Gootti.net

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2012 00:30

Lainaus: Maahinen

Varmaan joku sanois ettei ole, jos on laittomasti? Ja sitten nämä "Näytät mun tulevien lasteni äidiltä" tms.

nerokasta!
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2013 00:48
Ahaha hyviä nauruja saanut täältä tänä iltana Mut Vois sellasen 2013 alotuksen laittaa pyörimään.

Me oltiin pari kolme vuotta sitte odottamas keikkaa kaveri sit lähti kauppaan, oli punainen vyötärö korsetti ja mustaa muuten. kaupassa sitten hänelle ja hänen toiselle ystävälleen eräs mies tokaisi: " Ei sais liian seksikkäästi pukeutua! Tiettekös että tuollaset vaatteet pitäis kieltää lailla ruoka kaupasta? Tässähän voi vaikka mennä ostokset ihan mönkään!" Tytöt eivät keksineet siihen mitään sutjakasta sen verran yllättyneitä olivat, saatiinhan hyvät naurut jälkeenpäin.

Ja tässä nyt vappuna minulle ja miehelle, kun käveltiin kotio, eräs ukkeli tuli sanomaan:" Mitäs leidit tietää?" Repesin totaalisesti ja sitten ukkeli katsoo vähän tarkemmin "Ai perkele eihän toi toinen ookkaa leidi! No mutta hei muistakaa vaa sit rakastaa toisianne!" Huvittavaa.. kyllä se viel selitti jonkin aikaa omiansa enenku päästii eroon. On se hyvä tietää et oma mies on niinkin kaunis
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 06.05.2013 12:42
"Älä kimitä. Mä tykkään sun sekoilusta. Ootko sinkku?"

Eräs yön kulkija minulle ja ystävälleni: "Oottekste tytöt koskaan kattoneet taivaaseen?"
Minä: "No en tietääkseni oo, taivaalle kyllä useinkin."
Kulkija: "Joo, joo.. Niin te ootte jotain miehiä menossa ettimään?"
M: "Ei olla."
K: "Ai jaa. Lähettekste sit mukaan?"
M: (nauraen) "Ei me nyt kyllä taideta, pahoittelut"
K: "Ai te ootte lesboja sitten?"
Sitten toivoteltiin hyvät yöt ja jatkettiin matkaa.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 14.05.2013 16:23

Lainaus: Swanette

Joitakin naisia tosin on siellä yritetty kai vaihtaa kameleihin. -_-

äidistäni tarjottiin kahtasataa kamelia, kun me oltiin egyptissä. Oli kuulemma niin hyvä tinkimään

Muoks.

Ahh, yläasteen pojat. Tänään ruokalassa viaton Sad Angel on laittamassa astioita veks, kun yhdestä pöydästä huikataan ja käännyn katsomaan; kasiluokkalainen jätkä huutaa: "Hei, sulla on seksikkäät lasit, mennäänkö treffeille?"
kiitos aurinkolasieni kehumisesta ja huutonaurukohtauksen aiheuttamisesta! myöhemmin päivällä sama heppu vielä vilkutti ja hymyili maireasti, ja huikkasi: "suostuisit nyt, mä oon ihan kiva jätkä"
Joo nou thankyou.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2013 22:26
Autoharrastepiireistä eräs kaverini tokaisi baaritiskillä umpitunnelissa joskus eräälle friidulle läpällä "lähetkö kattoo mun auton uusia takapenkkejä". Ei lähteny. :/
Itse henkilökohtaisesti en luota iskurepliikkien voimaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit