Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syömishäiriöitä?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.11.2007 23:50

Lainaus: raavittu

Sit olis ehkä kivempaa shoppaillakin..

niinpä. mutta kun pitää olla tämmönen...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.11.2007 23:56

Lainaus: raavittu

Sama täällä :/ Sit olis ehkä kivempaa shoppaillakin.. mut joo, mun on parempi olla nyt hiljaa... (Ja ei ihmiset, en hae huomiota)

Usko pois, ei oikeasti ole. Itse olen todella laiha, melkein yhtä laiha kuin sinun laittamasi kuvan tyttö. Kaikki vaatteet ovat ihan liian isoja eivätkä istu mistään. S-kokoisten paitojen hihoihin saisi milteinpä kaksi käsivartta, kun housut ovat sopivat lantiosta, ne roikkuvat rumasti kaikkialta muualta. Eli shoppailussa ei ole yhtään mitään kivaa, kun mitään ei löydä, tai jos löytää jotain, se roikkuu tai pitää kaventaa!

Ei ole kiva olla liian laiha.

Itse olisin mielummin normaalipainoinen, vaatteetkin näyttäisivät vaatteilta.

Helvetin kivaa.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.11.2007 01:23
Huh, mitä kuvia!

Itse kyllä vetelen hirvenlihasoppani hyvällä omallatunnolla. Kyllä naisella pitää olla muotoja, senhän on jo biologia kirjoittanut geeneihimme.

Muutenkaan ei ole kiva, jos toinen alkaa vollottamaan kun tökkää esim. sormella ja sitten on kauhea mustelma, kun ei ole sitä lihaa luiden ympärillä. Pelottaa, että vahingoitan tällaisia ihmisiä, kun olen hieman raisu otteissani... Siksi en yleensä otakkaan kontaktia.

Luin muuten jostain tutkimuksesta, missä isopeppuisten naisten lapset olisivat älykkäämpiä, koska vauvalle on turvattu tärkeiden omega-3 rasvahappojen saanti äidin luontaisesta varastosta. Tiedä tästä sitten, mutta kun katsoo kivikautisia venus-patsaita, tajuaa melko hyvin, että median luoma ihanne on kyllä kaukana siitä, mitä naisen kuuluisi biologian silmissä olla.

Mutta juuh, laitan leipäläpeni umpeen. Toivottavasti en loukannut ketään.

Vaatteiden ym. suhteen se valitettava tosiasia on, että mikään ei näytä hyvältä päällä vaikka olisit kuinka laiha, jos ei uskalla kantaa niitä ryhdillä. Rohkeasti vain selkä suoraksi ja hieman asennetta (pilkettä silmäkulmaan) - se, jos mikä kaunistaa ihan parissa sekunnissa
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.11.2007 12:34

Lainaus: predatoress

Vaatteiden ym. suhteen se valitettava tosiasia on, että mikään ei näytä hyvältä päällä vaikka olisit kuinka laiha, jos ei uskalla kantaa niitä ryhdillä. Rohkeasti vain selkä suoraksi ja hieman asennetta (pilkettä silmäkulmaan) - se, jos mikä kaunistaa ihan parissa sekunnissa

Olen huomannut Kaverini, joka on melko pyöreä, osaa kantaa vaatteensa ja on todella itsevarma, ja se tekee hänestä minun silmissäni kauniin. Meidän koulussamme on myös eräs tyttö, joka on melkein yhtä laiha kuin jälkimmäisen kuvan tyttö, mutta hän kulkee ryhti lysyssä ja otsatukka silmillä, ja vaikka hän on muuten sievä, niin se kuitenkin kätkeytyy epävarmuuden alle.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.11.2007 12:43

Lainaus: darkAngel

antaisin mitä vaan jos saisin olla noin laiha.

