Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Viikon paras iskurepliikki!

• Vastaa

Lainaus: oneesan

Ja ystävälleni, joka on miespuoleinen, ja pitkätukkainen, muutenkin hieman feministinen tapa liikkua, oli kävellyt parin jätkän ohi baarin kulmalla, oli toinen jätkä toiselle vaan todennu: "Panisin." xD

Tuo oli aika hauska. *nauraa kihertää* Ystäväsi ei varmaan ollut järin "otettu" kohteliaisuudesta, otaksun.

En utomjordings kärleks törst...

• Vastaa
Iskurepliikki ja iskurepliikki, mutta lauantaina kauppaan mennessä ovella muuan pitkä nuorimies meinasi kävellä päälleni (olen huikeat 156cm pitkä) ja hän huudahti sitten kaverilleen: "Oho, meinasin talloa Lordin!"

Omituisemmaksi tämän Lordi-kommentin tekee se, että olin sillä hetkellä pukeutunut "vain" mustaan puolipitkään ulkotakkiin, mustiin farkkuihin ja matalapohjaisiin avokkaisiin. Tukkakin oli tavallisella ponnarilla.

No jaa, ehkä tämä heppu oli sitten joskus aikaisemmin nähnyt minut "lordimaisemmin" pukeutuneena ja katsoi siksi talloneensa Lordia...
  • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Vastaa
Viikonloppuna baarissa istuimme samassa pödässä muutaman ennestään tuntemattoman tyypin kanssa. Jossain vaiheessa keskustelu päätyi kaveri porukkani inside läppään, että olisin oikeasti mies. Siihen yksi pöydän herroista vastasi että "jos kaikki miehet olisivat noin kauniita ei naisia tarvittaisi mihinkään" . Nätisti sanottu kyllä.

"tell me no more stories, and i'll tell you no lies"

• Vastaa
Facebook, ah x)

Joku tummaihoinen mies lähetti viestin, jossa sanoi haluavansa lapseni isäksi, ja antoi puhelinnumeronsa O.o

JOO EHKÄ EI.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Joku tummaihoinen mies lähetti viestin, jossa sanoi haluavansa lapseni isäksi, ja antoi puhelinnumeronsa O.o

No, olipa suorasukaista. Ehkäpä lopputulokseen pääsisi vähän varovaisemmalla lähestymisellä

pimeys=hulluus

• Vastaa
Netissähän noita epätoivosia näkyy ja karmein mitä on ollu, että pyydetää suoraa sänkyy vaikka pyytäjällä on ikää miltei 20v enemmä ku mulla :S

HC-Wild Line

• Vastaa
Juu pankissa kun olin asioimassa muutama viikko sitten siinä keski-iässä oleva nainen alkoi kanssani erotiikasta puhumaan, että ei sen kummempia. Ja juu hyvin menee.
  • Vastaa
No minä taas en muilta saakaan iskurepliikkejä kuin joko keski-ikäisiltä äijiltä, humalaisilta ukoilta tai sitten vaihtoehtoisesti keski-ikäisiltä, vahvassa lastissa olevilta miehiltä. Viimeksimainitut ovat tietenkin omia, henkilökohtaisia suosikkejani.
Ei sillä, hauskoja juttujahan nuo enimmäkseen harmittomat ukot heittelevät.

Kuitenkin, lauantaina paikallisessa baarissa eräs mies osoitti minulle taas nykyaikaista tyylikkyyttä kysymällä minua kanssaan wc:n puolelle, jotta voisi testata, sovittaisiinko me muutenkin yhteen, kuin mieliltämme.
Kehotin herraa kohteliaasti siirtymään huussiin kätösensä kanssa ja vaihdoin istumapaikkaa "näkymättömiin", baarin toiselle puolelle.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
No joitan on ollu, ei ihan kasvotusten mutta tyyliin just ihku gallerias näitä '' If you are a vampire, you can drink my blood when ever you wan't '' Joku ihana sellanen ulkomaalainen Kosovo/turkki/Somali 39v ukkohan tuon kommentin mulle laitto :X Ei oikeen innostanut

Sit on ollu jotain muitakin tuon tyyppisiä, mutta toi jäi jostain syystä kaikista pahiten mieleen

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
Tänään rupes kyllä naurattamaan kun koulussa joku ihme hyypiö tuli vaan sanomaan:
"Moi, sä oot se, joka jäi kiinni mun ii2 vieraskirjaan!"
Ja minulla ei siis todellakaan ole kuvia ii2:ssa..

Älä lainaa muiden mielipiteitä, keksi omat.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!