Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2007 16:05

Lainaus: Chrystalis

Kyllä sitä purra saa... En ole helposti rikki menevää materiaalia

No mutkun en uskalla. Tai no... Kyl mä taisin eilen kerran pari purra..? :P Sillee vähä. Kai ?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2007 16:47

Lainaus: nocturnal_chimaira

kyllähä darkki saa minua purra kaulaan, mie puren aina vaan takaisin..

pure vaan... mie oon valmis
Kirjoittanut: Kuoletettu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.06.2007 16:49
Olen kyllä ehdoton masokisti ja nautin ajatuksesta, että olisin jonkun sadistin armoilla, vaikka siinäkin kyllä menee ne tietyt rajat. Kuten jotkut täällä jo mainitsivatkin, sellainen pieni kiva on hyvä.
Raapiminen
Piiskaus
Kuuma steariini
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2007 23:36

Lainaus: darkAngel

pure vaan... mie oon valmis

* nuolee suupieliään *
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2007 23:46
Höm. Minä en lue pureskelua kovin sm-henkiseksi touhuksi (varresta näykkäämistä lukuun ottamatta), kun tulee tuota miestä haukkailtua ihan arkihengessä päivittäin. Myöskään raapiminen ei oikein säväytä, johtunee varmaan siitä että olen kynsieni suhteen aika tarkka. Sen sijaan mm. kahlitseminen, köyttäminen, jääpalat, piiskaus ja sellainen hivenen kidutushenkinen leikkiminen kuuluvat kyllä ohjelmistoon.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.06.2007 02:59
Sidottuna on kyl oikein mukava olla. ;>
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.06.2007 21:39
Ei kiitos, jätän tuon sitomisen väliin. En nauti toisten kiduttamisesta, mutta itseään voi hieman rangaista.. Kai minussa on jonkinlaisia masokistisia piirteitä...
  • Lähetetty: 12.06.2007 21:42

Lainaus: Kivesnipsutin

Sidottuna on kyl oikein mukava olla

Mä en tuosta tiedä, kun en ole ollut sidottuna Kai sekin joskus sitten selvii, että millaista se on :P
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.06.2007 22:01

Lainaus: Tuulentytar

Mä en tuosta tiedä, kun en ole ollut sidottuna Kai sekin joskus sitten selvii, että millaista se on :P

On se minusta ainakin ihan kivaa, molemmin puolin
  • Lähetetty: 12.06.2007 22:01

Lainaus: Iiriva

On se minusta ainakin ihan kivaa, molemmin puolin

Mut mä oonki niin kiltti ja viaton ;D Niin ei musta tiiä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!