Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.06.2007 14:37
Onhan pureminen ihan kivaa, mutta tuohon se sitten taitaakin jäädä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.06.2007 16:53
Olen sadomasokisti. Mutta ehkä enemmän sado. Poikaystävälle, joka ei ole kumpaakaan, oli petileikki mieltymykseni pieni ongelma aluksi, mutta kyllä se nykyisin on tottunut että puren ja raavin. Kaikista eniten tykkään steariini/jääpala leikeistä, se on jotain aivan ylivoimaisen ihanan tuntuista. Vielä ei ukko ole susostunut piiskattavaksi, enkä aio pakottaa, mutta minusta se olisi mahtavaa.

Olen kyllä hiukan sadisti muutenkin kuin petikamarin puolella, mutta se on sitten sitä että tykkään härnätä ja kiusata ihmisiä. Ja haukkua. Mutta vain sellaisia jotka osaavat ottaa sen huumorilla.

Ei minun mielestäni se ole sadismia että nauttii väkivalta elokuvien katsomisesta yms. Sadismi on sitä että tykkää itse satuttaa joko henkisesti tai fyysisesti. Sairaaltahan se tuntuu, mutta rajahan kulkeekin siinä että miten kovasti satuttaa. Ikinä ei saa satuttaa pahasti, ei niin että siitä jää paha jälkimaku, ja jos toinen sanoo että nyt riittää, niin silloin pitää heti lyödä pelit seis. Jos ei sitä osaa, silloin se on jo sairasta.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.06.2007 20:51
Olen kyllä ainakin jonkinasteinen masokisti, se esim. tuntuu kivalta, kun kaataa iholle kuumaa steariinia - mutta kynttilöillä olenkin tykännyt leikkiä aina...

Kyllähän tuollaisia "leikkejä" voisi jonkun toisenkin kanssa harrastaa, kunhan ei mene liian pitkälle ja kumpikin tietää missä menevät rajat. En minäkään nyt ihan mitä tahansa kestä. Ehkä minussa asuu myös tietty sadisti, en vain ole päässyt kauheasti kokeilemaan kehenkään...
Kirjoittanut: Dreams Of Dark Ocean (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.06.2007 21:54
Mä oon varmaan molempia jonkun verran... Fyysisestä kivusta en kyllä pidä pätkääkään, mutta taiteilijana tietynlainen henkinen tuska on jopa ihan yes. Muutenkin olen kyllä synkistelijä...

Mä tykkään purra ihmisiä. Oon ollu sellanen ihan pennusta asti.
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2007 02:28
Tykkään välillä alistamisesta, oli se sitten henkistä tai fyysistä. Mutta en halua sitä kuin silloin tällöin, koska se voi huonona päivänä laskea itsetuntoa aika pahastikin...Alistaminen kuuluu minusta täysin petipuuhiin eikä normaaliin kanssakäymiseen,se raja täytyy olla..

Luin jostain että ihmisen, joka haaveilee alistamisesta,kuuluisi antautua enemmän elämälle.
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2007 02:32
Tykkään puremisesta ja läimäyttelyistä, tosin vain silloin kun itse olen kohteena
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.06.2007 07:50
Minusta on kiva pureskella ihmisiä. Ja raapia...muttei niin lujaa että toisella sattuu oikeasti...(paitsi yhden kaverini kanssa jolla ei näytä olevan kipukynnystä lainkaan. )
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.06.2007 09:32
Lapsi on terve kun se leikkii, sairas kun ei osaa lopettaa.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 10:13

Lainaus: Chrystalis

Lapsi on terve kun se leikkii, sairas kun ei osaa lopettaa

ei muuten paremmin ois voinu laittaa "iso käsi"
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.06.2007 19:43
Vähän molempia. Just tuo steariinin tiputtelu iholle.. rupien irti repiminen..aiheuttaa itselle pikku suonenveto.. ja puhdistaa haava jollain vahvalla, kirvelevällä aineella. Kaikki pieni kiva. Ja kyllä olis ihanaa piiskata poikaystävää>
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!