Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: shannamary (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.06.2007 17:38
yx tyyppi sano kerran et ois kiva joskus nusasta noinki lihavaa naista (KIVAT SILLE)
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.06.2007 18:24
Paras ikinä: "Haluaisitko olla mun tulevien lasteni yksinhuoltaja-äiti?"

Ei tainnut tosin ihan vakavissaan olla. Voi surku.

Ja pakko tähän on laittaa tuon Alchainen ultimate iskurepla...

Mies: "Moi, mikä sun nimi on?"
Nainen: (Sanoo nimensä.)
Mies: "Jaa... No ei se mitään, hyvät tissit, aletaanko?"
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.06.2007 18:31

Lainaus: BronzeRain

Mies: "Moi, mikä sun nimi on?"
Nainen: (Sanoo nimensä.)
Mies: "Jaa... No ei se mitään, hyvät tissit, aletaanko?"

Eikä! repesin totaalisesti
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.06.2007 19:55
Mua ei oo kai koskaan yritetty iskee niin että eipä oo mitään kerrottavaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.06.2007 20:06
Eipä multakaan ole paljoa kyselty, mutta mutta... Eräänä iltana tässä ehkä kuukaisi sitten eräs herra tuli oikein hienosti kyselemään: "Saanks mä flirttailla sulle?" vastaukseni taisi olla "jaa."

Jos tunnistat itsesi tästä, niin...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.06.2007 11:16
Poikaystävä kertoi jonkun muijan avausrepliikin keskustelulle olleen, "sulla on ihanan pitkät sormet."

Mulla on ollut ihan tylsiä. "Lähdetkö mun luo haravoimaan" oli jo vähän toista luokkaa. Tai sit tää legendaarinen "käytsä tääl usein?"
En uskonut että kukaan _oikeasti_ kehtaa käyttää sitä niin repesin nauramaan. (:
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.06.2007 11:34
Kun kanarialla olin vanhusten kanssa, niin siellä yksi taksikuski pyysi naimisiin. Se oli aika mielenkiintoista. Ja sitten yksikin nuori mies huusi perääni jotain tälläistä: "Hi! Hola! You look beautiful!" Että sellaista
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.06.2007 13:36

Lainaus: Tuulentytar

Mua ei oo kai koskaan yritetty iskee niin että eipä oo mitään kerrottavaa.

Niin. Iloinen elämä, tottavie. Joku pikku häikkä kai on meikäläisessä, en vaan vielä keksi mikä on NIIN vakavaa>(
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.06.2007 14:20

Lainaus: Iiriva

Eipä multakaan ole paljoa kyselty, mutta mutta... Eräänä iltana tässä ehkä kuukaisi sitten eräs herra tuli oikein hienosti kyselemään: "Saanks mä flirttailla sulle?" vastaukseni taisi olla "jaa."

Jos tunnistat itsesi tästä, niin...

Et oo kuule ensimmäinen ja viimeinen! Tosin en muista tuota tapahtumaa sen kummemmin, varmaan aika säälittävä yritys, vaikkakin yllättävän järjellinen repliikki. Muutenkin olin vissiin vähän räjähtäneessä kunnossa. Harjoitus tekee metsurin. Eiku mestarin. Vissiin molemmat.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.06.2007 15:00
Yksi mieshenkilö tuli tuossa yhtenä iltana kysymään, että lähtisinkö minä hänen mukaansa jos hän tunnustaisi olevansa itse saatana. 0.o

Pisti mietityttämään jälkeenpäin, että eivätkö nämä tyypit koskaan keksi mitään uutta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit