Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Viikon paras iskurepliikki!

• Vastaa
yx tyyppi sano kerran et ois kiva joskus nusasta noinki lihavaa naista (KIVAT SILLE)
  • Vastaa
Paras ikinä: "Haluaisitko olla mun tulevien lasteni yksinhuoltaja-äiti?"

Ei tainnut tosin ihan vakavissaan olla. Voi surku.

Ja pakko tähän on laittaa tuon Alchainen ultimate iskurepla...

Mies: "Moi, mikä sun nimi on?"
Nainen: (Sanoo nimensä.)
Mies: "Jaa... No ei se mitään, hyvät tissit, aletaanko?"

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Mies: "Moi, mikä sun nimi on?"
Nainen: (Sanoo nimensä.)
Mies: "Jaa... No ei se mitään, hyvät tissit, aletaanko?"

Eikä! repesin totaalisesti

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
Mua ei oo kai koskaan yritetty iskee niin että eipä oo mitään kerrottavaa.

~

• Vastaa
Eipä multakaan ole paljoa kyselty, mutta mutta... Eräänä iltana tässä ehkä kuukaisi sitten eräs herra tuli oikein hienosti kyselemään: "Saanks mä flirttailla sulle?" vastaukseni taisi olla "jaa."

Jos tunnistat itsesi tästä, niin...

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Poikaystävä kertoi jonkun muijan avausrepliikin keskustelulle olleen, "sulla on ihanan pitkät sormet."

Mulla on ollut ihan tylsiä. "Lähdetkö mun luo haravoimaan" oli jo vähän toista luokkaa. Tai sit tää legendaarinen "käytsä tääl usein?"
En uskonut että kukaan _oikeasti_ kehtaa käyttää sitä niin repesin nauramaan. (:

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Kun kanarialla olin vanhusten kanssa, niin siellä yksi taksikuski pyysi naimisiin. Se oli aika mielenkiintoista. Ja sitten yksikin nuori mies huusi perääni jotain tälläistä: "Hi! Hola! You look beautiful!" Että sellaista

Kiitos, anteeksi ja ei.

• Vastaa

Lainaus: Tuulentytar

Mua ei oo kai koskaan yritetty iskee niin että eipä oo mitään kerrottavaa.

Niin. Iloinen elämä, tottavie. Joku pikku häikkä kai on meikäläisessä, en vaan vielä keksi mikä on NIIN vakavaa>(
  • Vastaa

Lainaus: Iiriva

Eipä multakaan ole paljoa kyselty, mutta mutta... Eräänä iltana tässä ehkä kuukaisi sitten eräs herra tuli oikein hienosti kyselemään: "Saanks mä flirttailla sulle?" vastaukseni taisi olla "jaa."

Jos tunnistat itsesi tästä, niin...

Et oo kuule ensimmäinen ja viimeinen! Tosin en muista tuota tapahtumaa sen kummemmin, varmaan aika säälittävä yritys, vaikkakin yllättävän järjellinen repliikki. Muutenkin olin vissiin vähän räjähtäneessä kunnossa. Harjoitus tekee metsurin. Eiku mestarin. Vissiin molemmat.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Yksi mieshenkilö tuli tuossa yhtenä iltana kysymään, että lähtisinkö minä hänen mukaansa jos hän tunnustaisi olevansa itse saatana. 0.o

Pisti mietityttämään jälkeenpäin, että eivätkö nämä tyypit koskaan keksi mitään uutta.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (HepZusi). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!