Noin laihat ihmiset eivät elä kovin vanhaksi. Nehän ennustavat Victoria Beckhamille enää noin 15-20 elinvuotta tuossa kondiksessa, mikä on aika hurjaa ja kammottavaa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.12.2007 22:41
Minä haluan olla hyvin laiha ja toi chrysin kuva EI OLE aito!!! Sen näkee onko sitä muokattu, mutta tuo ei ole aito. Haluan olla kaunis luuranko, sellanen 160/40 tai 160/38 olis hyvä.. siihen pyrkiessäin.. =)
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.12.2007 14:08

Lainaus: FrozenCorpse

sellanen 160/40 tai 160/38 olis hyvä.. siihen pyrkiessäin.. =)

Sanon että ei kovin fiksua. Ota nyt neuvoista oppia ja käy juttelemassa jollekin. Jos et halua apua, niin mielestäni on melko turha tulla edes foorumille puhumaan ja ylpeilemään laihtumisellaan, koska jotkut saattavat oikeasti ottaa mallia siitä ja ajatella että "Olen liian lihava kun kaikki on niin laihoja yhyy".

Asenteesi ärsyttää, mutta ei tässä ole mitään sen henkilökohtaisempaa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.12.2007 14:59
Itse kärsin yläasteikäisenä ja vielä pari vuotta sen jälkeenkin Ortoreksiasta.
Suunnittelin niin tarkasti jokapäiväisen ruokavalioni, että syöminen alkoi hallitsemaan elämääni ja suurin osa silloisestä elämästäni kuluikin siihen, että mietin mitä saan ja mitä en saa suuhuni pistää.
Koulussa oli helppoa jättää roukailuja välistä ja silloinkin, kun kävin syömässä, ruokavalioni koostui lähinnä salaatista ja vedestä. Kotona omaa syömistä oli paljon helpompi säädellä, koska itsetekemästä ruuasta tiesi tasan tarkkaan mitä se sisälsi.

Nykyisin tilani ei ole yhtä paha, kuin joskus nuorempana, mutta tunnen yhä suuria tunnontuskia siitä, jos joskus altistun herkuttelemaan ja koen sen vuoksi olevani paha, huono ja epäkelpo ihminen.
Heikkomielisenä ihmisenä minun on ollut helppoa altistua uskomaan median tarjoamia kuvia siitä, että olen vääränkokokoinen ja että minun pitäisi olla laihempi, vaikka pieni ääni päässäni muistuttaa minua siitä, että en todellisuudessa edes ole ylipainoinen.

Tiedän, että paraneminen on pitkä prosessi ja olen ylpeä siitä, että olen päässyt jo näinkin pitkälle, että pystyn myöntämään itselleni että minulla on ongelmia tämän asian suhteen.
Minua pelottaa, etten koskaan pysty olemaan terve ja oikeasti tyytyväinen itseeni sellaisena ja sen kokoisena kuin mitä olen.

Niin ja anteeksi taas kerran tämä vuodatus.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.12.2007 15:10

Lainaus: FrozenCorpse

Haluan olla kaunis luuranko

Luurangot eivät ole kauniita. Jos sinulla tosiaan pukkaa syömishäiriötä päälle ja käsityksesi omasta itsestäsi ovat vääristyneet, niin suosittelen ammattiapua. Oman terveydentilan vahingoittaminen on höperöä hommaa. Normaalipainoinen ihminen ei ole lihava eikä ruma.

nimim. painoindeksi 22

Lainaus: Azrael

pystyn myöntämään itselleni että minulla on ongelmia tämän asian suhteen.

...

Niin ja anteeksi taas kerran tämä vuodatus.

Juuri noinhan se paraneminen alkaa, eli hyvällä tiellä kuljet Eikä sinulla ole mitään anteeksipyydettävää, parempi avautua kuin padota kaikki sisälleen.
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2007 22:20
voi hemmetti. anteeksi ihmiset, mutta liian laihat on kammottavan näkösiä. painoindeksin mukaan oon vähän alipainonen ja useimmat sanoo että oon liian laiha mutta ihteni mielestä oon sopiva. ärsyttää vaan jos ei yhden kerran ole nälkä niin ämmä on heti raahamassa lekurille. joo. ja sittenkun asuntolan jätkät heittelee kommentteja tyyliin "eihän sussa oo mitään muutaku luuta ja nahkaa" kun esimerkiksi pyytää hieromaan.

mutta anteeksi, minun ininäni ei tänne oikeestaan ees kuulu kun minulla ei kukaan ole todennut syömishäiriötä.

kaverillani on ollut syömishäiriö. itseasiassa parillakin. kammottavan näköistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit