, mutta hyvää silloinkin. Olen jostain syystä kaveripiiristäni ainut GT:n ystävä. Kaikkien muiden makunystyröissä on selvästi vikaa!
Mohito
- Olen juonut tämän vain kerran, koska on kalliimpi ja tätä ei yleensä ihan lähiöbaareista saa. Mutta on se hyvää. URL
Capiroska ja toisinaan myös Caipirinha
- Pidän enemmän Caipiroskasta, mutta kyllä se -rinhakin hyvää on. URL
Peltikatto
- Bravuurini. Tämä tunnetään empiirisen tutkimuksen mukaan melkein ainoastaan Lahdessa. Kaikkialla muualla tätä saa selittää. Turussa on tullut jo pari baarimikkoa opetettua tavoille. Helppo tehdä kotonakin. Kirkasta, sitruunatiivistettä ja vähän sokeria. Ja tietysti jäitä. Kirpeä, raikas ja mahtava. Eikä yleensä kauhean kalliskaan.
Irish Coffee
- Tätä juodaan vain kun ulkona on kylmää ja pimeää. Sieluttoman kallista ja syntisen hyvää. URL

Tuossa alkoholilempparini. Kuten kuvasta näkyy, minulla on kallis maku. Tykkään myös kliseisesti joistain punaviineistä, mutta näiden tarkempi tutkiminen on jäänyt koska pääni räjähtää jos juon enemmän kuin kaksi pientä lasillista punkkua. Tanniinit eivät sovi minulle. Pitäisi kokeilla vähätanniinisia (kuulemma esim. luomuviinit) viinejä. Vinho verde URL on myös loistavaa juomaa, mutta vaikka tämä on oikeastaan valkoviiniä, minulle tulee siitäkin pää kipeäksi. Julmaa.
Hyvä kesäjuoma on myöskin sangria. URL Siinä on sen verran vähän punkkua, että jopa minä voin juoda sitä saamatta aivan törkeää jysäriä heti seuraavaksi.

Tölkillisistä tämän kesän suosikkini on ollut kultalonkero ja Sommersby-siideri. Karpalolonkero on myös jees ja lonkut noin yleensäkin. Sommersbyn lisäksi siidereistä iskee mahdollisimman kuivat esimerkiksi Crowmoorilta.

Alkoholittomista juomista lienee vähemmän sanottavaa. En pidä limsoista. Ihan perinteinen jäävesi on parhautta. Ja kunnon mustaherukkamehu, mutta sitten pitää olla oikeasti kunnollista. Mieluiten kotona tehtyä. Lisäksi olen pahasti hurahtanut maustettuihin kivennäisvesiin. Erityisesti sitruunakivennäisvesi on aivan liian hyvää. Tiedän että se on vain kallista vettä jossa on hiilihappoa ja esanssimakua, mutkun hyvää!

Vähän eksoottisempana herkkuna mainittajoon Marskin juoma. URL Naapurin täti teki tätä aina kun olin lapsi ja ai hitto että on muuten hyvää. Tätä vielä saa nykyisin ihan liian harvoin.

EDIT: Uu! Ja tietty tee ja kahvi. Teen kanssa olen vähän elitisti. Vihreä tee on lemppari, mutta monet mustatkin teet ovat hyviä. Jasmiintee on likipitäen rentouttavaa huumetta meikäläiselle. Ja kahvi maidolla. En ymmärrä miten kukaan voi tykätä mustasta kahvista. YRR. Myös cappuccino ja latte macchiato ovat om nom nom.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2010 00:10
Jägermeister, Laphoraigh, Hannibal, Karpalolonkero, cokis ja jääkylmä vesi.
Kirjoittanut: Black sun child (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2010 02:58
Joskus viikonloppuisin pullo koskenkorvaa höystettynä fantalla tahi jaffalla ja lonkeroo.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2010 22:26
Näin nuhassa kipeällä kurkulla sitä antaa taas ihan erityisellä tavalla arvoa tylsälle lämmitetylle mehukatille. Aijaajajai, tekee eetua!
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2010 19:21
Appelsiinitäysmehut, punaviineistä uudenmaailman täyteläiset ja notkeat, Pepsi Max, kuivat englantilaistyyliset siiderit, väkevistä skottilaiset mallasviskit ja kahvi tietenkin mustana.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.09.2010 21:11
Jääkylmä vesi (eikä pewkele mitään mineraaleja tai kuplia! D: ), mansikka Juissi, Twinigsin peaches & cream -tee, kaakaot (tavallinen, valkosuklaa-.. vaikka mitä :3 )

Alkoholipitoisista sitten kermaliköörit ja Bacardi Breezer lime on niitä suosikkeja.
Kirjoittanut: Hiilipallero666 (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2010 01:02
Kaffe eli kahvi ja vahvana samantien kiitos. Löfbergs Lila Crescendo ja Pauligin Parisien ovat oikein hyviä ja jos mahdollista niin kahvin jälkeen hyvä ranskalainen savuke ulkoauringossa, uijui noita pikkunautintoja... Harmi vaan ettei mistään saa enää noita hyviä syöpäkääryleitä. Muita käyttökelpoisia kahveja mm. jotkut espressojauhatukset tavanomaisen keskitumman suodinjauhatuksen mukana noin suhteessa 30/70.

Nuhaisena tai flunssaisena menee mustaherukkamehu miltei parhaiten, tuntuu jotain pientä tervehdyttävää vaikutusta myös olevan.

Karpalolonkero meni kyllä hyvin kesällä alas, paremmin kuin aikanaan sitruunalonkero. Muita mainittavia Russian Standart (paras Alkosta saatava kirkas) & Sch. Russchian, Jekku ja V&S Minttu & Frezza Java (silloin joskus kun Javaa vielä sai, muut Frezzat jo liian makeita makuuni). Toki Javan voi korvata vaikkapa kaakaolla.
Kesällä meni myös jokunen tölkki FIZZ granaattiomenaa joka on helppo juotava.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit