Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempijuomat?

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2010 08:54
Mä olen addiktoitunut ihan tavalliseen veteen. Menee pasmat ihan sekaisin, jos ei vesilasia tai -pulloa ole koko ajan käden ulottuvilla. Myöskään ilman kahvia en tule toimeen, ja kahvi ehdottomasti mustana.

Viime aikoina on vähän vähemmän tullut kumottua alkoholipitoisia juomia, mutta niistä mieluiten kurkkuun hulahtaa G&T tai Campari appelsiinimehulurauksella (tässä on tärkeää huomioida oieka suhde, mehua ei saa olla liikaa. Pullo punaviiniglögiä on myös juotava joulua odotellessa. Ja tuosta Hiilipallero666:n viestistä tuli mieleen, että äidin mustaviinimarjamehu on kyllä mainitsemisen arvoinen.
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.09.2010 21:38
Alkoholijuomista tuli mieleen, että baareissa tilaan yleensä tuopin kokista, jäillä ja sekaan salmaria. Tulee sopivan synkkää, kun on mustaa mustalla ja maistuu hyvälle. Joskus vaihtelun vuoksi voi myös laittaa kokiksen sekaan Jaegermaisteria, mutta siitä tulee melkein öklön makeaa.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.09.2010 22:21
Squeezy energy drink-urheilujuomajauhe sekoitettuna jääkaappikylmään veteen. Maistuu hyvältä (totuttelun jälkeen. Ens alkuun se maistui ihan samalta kuin taskulämmin väljähtänyt grapekossu josta on prosentit haihtunut jo ajat sitten taivaan tuuliin, heh!) ja virkistää. Aloin käyttämään kyseistä tuotetta abaut puol vuotta sitten tankatessani puolimaratonille ja sitten se on tullut päivittäiseen käyttöön. Helvetin hyvä tuote jos harrastaa kestävyyslajeja. Kyseisellä tuotteella EI OLE mitään tekemistä energiajuomien kanssa, joita ei kannattaisi kenenkään juoda. Toinen tärkeistä juomista on tietenkin Vesi. Ja 100% ananastäysmehu miellyttää makuhermoja myöskin. Ja lopuksi yksi kovimmista juomista on pannukahvi ryyditettynä hunajalla ja paksulla kermalla.
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.09.2010 02:41
Sattuipa käymään niin että tarjolla oli koskenkorvaa ja totesin että fenix juoma on ainut mitä löytyy,joka sopis millään tavalla lantringiks Ja jumalauta se sopi mun kielen päälle erittäin hyvin!
Minttulikööri kaakao on mmmm perfect.

Älköholittomista sitten frezza ja tazza
ja se fenix(punanen,mitä ikinä sisältääkään)
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.09.2010 14:22
No mähän olen ollu iha riippuvaine kahvista jo monta vuotta. Eli siis kahvi on mun lempijuomani mut joskus tulee hetkiä ku tekee mieli vaa juua maitoo :P
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2010 00:30
Kahviriippuvainen olen itsekin. Minulla on kaapissa eri purkissa vaihtoehtona kofeiinitonta HAG-kahvia, jota voi juoda vaikka ennen nukkumaanmenoa tai tilanteessa, kun kahvikiintiö on täynnä. Maistuu pehmeäaromiselta kahvilta, josta kuitenkin joku tietty potku puuttuu.

Yksi tuttuni laittaa joskus mustan kahvin sekaan appelsiinimehua ja 6 palaa sokeria. Hyi!
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2010 14:23
En muista vastanneeni, mut ihan yleisesti ottaen MAITO.

Ja tätä nykyä kahvi. Maitokahvi. Ilman sokeria (!!), vaikka aiemmin meni keskimäärin kolme lusikallista per muki.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2010 23:45
Kofeiiniriippuvainen punaviininlipittäjä. Kahvini haluan vahvana. Mielelläni brassailisin viinitietämykselläni, mutta rehellisesti sanottuna en juurikaan osaa arvioida viinejä. Viiniarvostelujen lukeminenkin rajoittuu lähinnä sen ihmettelemiseen, mistä kummasta ne keksivät kaikki ne adjektiivit. Hyvin hyvän ja hyvin huonon luultavasti erotan, samoin olen saanut selville että ainakin chileläiset punkut ovat mieleeni. Sen kummempaan arviointiin en toistaiseksi pysty, ja jossain määrin epäilen muuttuuko asiantuntijoidenkin arviointi jossain vaiheessa jonninjoutavaksi snobbailuksi. Vai miten ihmeessä tietää onko viini kukkea, roteva, kireä tai mykkä? Mielenkiintoista olisi tietysti oppia asiasta lisääkin, mutta oppimaton mielipiteeni tällä hetkellä on ehkä kuten taannoinen seksi-on-kuin-pizza -sanonta, että kun se on hyvä, se on erittäin hyvä, ja kun se on huono, se on silti aika hyvä.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.10.2010 14:38
Kahvia tulee paljon juotua. Maito on ehdoton, sitä menee aina liikaakin
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • • Muokkasi: SnowWhite-
  • Lähetetty: 21.10.2010 18:47
Alkoholia sisältävät:
Weston's Wintage-siideri
ranskalaiset siiderit
punaviini
kuivat valkkarit
kuivat kuoharit/shampanjat
tervasnapsi

Alkoholittomista
Dr. Pepper light (voi miksi sitä ei saa Suomesta?!!)
Pommac Light
Kahvi, varsinkin Cafe Latte ja Cafe au'lait.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit