Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Hells Fairy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.02.2011 22:14
Olen masokisti. Rakastan kipua Ja olen itsetuhoisuuden takia psykiatrisella osastolla... Että kiva, en saa aiheuttaa itselleni kipua siellä koska se on mukamas väärin...Pah...
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2011 10:08
http://www.ts.fi/online/kotimaa/198218.html
Sadomasokismi on poistettu tautiluokituksesta, mutta...

Lainaus: Hells Fairy

Olen masokisti. Rakastan kipua Ja olen itsetuhoisuuden takia psykiatrisella osastolla... Että kiva, en saa aiheuttaa itselleni kipua siellä koska se on mukamas väärin...Pah...

ehkä se olisi sittenkin saanut pysyä siellä.

Tai sitten rölli.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.02.2011 21:29
^ Hmh. Niin. Kamalaa kun ihmiset yrittävät auttaa. HATE IT.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2011 08:25
HUOM: En ole itse masokisti, mutta en myöskään kannata masokismin patologisointia. Edellinen kommettini masokismin patologisoinnista oli vitsi. Ymmärrän, että masokismilla ja itsetuhoisuudella on ero, jota eräs aiempi postaaja ei näytä tajuavan.
  • Lähetetty: 22.02.2011 13:31

Ja olen itsetuhoisuuden takia psykiatrisella osastolla... Että kiva, en saa aiheuttaa itselleni kipua siellä koska se on mukamas väärin

Mnusta tuossa lauseessa on vaan jotain.... väärää. Tai että minusta on aika loogista että psykiatrisella osastolla ei katsota hyvällä itsensä satuttamista. Varsinkin jos siellä on itsetuhoisuuden takia.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2011 13:53

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Mnusta tuossa lauseessa on vaan jotain.... väärää. Tai että minusta on aika loogista että psykiatrisella osastolla ei katsota hyvällä itsensä satuttamista. Varsinkin jos siellä on itsetuhoisuuden takia.

Munkin mielestä tuossa Hells fairyn lauseessa oli jotain väärää ja outoa.
En ymmärrä kuka todellisuudessa haluaisi aiheuttaa itselleen tuhoa. Ja kuka nyt rakastaisi kipua. En usko että kukaan loppujen lopuksi ajattelee niin vaikka olisi kuinka vaikeata. Vaikeissa tilanteissa tietenkin niin voi ajatella ja jos voi usein huonosti. Ja jos voi huonosti ei ehkä näe asiaa selkeästi. Mutta uskon että jos/kun alkaa parantumaan niin myös itsetuhoiset ajatukset vähenevät.
Ja onko muka itsensä satuttaminen oikein? Musta siinä ei ole mitään oikeaa. Se on mielestäni väärin.
  • Lähetetty: 22.02.2011 14:05

Lainaus: Embize

En ymmärrä kuka todellisuudessa haluaisi aiheuttaa itselleen tuhoa. Ja kuka nyt rakastaisi kipua. En usko että kukaan loppujen lopuksi ajattelee niin vaikka olisi kuinka vaikeata. Vaikeissa tilanteissa tietenkin niin voi ajatella ja jos voi usein huonosti. Ja jos voi huonosti ei ehkä näe asiaa selkeästi. Mutta uskon että jos/kun alkaa parantumaan niin myös itsetuhoiset ajatukset vähenevät.
Ja onko muka itsensä satuttaminen oikein? Musta siinä ei ole mitään oikeaa. Se on mielestäni väärin.

En tarkoittanut ihan noin, vaan että miksi ihmetellään ja harmitellaan sitä että osastolla ei saa itseään satuttaa. Ei tietenkään siellä anneta sinun tehdä itsellesi mitään, sitä vartenhan ne hoitajat siellä ovat että katsovat perään ja estävät semmoset puuhat! Vai kuulostaako se järkevältä että sinne otettaisiin sisään ja sitten kun sanot että olet masokisti, että tykkään kivusta niin he antaisivat sinun hommailla mitä ikinä nyt sitten hommailetkaan? No ei minusta. Ehkä en osaa ilmaista itseäni selkeästi
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2011 14:19

En tarkoittanut ihan noin

Mun oli oikeastaan itseasiassa tarkoitus kommentoida vain hells fairya. Sinä puhuit järkeviä. Eli et ole sanonut mitään väärää Laitoin vain sinun kommentin siihen kun se kuulosti fiksulta tekstiltä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.02.2011 21:48

Ja olen itsetuhoisuuden takia psykiatrisella osastolla... Että kiva, en saa aiheuttaa itselleni kipua siellä koska se on mukamas väärin

Mnusta tuossa lauseessa on vaan jotain.... väärää.

Minä luulen, että tuo Hells Fairyn lause on vahingossa pujahtanut väärään ketjuun, sillä itsetuhoisuudella ja masokismillahan ei käytännössä katsoen ole mitään yhteistä eivätkä ne ole millään tavalla rinnastettavissa toisiinsa. Muussa tapauksessa olisi kovin suotavaa, että näitä niin ihQja sivistyssanoja käytettäisiin vain silloin kun niiden todellinen määritelmä ja merkitys on käyttäjän tiedossa.
Minua surettaa, kun niin moni trendikkäästi kehuu olevansa masokisti, sadisti tai sadomasokisti, ja kun kysyy tarkennuksia siihen miten tämä ilmenee henkilössä, vastaukseksi tulee "Noku mä niinku tykkään viillellä itteeni ja nipistellä kavereita". Jep. Asiallahan ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2011 09:08

Lainaus: Embize

Miksi? Onko siitä mitään haittaa kellekään muulle kuin itsensä satuttajalle, joka ei puolestaan edes koe sitä haittana? Miulla ei millään riitä ymmärrystä ihmisille, jotka kieltävät toisilta harmittomia asioita siksi, että ne ovat heidän mielestään väärin. Itsetuhoisuus on asia erikseen, sillä se vaikuttaa satavarmasti negatiivisesti vähintään henkilön lähipiiriin, mutta jos saa kiksinsä siitä että roikkuu nänneistään katossa niin antaa mennä vaan.

Lainaus: Faith Black

Minua surettaa, kun niin moni trendikkäästi kehuu olevansa masokisti, sadisti tai sadomasokisti, ja kun kysyy tarkennuksia siihen miten tämä ilmenee henkilössä, vastaukseksi tulee "Noku mä niinku tykkään viillellä itteeni ja nipistellä kavereita". Jep. Asiallahan ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.

Entä jos nipistää pyllystä?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!