Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.06.2007 22:49
Tällasella ketjulla ajattelin teitä nyt heittää, koska ite oon kuullut viimisen viikon aikana mitä övereimpiä iskuyrityksiä. Tässä top 3:
3. Hei! Vaik meitsi ei sillee diggaa tollasist heviböönist, ja noi sun daisaritkin on aika pienet, niin tuu tänne syliin vaan. (yks sekopää sano frendillä käydessäni)
2. Moi! Säilytä toi ihana tyylis! Sua mä oon ettiny koko elämäni ajan, mennään naimaan! (n. 50-v äijä huusi terassin aidan yli)
1. Moi Ninni, lähtisitsä meille peseen mun pyykkiä, pestäis kaikki pyykit ja nautittais päihteitä (yks tuttu ehdotti meillä käydessään)
Et sellasta viikon sisällä....
Kertokaahan omia kokemuksianne
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.06.2007 23:02
tuota. mussa on varmasti joku vikana kun kukaan ei oo yrittänyt iknä iskee mua...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.06.2007 23:23

Lainaus: darkAngel

mussa on varmasti joku vikana kun kukaan ei oo yrittänyt iknä iskee mua...

Ninnuska ei usko tollasia puheita sitten alkuunkaan!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.06.2007 23:31
Tänään uimahallissa:

"Kivat biksut sulla. Näyttäsit paremmalta vaan ilman. Miten olis,mennäänkö jatkoille tonne porealtaaseen?" Kaverini löi miestä juomapullolla.

Eilen bussipysäkillä:

"Anteeksi neiti. Miten olis, noustaanko yhessä seuraavaan bussiin ja mennään mun luo vai mennääkö tohon läheiseen kahvilaan?" Avokkini raivostui ja mies säikähti.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.06.2007 03:42
"Hei rakas älä murjota, anna mä halaan sua!" Joku outo humalainen vanhus.

Eikä ketkää muut sit minuu yritäkään. Oon niin vetovoimainen.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.06.2007 03:48
Ei ehkä tällä viikolla, vaan viime kesältä, eikä ollut ihan iskurepliikkikään, mutta

Oltin yhden kaverin kanssa Jörisrockissa Suonenjoella ja siellä sitten kun istuttiin puupenkillä, joku mies pomppaa meidän takaa istumaan meidän viereen ja sanoo: "Moi mä oon [syötä nimi] ja mä tulin tutustumaan teihin." Siihen kaverini totesi: "Jaa. Otax ananaksii?" ojentaen kilon pussia kuivattuja ananaksia.

Myöhemmin nähtiin sama mies pomppimassa muidenkin ihmisten kimppuun.

Yksi myös legendaarinen iskurepliikki jostain leffasta on tää: "Syötkö reseptilääkkeitä?"
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.06.2007 08:08
Ainut mikä on edes lähellä iskemistä niin oli kun eilen kävelin 'ihanan' kanaalimme rantaa ravintolan ohi, kamera kädessä, joku mies huudahti terassilta 'hei ota musta kuva' ja nousi seisomaan. Huuteli vielä jotain perään, mut ei jaksanu keskittyä.

Huvittavinta on se kun on oikein laittanut itsensä ja ns. perus naisten miehet katselee niin että melkein kompastuvat ja nämä naiset katsovat niin murhaavasti *reps*
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.06.2007 14:13
kyllä sitä kaikkea törppöä yritystä on kuullut vuosien varrella...pahimpia ovat nämä perinteiset "sullon ihanat silmät/hiukset tms". ja en kyllä käsitä millä perusteella nämä ulkomaalaistaustaiset miehet tulevat pyytämään mukaansa diskoon?!? on meinaan sattunu kohdalle useemmin kun kerran. näytänkö siltä että kiinnostais semmonen...?! yks lukunsa on nämä jotka aloittavat keskustelun "mä olen muuten insinööri ja tienaan niin-ja-niin-paljon"...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.06.2007 15:48
joku tuntematon humalainen50-60v mies kyselee mukaansa taksijonossa, onneksi oli oma mies vierellä kun kieltäydyin. baarissa joku kikkarapääamis tuli yhtäkkiä kyselee, että oonko varattu ja vastattuani että olen lähti menee..
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.06.2007 17:36
"lyötkö mua jos annan sulle pienen pusun" Sanoin että lyön koska olen varattu.

Näitä on paljon, tämä tuli mieleen nyt. Lisää kun taas muistan ja jaksan muistella.. ;D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit