Gootti.net

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.09.2012 16:36

Lainaus: Carmel

Minussa ei ole tippaakaan sadistia tai masokistia, ellei sellaiseksi lueta pakkoviettely/raiskausfantasiani vampyyrittärestä ja miesuhrista.

Raiskaushan on sadismia. Kieltämättä mielenkiintoinen fantasia, ja olen samaa mieltä HNC:n kanssa. Itselläni oli aikoinaan vähän aiheeseen liittyvä kuvaidea vampyyrittärestä ja miesuhrista, mutta se on edelleen toteuttamatta.

Lainaus: Deadboy

Ihan jännän näköstä menoo oli. Oli hienosti pukeutuneita ihmisiä ja nättejä mimmejä, osa suunnilleen näytti perus goottiklubin/metallikeikan tms. porukalta, mutta niitä varsin paljastavia asuja oli tietty paljon. BDSM ei oikeastaan kiinnosta mutta eiks vähän kaikki goottiskenen tyypit ole jonkun sortin fettareita? Samoin.

Jep. Bdsm ja fetish liitetään usein Goottiskeneen, vaikkei kaikki gootit siitä kiinnostuneita olekaan. Helsingin Synapsi-bileiden aikaan on joitakin kertoja järjestetty (viimeeksi viime synapsin aikaan) SMFR:n bileitä samassa paikassa, mutta eri kerroksessa. Ja usein jotkut käyvät molemmissa bileissä kun toisen bileen lipulla saa alennsuta toisen bileen lipusta.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.01.2013 23:38
(Viesti poistettu.)
Kirjoittanut: Shinaira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.02.2013 17:40
Uskon olevani sadisti, koska jollain tavalla nautin nöyryyttämistä, alistamisesta ja siitä koituvasta vallan tunteesta joita käytän muihin. En ole varma, nautinko siitä myös seksuaalisin tavoin, koska olen vielä neitsyt, hah, joten en ole millään tavalla kokenut asiasta.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.04.2013 03:01

Lainaus: Zero Hassle

hmm sosiaalinen sadismi.. kuulostaa mun korviin (/silmiin?) ihan vaan tavan arkiselta kusipäisyydeltä -

No sitähän se onkin jos henkilö ei sitä jollain tapaa ansaitse. Tai jos juttu menee kuulijoilta ohi.

Tässä taannoin yks ukko otti lopputilin vittuilun takia, mutta se vittuilu koski toisen työkaverin peukaloa, jonka tämä heppu sattui irrottamaan ihmisestä. Arvaa kuka halusi sen harjoittelijan kanssa töitä enää tehdä?
Kirjoittanut: Redbird (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.04.2013 08:08
Itse minulla ehkä sadistia ja masokistista luonnetta, mutta mitkä on rajat ? Itselleni on myös todettu vaarallinen kipukynnys, joten vaikea sattua :l Olen myös fantasia intoilija ja rakastan verta, joskus kaverin haavoistakin " imetty " verta.
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.05.2013 04:05
Olen aika sadomasokisti; nautin alistaa, satuttaa sekä nöyryyttää muita, ja tulee sitä leikittyäkin köysillä, terillä yms. vastaavilla. Haluaisin itse olla alistettuna ja satutettavana, mutta nykyisellään olen suhteessa (ainakin toistaiseksi) se dominoivampi osapuoli. Käyhän se turhauttavaksi pidemmän päälle, mutta parisuhde-dynamiikkaa on vaikea muuttaa noin vain. :/
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2013 18:25

Lainaus: Hartmann

Käyhän se turhauttavaksi pidemmän päälle, mutta parisuhde-dynamiikkaa on vaikea muuttaa noin vain. :/

Oletkos keskustellut asiasta toisen osapuoliskon kanssa? Ajatuksia kun ei voi lukea ja toisaalta, jos toinen on mieluummin tai sanotaanko luonnostaan alistuvampi niin sellaisen henkilön tuskin on kovin helppoa lähteä taas toisaalta puuhaan mitään suurempia sadistisia asioita vaativia juttuja / alistamaan missään suuremmassa mittakaavassa. (tai toisilla jopa pienessä mittakaavassa, kun kaikkihan on suhteellista) Toki kokeilun, parin jälkeen saattaa tämäkin hyvinkin huomata, miten kiehtovaa se onkin.. heh..
Mutta jepjep, ilman tällaisia kivoja juttuja "aika" kävisi kovinkin puuduttavaksi.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2013 10:04
Enemmän nuo piirteet tulee ehkä ihan unissani esille, mutta kyllä mussa on kuitenkin nuo selkeät masokistiset taipumukset. Se sadismi on enemmän sellaista oikeus ja vääryys -tyyppistä rankaisemisesta nauttimista. Mulla on ollut jo pitkään kuvitelmia kuinka jos joku päällekarkaaja sattuisi kohdalle pistäisin sen katuun niin että korvat soisi. En satuttaisi tarkoituksettomasti, mutta kenkä kurkulla katsoisin sitä paskiaista silmiin. Katso, minä, heiveröiseksi olettamasi, vaaraton olento, minun käsissäni on sinun elämäsi ja kuolemasi. Että minkä valitset? Jos ei oppisi, sitten ei. Mutta jos silmissä näkyisi oivallus ja katumus, ja jumalauta pelko, minä hymyilisin ja jättäisin kitumaan omassa liemessään.
En epäile etteikö multa se oikein äärirajoilla onnistuisikin. Mä olen se tyyppi joka kiertää purkit aina niin infernaalisen tiukalle että sitä vääntää auki kolmekin raavasta äijää. Vaikka mä tiedänkin ettei väkivaltaan vastata väkivallalla.
Mutta ei, ei tuollaista halua tehdä kenellekään josta pitää. Eli 'sillä ei ole mitään seksuaalista merkitystä'! Tai ehkä onkin. Kyllä vallankäyttö ja äärimmäinen nöyryyttäminen houkuttaa mutta toinen ei saa nauttia siitä. Ainakaan näyttää sitä. Siinähän menisi lapsi pesuveden mukana.
Mutta koska mä tajuan että nuo taipumukset ovat vaarallisia ja pikkaisen liian pimeitä, pysyköön sanoina vain.

Siitä elokuvasta joka tuli nähtyä ja mainittua toisessa ketjussa: siinä Menetetyn maan alun käsirautakuristusjaksossa on jotain niin uskomatonta. Heikompana hetkenä vaihtaisin osia kumman kanssa vain, ihan mitään sen kummempaa deathwishiä, ihan kokemuksenhalusta.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2013 21:09
Taistelulajien harrastajana tuo maahan vieminen houkuttaa, mutta tuntien sen paskasateen määrän mitä sellaisesta seuraan, suosittelen ihan ranskalaista taistelutapaa: Parkouria. Mahd kovaa. Pois päällekarkaajasta. Voimaa vaan jos ei oikeasti voi juosta. Vaikka hyvin ymmärrän pointtisi.

Itse olen enimmäkseen sadistin puolelle kallistuva, kun mennään niille alueille, missä sitä kaivataan. Mutta "normi"-IRL mielummin jätän satuttamisen pois (vaikka masokisti en sielläkään ole). You'll get it.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2013 22:23
Minä en tarkkaan tiedä sadomasokismin määritteitä (enkä katso googlesta ), mutta laskisihen bondagen osaksi tätä? Olen nimittäin jonkin verran kuvannut ko. toimintaa ja minulla on pari mallia sitä varten, joista otetuista kuvasarjoista olen hakenut pohjaa joihinkin maalauksiini. Itse en ole millään lailla kiinnostunut sidotuksi tulemisesta, sitominen sitä vastoin on miellyttävää puuhaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit