Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lempijuomat?

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, emanon, Funereal Soul

• Vastaa
olen vielä alaikäinen ja en ole maistanut salmiakkikossua mutta sanon sen koska kaveri tykkäs ja meillä on useesti sama maku asioissa... eli salmiakkikossu

Why don´t you ask me what it feels like to be a freak?

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa

Lainaus: M Chaosbreather

Siiderissä nyt kelpaa melkein mikä vaan paitsi mansikka
(on niin makeaa, että oksettaa)

Pidätkö myös vaniljasiideristä? Se vasta onkin makeaa, minulla ei ainakaan mene alas.

Jotkut siiderit ovat kyllä ihan juotavia, mutta harvemmin niitä juon. Jokin Swing-merkkinen on parasta siideriä mitä olen maistanut, yhteen aikaan pidin Strongbowista mutta nykyisin vähemmän.
  • Vastaa

Lainaus: Swanette

Lainaus: M Chaosbreather

Siiderissä nyt kelpaa melkein mikä vaan paitsi mansikka
(on niin makeaa, että oksettaa)

Pidätkö myös vaniljasiideristä? Se vasta onkin makeaa, minulla ei ainakaan mene alas.

Jaa, en ole tainnut maistaa... pysyttelen aikalailla niissä tutuissa.
  • Muokkasi: Iiriva
  • Vastaa

Lainaus: Swanette

Strongbowista

Se on muuten suoraan hanasta paljon parempaa kuin tölkissä, tai ainakin siltä tuntui kun ensikertaa maistoin Strongbow:ta baarissa Edinburghissa ja sitten ostin tölkin Suomesta.

edit: kirtousvrhö

Strength and honor; shadows and dust.

Punkkuu, punkkuu, punkkuu, lonkeroo jäillä, punkkuu ja cokista

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Strongbow:ta baarissa Edinburghissa

Mie join Skoteissa Strongbow'ta ihan tarpeeksi, ei enää tee yhtään mieli sitä
Ennen pystyin juomaan makeita siidereitä, mutta nyt mitä kuivempi sen parempi, sama viineissä ja kuohareissa. Crowmoor on lempisiideri ja Fizzin Apple Dry, viineissäkin tiettyjä lemppareita, mutta kokeilen koko ajan uusia, koska vain siten löytää lisää.

Every dark cloud has a silver lining, but lightning kills hundreds of people each year who are trying to find it.

• Muokkasi: Azrael
  • Vastaa
Alkoholipuolelta tykkään salmiakkikossusta ja punkusta.
Kaljakin menee, mutta tleensä juon vain Koffia, Olvissa on se käsittämättömän ällöttävä jälkimaku, mitä en siedä.

Muista juomista kahvi ja kokis ovat intohimojani.
Myös appelsiini tuoremehu on ihanaa.

Lupus Non Mordet Lupum

• Vastaa
Maitokahvi, limppareista Sprite, appelsiinimehu, omenasiideri, lonkero, punaviini, raparperilikööri, kirsikkaolut. Noi niitä parhaita. Tuli jano...
  • Vastaa

Lainaus: Lady Elena

kirsikkaolut.

Hmm, tuo kuulostaa mielenkiintoiselta. Molemmista tykkään mutta yleensä erikseen. Pitääpä kokeilla kun vastaan sattuu moinen.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!