Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Vampire God Miru (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2007 18:43
ite nautin kivusta........... on se vaan niin mukavaa ku saa piiskasta tai saa piiskata............
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.11.2007 22:23
Joo on se välillä vaihtelua tälle tylsyydelle...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.11.2007 23:10
mmmmm.. Kipu on kivaa. Ja sitten kun se on oikeanlaista niin..
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: predatoress
  • Lähetetty: 30.11.2007 01:35
Sekä-että, vaikka minulla onkin taipumusta olla "the alpha bit(h", ja katson, miten pitkälle miehellä riittää munaa verbaalisen piiskauksen ja fyysisen ei-niin-hellän kontaktin jälkeen - salaista toivetta elättäen, että joku sitten olisi henkisesti ja fyysisesti kyvykkäämpi, ja kykenisi erottamaan, milloin olen leikkisästi vmäinen, ja milloin tosissaan olen vihainen ^,,^ Veitsien kanssa on kiva leikkia, vaikken ole ikinä harrastanut "viiltelyä", koska omasta mielestäni se on säälittävää... Sen sijaan leikittely kuumalla steariinilla ja jäällä kuuluu repertuaariin, samoin piiskaukset ja muut mitä ikinä pervoon mieleeni mahtuukaan.

Noista verhojen pikkuisten pidikkeiden avulla saa melko paljon irti miehen äänialasta... <_< Harmi, ettei minulla nyt ole ketä kiusia x)
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2007 22:58
mä rakastan kipua.
mutta sen pitää olla tietynlaista..
joskus seurustelin yhden tytön kaa,
mehän viilleltiin toisiamme, molemmat nautittii siitä..
siitä on jo aikaa,,
kipu pitää mut hetken erillään tästä maailmasta.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 04.12.2007 23:25

Lainaus: Venom

kipu pitää mut hetken erillään tästä maailmasta

ja sisäksi kun näkee siinä terässä ja(tietysti) sen haavan vuotavan verta niin se on jotenkin nniin rauhoittavaa.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2007 23:28
se rauhoittaa...sen tuntee kulkevan ruumiin lävitse.
mulle tulee rentoutunut ja tasapainoinen olo, mutta se ei kestä kauan...
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.01.2008 19:58
Masokisti olen, mutta en halua mennä yksityiskohtiin enempää. Mutta täytyy sanoa, että lävistysten otossa on jotain hohdokasta.
Kirjoittanut: Gothic Flame (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.01.2008 20:08
Tyksin kun minua purraan ja raavitaan... mm.. sadistikin olen kait. koska hihitän myös elokuvien väkivalta kohtauksia katellessa. YHYM
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.01.2008 20:45
Minä olen sadisti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit