Gootti.net

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.09.2011 00:31

Lainaus: Funereal Soul

Seksuaalisen ymmärrän kyllä, tai käsitän sen, Mutta entäpä tuo sosiaalinen sitten?

Iske siihen kohtaan joka sattuu eniten kun toinen on mahdollisimman suojaton.
Onnistuu helposti jos ihmistä vähääkään tuntee.

Arkipäiväisessä työpaikkahöpinässäkin se onnistuu. Joskus siihen osuu vahingossa, jos haluaa niin tahallaan.
Kirjoittanut: HirviöT (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2012 17:26
Ehkä itsessäni itää pikkuinen sadisti, joka rakastaa sitoa rakkaansa sängyyn, ja tehdä pikku tuhmia asioita.
Raapiminen on kivaa, tulella leikkiminen...
Mutta itsekkin tykkään kivusta, vain jos minä teen sen itsellemi. Kuulostaa oudolta, mutta siihen itää pitkä mustainen, ikävä tarina. Jota en tänne ala kirjoittelemaan.
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.02.2012 18:28
Minussa ei ole tippaakaan sadistia tai masokistia, ellei sellaiseksi lueta pakkoviettely/raiskausfantasiani vampyyrittärestä ja miesuhrista.
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2012 23:22

Lainaus: Carmel

pakkoviettely

Eikös viettely ole nimenomaan (hieman) vastahakoisen mukaan saamista tms? Ja jos et mitenkään ainakaan kovin vastenmielinen ole nin luulisin, että fantasian saa aika helposti toteutettua..
Happy hunting!
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2012 00:10
Kiitoksia!
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.02.2012 17:05
En ole (toivottavasti) sadisti, enkä MISSÄÄN nimessä masokisti. Sadisti olen jos lasketaan että naureskelen kun elokuvan henkilöt kärsivät ja tekevät kuolemaa ("kuole nyt, kuinka pitkäksi tämä kohtaus on oikein venytetty? tosi aitoa toi veri, hehheh") mutta enpä usko noin muuten.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2012 17:18
Sadisti oon ja nautin siitä mutta oon vaan pikkuse masokisti. Pystyn tekkee ittelleni viiltohaavoja ja työntään neulan esim. korvasta tai kulumasta läpi mutten esim. puukottaan ittiäni vaikka käsivarteen. Kivun ossaan hävittää nii etten tunne sitä väliaikasesti mutta en nii et se tuntus hyvältä. Se on vaa kiva tehä joitai pikkuhaavoi tai esim. leikkiä koiran tai kissan kaa nii et saa haavoi.
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2012 10:19
Olen molempia ja aika vahvasti

Lienee parempi, etten kerro ihan kaikkea, mutta sen verran voin vihjata että tykkään alistaa paljon, purra, on kivaa sitoa toinen x-asentoon ja ynnä muuta... bondage & S/M on minun mieleeni Itseni kohdalla otan melkein mitä vaan vastaan, on mua ruoskittu (ihka aidolla pitkällä nahkaruoskalla), mulle on tehty verta tiputtavia haavoja, kaadettu tulikuumaa steariinia iholle jne. Kaikista paras ku aamulla välillä huomaa ittestään kun yöllä on touhunnu jänniä juttuja ja sitten tajuaa olevansa ihan haavoilla ja mustelmilla Olen sopivan puolison löytänyt kun hän suostuu melkein kaikkii erikoisempiin juttuihin ja hän rakastaa mua ihan tälläsenä kahjona, jos ne nyt riittää mua kuvaamaan
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.04.2012 21:53
Hehe eka kertaa fetish/BDSM-bileissä sekä osallistujana että dj:nä. Ihan jännän näköstä menoo oli. Oli hienosti pukeutuneita ihmisiä ja nättejä mimmejä, osa suunnilleen näytti perus goottiklubin/metallikeikan tms. porukalta, mutta niitä varsin paljastavia asuja oli tietty paljon. BDSM ei oikeastaan kiinnosta mutta eiks vähän kaikki goottiskenen tyypit ole jonkun sortin fettareita? Samoin.

Muoks, oli hyvä sauma soittaa kerrankin oikein rutkasti tuon aiheen biisejä, alkuillasta Venus in furs ja loppuillasta Get your body beatia ja silleen.

Kattelin ketjua taakkepäin ja erilaisista mieltymyksistä on keskusteltu paljon mutta itse alan tapahtumista ei niinkään. Ketkä on käyneet ja kertokaa esimerkiksi millaista musaa mieluusti kuuntelette kun/jos on bileissä joku leikki meneillään? Ne likaisimmat darkroom -jutut voi kyllä karsia.
Kirjoittanut: Zero Hassle (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2012 05:37
hmm sosiaalinen sadismi.. kuulostaa mun korviin (/silmiin?) ihan vaan tavan arkiselta kusipäisyydeltä -
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit