Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Déjà vu -- kokemuksia siitä?

Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.04.2009 16:32
Déjà vu on mulle huvin yleinen ilmiö. Melkein joka viikko tulee ainakin yks. Joskus ihan pelästyin, mutta olen siihin alkanut tottua.

Onhan Déjà vu ihan hauska, mutta kyllä ne alkaa jossain vaiheessa jo ärsyttää.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • • Muokkasi: SinofSatan
  • Lähetetty: 15.04.2009 14:59
viime vuonna oltiin parin kaverin kanssa kävelemässä kaupalle. Tien yli juoksi musta kissa,joka käänty katsomaan taakseen tien toisella puolella ja luikki tiehensä. Noin 20 sec sen jälkeen tapahtu sama asia täysin samalla tavalla ja kaikki me kolme nähtiin se. oli aika spooky olo sillon

Ja joskus seiskaluokalla kun muutettiin,miun piti mennä katsomaan uutta taloa enkä siis ollu käyny siellä koskaan. Edellisenä yönä uneksin millanen sen talo olisi etupuolelta ja kun menin seuraavana päivänä katsomaan,se oli tasan samanlainen kun siinä unessa,jopa samoja kukkia oli siinä kuistilla. Se oli pelottavaa En ollu koskaan siis käyny ees koko paikkakunnalla.

Pari vuotta sitten kokeilimme spiritismiä,joka ei silloin toiminut.Sen jälkeen teki kamalasti mieli piirtää. Tein ihan ihme kuvioita,en ollu nähny sellasia tietääkseni missään. Seuraavana päivänä kokeilimme uudelleen ja poltimme laudan kokeilun jälkeen. Ne laudasta jääneet tuhkat meni täysin samoin kuin miten olin edellisenä päivänä piirtänyt. Silloin se pelotti.

En tiedä kuuluuko tää viimene nyt ihan tänne mutta kerroin kumminkin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2009 22:24

Lainaus: SinofSatan

Pari vuotta sitten kokeilimme spiritismiä,joka ei silloin toiminut.Sen jälkeen teki kamalasti mieli piirtää. Tein ihan ihme kuvioita,en ollu nähny sellasia tietääkseni missään. Seuraavana päivänä kokeilimme uudelleen ja poltimme laudan kokeilun jälkeen. Ne laudasta jääneet tuhkat meni täysin samoin kuin miten olin edellisenä päivänä piirtänyt. Silloin se pelotti.

Lainaus: SinofSatan

Ja joskus seiskaluokalla kun muutettiin,miun piti mennä katsomaan uutta taloa enkä siis ollu käyny siellä koskaan. Edellisenä yönä uneksin millanen sen talo olisi etupuolelta ja kun menin seuraavana päivänä katsomaan,se oli tasan samanlainen kun siinä unessa,jopa samoja kukkia oli siinä kuistilla. Se oli pelottavaa En ollu koskaan siis käyny ees koko paikkakunnalla.

Nämä eivät ole oikeastaan déjà vu- kokemuksia. Déjà vu on sitä että asia on oikeasti tapahtunut, ei että siitä on nähnyt unta tms.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.04.2009 10:39

Lainaus: BronzeRain

Nämä eivät ole oikeastaan déjà vu- kokemuksia. Déjà vu on sitä että asia on oikeasti tapahtunut, ei että siitä on nähnyt unta tms.

Hyvä kun sanoit, mä en jaksa enää vääntää siitä kun jengi ei jaksa itse ottaa selvää, vaan luettelee kaikki "yliluonnolliset" kokemuksensa jostain syystä tähän ketjuun.

DEJAVU ON SE FIILIS KUN TUNTUU ETTÄ JOKIN ON JO TAPAHTUNUT AIEMMIN, JA JOKA MENEE YLEENSÄ OHI.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2009 21:49

Lainaus: Heetteri

Hyvä kun sanoit, mä en jaksa enää vääntää siitä kun jengi ei jaksa itse ottaa selvää, vaan luettelee kaikki "yliluonnolliset" kokemuksensa jostain syystä tähän ketjuun.

DEJAVU ON SE FIILIS KUN TUNTUU ETTÄ JOKIN ON JO TAPAHTUNUT AIEMMIN, JA JOKA MENEE YLEENSÄ OHI.

ANTEEKSI. en nähnyt kylläkään unta ja kyllä,tiedän mikä deja vu on. ja tietääkseni kirjoitin että ei varmaan kuulu tänne,mutta kerroin kumminkin.
Kirjoittanut: Kalmia (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2009 16:38
Mie oon kokenut useinkin näitä..
Joskus kun tilanne on todella tuttu, pystyn esimerkiksi keskustelemaan samat asiat läpi kuin ennenkin, ja tiedän mitä toinen vastaa. Minulla on siis kokemuksia aika pitkistä deja vuista.
Tai sitten miulla on vaan aika saatanallinen intuituio

Lainaus: Ximmo

Sen sijaan déjà visité on hieman hämärämpi juttu ja siitä minulla ei olekaan kokemuksia. Eli mennään jonnekin paikkaan, jossa ei varmastikaan olla aiemmin vierailtu, ja silti kyseinen paikka on tuttu. Siis silleen aikuisten oikeasti tuttu, eli tiedetään esim. mitä eri ovien takaa löytyy, missä on valokatkaisijat jne.
Miulla on kokemusta myös tästä. Olen pariin otteeseen mennyt aivan tuntemattomaan paikkaan, ja tietänyt monet paikat erittäin hyvin, vaikkakin vain valikoidusti. En siis tiedä kokonaisia alueita, mutta monet kohdat ovat hyvin tuttuja.
En nyt sitten tiedä osasinko oikein selittää tätä asiaa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.02.2010 13:42

Lainaus: Ximmo

Sen sijaan déjà visité on hieman hämärämpi juttu

Muistan, kun menin ensimmäistä kertaa käymään Villen äidillä ja mulla oli olo, että ''Oon nähnyt tän aikasemminkin, tiedän että tossa on WC ja tossa keittiö ja tossa villen huone ja sauna...'' Kaikenlisäks se reitti sinne oli tuttu, vaikken ollut koskaan ennen käynyt Jyskässä tai Vaajakoskella ja olin ihan että mitä helv... taisin sanoa ääneenkin, että tiedän mistä pääsee sinne ._. Tunne oli karmiva.

Tänään tunsin taas perus Déjà vu ilmiön, kun kaivoin salaattikipon jääkaapista ja kissa kiehnäsi jaloissa ja yläkerrasta kuului erittäin luja kolahdus (oli siis yksin kissan kanssa kotona), muistan aikaisemminkin ihmetelleeni tätä : o
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2010 14:31
mulle tapahtuu näitä usein vaikken jälkeenpäin niitä muistakaan. sillä hetkellä voi tuntua vähä hassulta et mitä nyt, mutta unohan aina joten ei ole paljoa kerrottavaa niistä...
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2010 15:46
Mulla tulee aika useinkin näitä, ekan kerran kun tuli joskus pienenä niin aloin itkeen kun en tajunnu että mitä tapahtu Äskenkin juuri tuli moinen kokemus, mutta nyt taas muista mikä se oli tarkalleen se asia.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2010 01:29

Lainaus: Heetteri

Niin, ja minä ainakin koen dejavuita silloin tällöin, eli minusta tuntuu että jokin on tapahtunut jo aiemmin. Jos siitä seuraa "yliluonnollinen" jatkuma josta aiemmin selitin täällä niin ei se tee siitä dejavusta yhtään sen vähempää sitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit