Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pudotus
  • Lähetetty: 18.09.2007 22:00
Tykkään viillellä toisia ja tykkään tulla viilletyksi(raapiminen samaan kastiin nyt) kunhan ei tule kerrasta yli puolensentin syvyisiä haavoja minulle kun ei ole tuota suojarasvaa pahemmin ympärillä.
Sidotuksi tuleminen kuulostaa mukavalta mutta enpäs tiedä kun en ole kokeillut vielä.
Entisen tyttöystävän kanssa esim. painittiin koko yö, kaikkea muuta sai tehdä paitsi potkia, ottaa käsiin kättä pitempää eikä tietenkään toista kanveesiin saanut iskeä. Loppujen lopuksi se oli sitä että vuoroin jompikumpi raapimassa ja toinen päällä istumassa nauramassa hysteerisesti, lopussa putosi aiemmin käytetty "lääkärin veitsi" lattialle selän alle, oli aika panikoittavaa yrittää vältellä sitä ja hauskaa oli.
Nykyään ei olekkaan ketään kenen kanssa "painia" tai muksia tai pureksia toista. :'D
Eikä varmaan ihan heti löydykkään kun on niin tiukat kriteerit ja useimpien mielestä sairas persoonallisuus. Pitäisi löytää joku yhtä kieroutunut kuin itse on.
Taidan kuulua enemmän masokistikastiin mutta lieviä sadistisia piirteitä löytyy myös.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.09.2007 22:26

Lainaus: Doucat

Sekä että...Minä tykkään veren mausta ja "viiltelen"...noh eihän sitä ihan viiltelyksikään vois ano9a..hakaneula käteen käsivarteen valkoisia jälkiä.vähän aijan päästä ne alkaa punottaa ja pärin päivän päästä ne näyttää oikeilta viiltelyjäljiltä

Ne hakaneulat kuuluu tunkea käsivarteen (ihosta sisään ja vierestä ulos) eikä 'viillellä'. Jos välttämättä kaipaa huomiota sillä tavalla, suosittelen suoraan joko terkkarille tahi koulun kuraattorille kääntymään. (oletan että olet melkolailla nuori)
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.09.2007 12:19

hakaneula käteen käsivarteen valkoisia jälkiä.vähän aijan päästä ne alkaa punottaa ja pärin päivän päästä ne näyttää oikeilta viiltelyjäljiltä

........?? ja ideana tuossa on? Tai siis se hienous mielestäsi?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.09.2007 13:21

Sekä että...Minä tykkään veren mausta ja "viiltelen"...noh eihän sitä ihan viiltelyksikään vois ano9a..hakaneula käteen käsivarteen valkoisia jälkiä.vähän aijan päästä ne alkaa punottaa ja pärin päivän päästä ne näyttää oikeilta viiltelyjäljiltä

Anteeksi vain, mutta minusta tuo on hemmetin... säälittävää. Naurettavaa. Viiltelyssä ei ole yhtään mitään coolia tai goottia, ja tekoviiltelyjäljet vasta tyhmiä ovatkin. Älä viitsi olla tyhmä, jooko? Tuossa ei ole mitään hyvää etkä ansaitse sillä yhtään mitään.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.09.2007 21:20
Pureminen ja raapiminen on ihaninta
  • Lähetetty: 03.10.2007 20:15

Lainaus: Metallitar

Pureminen ja raapiminen on ihaninta

Unohtamatta näykkimisiä, yms! :P Tossa kun tulin eilen kotio päin, niin jostain kumman syystä oli taas kaula hellänä ja muutamat jäljet kaulassa ja niskan alueella
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2007 20:28

Lainaus: Chrystalis

Tossa kun tulin eilen kotio päin, niin jostain kumman syystä oli taas kaula hellänä ja muutamat jäljet kaulassa ja niskan alueella

MÄ EN OO TEHNY MITÄÄ! ja kellähän on enemmän..... >.<
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.10.2007 20:33
Tunnustan olevani purija
  • Lähetetty: 03.10.2007 20:35

Lainaus: Tuulentytar

MÄ EN OO TEHNY MITÄÄ! ja kellähän on enemmän..... >.<

Et tietenkään juuet... Ja mulla on enemmän...?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2007 20:38

Mielestäni tällainen ei ole kovin fiksua.

Itsekin viiltelen mutta huomiota kartan kaikin keinoin, se kun tuppaa olemaan negatiivista juuri tämänlaisten tapausten takia..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit