Gootti.net

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 23:33
eli kyse on siitä että oletteko sadisteja, masokisteja vai molempia. voiko ihminen nauttia siitä että sattuu. voiko masokisti olla henkisellä tasolla? täälllä voi keroa kokemuksista ja mielipiteistä tasta asiasta.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.06.2007 08:54
Ei, pelkään kipua ja vältän sitä kaikin mahollisin tavoin..
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2007 15:25
Mulla on yksi miespuolinen kaveri joka on (ainakin) masokisti. Tiesimme tämän kyllä, mutta huomasimme käytännössä kun yksi toinen kaveri vetäisi ko. miestä pyjaman housuilla persieelle niin että läiskähti (kun kiusasi mokomaa) niin toinen vaan kiljaisee että "Au!" ei-niin-kärsivällä ilmeellä ja tunnusti jälkeenpäin pitäneensä siitä kovasti. Pelottavaa. Oo Lisäksi kyseinen herra nauttii ponileikeistä ja sen sellaista, muttei ehkä avata hänen sielunelämäänsä sen enempää.

Uskon kyllä että kivusta voi nauttia, sehän on nähtävästi vain suhtautumiskysymys tai jotain sinnepäin. Kivunhan voi muuttaa jotenkin päässään joko niin ettei sitä tunne tai tuntee sen nautintona ainakin henkisen "treenauksen" avulla, mutta joillakin se on ilmeisesti jo valmiina.
En kuitenkaan usko että kukaan nauttii siitä että toinen katkoo luitansa, vaan tällaisesta pienestä kivasta
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2007 17:57
olen kyllä masokisti..rakastan sitä kun RAAVITAAN ehm..plus muuta ehkä....
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2007 17:58
voin kyllä piiskatakin..ja erityissti puren..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.06.2007 20:01
piiskaus, pureminen ja kynnet selässä :P
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.06.2007 20:05
en tykkää, tulee pipi
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2007 20:26
daa..

en ole masokisti. Ehkä hieman sadisti "heitän kyynelkaasu pommin väkijoukkoon ja jään seuraamaan tyytyväisenä seurauksia"
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.06.2007 22:07
minä taijan ite olla hieman masokisti nja hieman sadisti(kikattelee hysteerisesti leffojen väkivaltakohtauksia kattoessa) mutta en kuitenkaan sataprosenttisesti kumpaakaan. eli hieman molempia. katsoo mihin ajan myötä menee...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 03.06.2007 14:31

Lainaus: Chrystalis

piiskaus, pureminen ja kynnet selässä

Jep, noita on kiva aiheuttaa miehelleni, paitsi kevyesti piiskatuksi tulen yleensä minä, jos olen ollut tuhma.

Ja jos minua purraan... aah! Tykkään myös jos minua raavitaan.

Jaa, en tiedä... Ihmiset on katselleen ennen gladiaattorien taistelua kuolemaan saakka, joten siitäkö lienee johtunee mieltymys myös väkivalta peleihin ja elokuviin. Verenhimo? Toisaalta ovatko he ihmiset myös niitä, jotka vain päällitelevät kuin tapahtuu onnettomuus. Kaikki haluavat viihteensä jostainkin. Valitettavasti jotkut toisen ihmisen kärsymyksestä.
No tuo oli ehkä huono esimerkki.

Jonkilainen sadistinen uteliaaisuus? En kuitenkaan haluaisi katsoa oikeasti kenekään tuskia. Helpotuksesksi tiedän leffoissa, että he ovat näyttelijöitä ja kaikki on leikkiä.
Pelissäkin mitään ei tapahdu oikeasti. Ehkä se fiktio kiinnostaa siinä enemmän mitä luodaan elokuviin ja peleihin. Leikkiä ajatuksella kuitenkin koskaan toteuttamatta sitä oikeasti.

Ja onko se sitten sadismia, jos toivoo kaikkien pedofiilien kalut leikattavan oikein hitaasti ja kivuliaasti. Itse en saa kiksejä seksuaalisesti mutta ajatellen niitä uhrea tai mahdollisia uhreja, voisin jollain vihaisella tavalla nauttiakin siitä, että saa ansionsa mukaan.
Onko se vain oikeudenmukaisuutta?

Miehestäni en osaa sanoa, koska hän voisi nauttia teloittajan hommista.
Mielenkiinto myös natsisaksan ajan sähkötuoleihin ja muihin kidutusmenetelmiin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit