Gootti.net

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.06.2013 12:44
Mä veikkaisin että bondagehommatkin jotenkin kuuluu saman sateenvarjon alle. Kyllä kaikessa muussa paitsi ihan semmoisessa pehmoimmassa sitomisessa kuitenkin on niin selkeät S/M-vibat. Se mikä mua eniten näissä määreissä rassaa on, että kaikki fettarit ovat jotenkin automaattisesti joko sadon tai mason puolella, tai sitten ollaan jo niin pimeitä että naidaan mattotelinettä takapihalla. Minkä minun puolestani saa toki toteuttaa niin kauan kun ei naapurit näe.
Mutta pointti oli, että sanasta 'fetisismi' tulee kaikille vaan joku kumiin tms. keskittyvä pukeutumistyyli mieleen, ainakin mä olen huomannut tämmöisen. Ihan samahan se on gootinkin kanssa. Ai liittyiks tähän niinQ jotain muutaki kui nää vaatteet??? Ja sitten kun ihmiselle on saatu päähän mielikuva, että aa, pukeudut siis mustaan vinyyliin, ei ole kovin vaikea vetää siitä suora viiva trendisadomasokismiin. Harmillista, kun siinä on kuitenkin niin moninaisia muotoja. Opiskelkaa parafilioita Wikipediasta. Suurin osa täältä, kuten myös minä, alkaa siinä tuntea itsensä niin säälittävän vaniljaksi...
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.06.2013 19:37

Lainaus: Capitaine Ina

tai sitten ollaan jo niin pimeitä että naidaan mattotelinettä takapihalla

En ehkä kovin tipahtele täällä
  • • Muokkasi: Capitaine Ina
  • Lähetetty: 11.06.2013 22:18
Noh, tipuhan vähän lisää. Tuollaista on muuan miekkonen ihan oikeasti harrastanut.
Minä taas pidän yskimisestä.

/muoks
Mattotelinejuttua pohdin. Oikein vääntämällä siihenkin saa sadomasovibat, koska senkin päällä lyödään ja piiskataan.
Joku olisi voinut kyllä koko foorumin perheystävällisyyden vuoksi sujauttaa jotain armeijamallin jarrua meikäläisen puuroon. O___O
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2013 07:11
Eikä mattoteline oo vielä edes pimeetä, tykkäähän jotkut pakoputkistakin. Njoo ehkäpä tämä näistä... Insane world.

Mulla itsellä on todella korkea kipukynnys. Hammaslääkärissä en ota ikinä puudutusta, joskin se ei ole kovin hauska kipu. Toissa viikolla nauraa räkättelin ku kissalle yritin matolääkettä syöttää ja paniikissa raapaisi kädestä pintaverisuoneen asti ja vertahan tuli. Ei mulla monesti mitkään kivut käy sietämättömäksi, oppinu kestämään jollain tavalla.
Kenellekään en halua kipua ja kärsimystä aiheuttaa, niiku täälläki on ollu juttua ni elokuvissa ku suhtautuu siihen fiktiona ni homma on ihan tervejärkistä. Sotaelokuvista tykkään ihan historiallisessa mielessäkin ja tolleen, oikeestihan siinä ei oo mitään hauskaa ja veteraanienkin kanssa aiheesta olen paljon jutellu, mutta viihdettähän sekin ku vihollinen leviää korpeen ku jokisen eväät. Sänkypuuhiin mä en kommentoi sen kummemmin, itse en oikeen kinkyjuttuihin oo mieltyny.
  • Lähetetty: 12.06.2013 07:30
No mutku pakoputkessa on niiiiin selkeä freudilainen symboliikka ...nonni. Mutta siinä on! Ajattelee nyt ihan asian muodonkin kannalta.

Hammaslääkäristä ei kukaan aito masokaan taida tykätä vai olenko aivan väärässä? Ei nimittäin sytytä minua. Varsinkin jos suussa häärivä muija ottaa alistajan roolin. Hrr. (Mieshammaslääkärit pysyneet kaukana. Ehkä se on se, että ne ottaa liian kirjaimellisesti tämän kaikki mikä suuhun menee pureksitaan 20 kertaa -jutun. Hyi minua... Suomalaista terveydenhuoltoa syytän.) Ja kipukynnyskin, se tosiaan harjoittuu aika hyvin ajan mittaan. Onnistuin saamaan pienen vadelman kokoisen vesikellon käsivarteeni viikko sitten, olin vaan että 'aha'.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.06.2013 04:05

armeijamallin jarrua

Karu myytti.
  • Lähetetty: 13.06.2013 05:54

Lainaus: Dark Eyes

armeijamallin jarrua

Karu myytti.

No, ei se kyllä kauniskaan myytti ole se on totta.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.12.2013 18:39

Hammaslääkäristä ei kukaan aito masokaan taida tykätä vai olenko aivan väärässä?

Pieni kauhukauppa...?
Kirjoittanut: Anohexx (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Anohexx
  • Lähetetty: 26.05.2015 20:47
Itse rakastan yli kaiken tulla purruksi. Kaulasta, leuan alta, vatsan/ala vatsan alueelta. Jalkojen välistä ja ranteista. En vaan voi vastustaa! Ja tykkään myös itse purra. Puren kuulema kovaa, mutta kumppani vaan rakastaa sitä. Toinen on raapiminen, molemmin puolin.

Olenko ainoa joka tykkää tulla alistetuksi?

- "Hän katsoo alistavasti alaspäin ja laskee kämmenensä reisillesi. Tunnustelee hiljaa tiensä ylöspäin kynsillään samalla kun katsoo sinua vihaten, kunnes korottaa kätensä kaulallesi ja painaa agressiivisesti seinää vasten. Ottaa toisella kädellään sinua ranteesta kiinni ja painaa sen seinään pitäen sen varmasti siinä. Ensin suutelee sinua, nostaa kätensä niskaasi pitkin, ottaen hiuksistasi kiinni, pakottaen sinua nostamaan katseesi kattoon. Suutelee kaulaasi, sitten nipistelee suullaan ja lopulta puree. Eikä vaan puraise nopeasti. Vaan upottaa hampaansa ihoosi ja pidättelee siinä samaan aikaan kun upotat kiihotuksesta kyntesi tämän selkään ja huomaat kuinka hän säpsähtää ja hengähtää syvään." .. So big turn on.. f***
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.05.2015 23:19

Lainaus: Anohexx

Olenko ainoa joka tykkää tulla alistetuksi?

Jos tätä ketjua on uskominen, niin et.

Olen tainnut jossain vaiheessa itsekin avautua jossain ketjun aiheesta, että en ymmärrä väkivaltaa. Mutta ei mun kai tarvitsekaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit