Gootti.net

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2011 09:53
Sattuipa muutama viikko sitten Helsinkiläisessä rokkibaarissa: n. 35-vuotias miespuolinen henkilö tuli ja tarrasi oikein lujaa kädestä kiinni ja rupes riuhtomaan siinä baarin edessä kun olin tupakalla ja huusi "Tuu h*ora, nyt mennään hotelliin!" (en ollut edes pukeutunut mitenkään erikoisesti). En sitten kuitenkaan lähtenyt, wonder why.

Aika mieleenpainuva, ei nyt ihan välttämättä iskuyritys mutta tapaus kuitenkin, sattui viime talvena erään tunnetun suomalaisen industrial-metal -bändin keikalla: Keikan jälkeen bändin jäsenet tuli anniskelualueelle nautiskelemaan alkoholia ja pari heistä tuli luokse ja pyysivät josko saisivat ottaa kuvia kanssani koska eivät kuulemma olleet koskaan nähneet "noin isoa ja näyttävää naista", otin kohteliaisuutena Siinä sitten hölmistyneenä poseerasin miekkosten kanssa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.07.2011 16:39

Lainaus: Platinum

[...] tarrasi oikein lujaa kädestä kiinni ja rupes riuhtomaan siinä baarin edessä kun olin tupakalla ja huusi "Tuu h*ora, nyt mennään hotelliin!"

Olipas siinä törkeä tyyppi. Todennäköisesti on sitä edelleen.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.07.2011 22:49
"Ei enempää hamppareita sulle" virnistyksen kera.

Kai tuo oli yksinhuoltajaisän epätoivoinen yritys löytää paikallisen huvipuiston työntekijästöstä uusi äiti lapsilleen, tai äärimmäisen paskaa huumoria sinänsä.

Kiitos tästä, onhan meillä paskaa palvelua, kallista ja kaikkea mutta ei sitä silti tarvi työntekijöitä läskeiksi haukkua.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2011 11:57
Juu ei kyllä ollut mikään jokanaisenihannemies kyseessä. Jotain se siinä vielä yritti selitellä että ei hän elämänkumppania musta halua kun vaimo ja lapset on jo jossain kotona, öh.. Säälin sitä naista joka on tuommosen miehen ottanut ja joutuu sitä katselemaan joka päivä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 27.07.2011 21:01
"Lähtisitkö sä mun mukaan jos koittaisin ostaa sulta diapameja?" oli kyl sil hetkel hämmentävää. Vaikutti muuten sellaselta tyypiltä ja oli sellasessa tapahtumassa et vois hyvinki olla täällä foorumilla
Kirjoittanut: AmeTethys (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.08.2011 21:17
Minun kohdalle ei ole mitenkään hirveästi sattunut mitään iskureploja, kun en yleensä kiertele baareissa vaan juhlin mieluummin kavereiden luona. Viimisten kolmen vuoden aikana kun olen saanut lisää itseluottamusta (itseluottamus kaunistaa, siksi naiset lankeaa retkuihin) ja hukannut painoa, olen saanut muutaman kommentin sieltä täältä. Yleensä ne koskee suoremmin tai epäsuoremmin mun kaksosia, mikä ei sinänsä minua haittaa. Itseluottamus kasvaa, tosin välillä pelottaa kun on niin vilkas mielikuvitus.

Ehkä paras juttu oli kun ulkomailla joku mies pysäytti minut, ja kyseli minusta ummet ja lammet, ja valehtelin sille suut silmät täyteen kotona odottavasta poikaystävästä. Kun heppu lopulta tajusi etten ollut mikään tyhmä flikka se kysyi: "well, do you have a sister?"
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.08.2011 21:03

Lainaus: AmeTethys

"well, do you have a sister?"

Hehe! On hyvä olla varasuunnitelma. Ei sentään lähtenyt kyselemään veljistä, serkuista tai lemmikkieläimistä?
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.08.2011 00:13
Yhen kerran muistan harvinaisen hyvin. Oottelin kaveria juna-asemalla ja siihen tuli joku pari kaljaa ottanut jätkä viereen ja ruvettiin juttelemaan sitten. Juna sitten tuli ja tämä mies jo oven sisäpuolella menossa kun kääntyi ja kysyi "Lähetsä mukaan?". Sanoin vaan että ehkä ens kerralla. Oli kyllä ihan jännä ihminen, käyny vaikka missä ja tykkäsi kaiken lisäksi samasta musasta kuin mie.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Aralynia
  • Lähetetty: 29.02.2012 20:50
Miten näin mainio aihe onkin päässyt tippumaan, onko suomalaisilta loppunut iskulauseet kesken?

Olin baaritiskillä odottelemassa vuoroani kun viereeni pölähti parikymppinen nuorimies joka katseli minua päästä varpaisiin. Mainittakoon vielä, että minulla oli violetit rastat, olin pukeutunut kokomustaan ja jalassakin oli polvipituiset solkiplattarit. Täydellisellä pokerinaamalla ja ihan tavallisella äänensävyllä hän päätti viritellä keskustelua: "Tykkäätkö amerikkalaisesta räpistä?" Tuli niin puun takaa että pari sekuntia vain katsoin takaisin sanattomana, kunnes tilanteen koomisuus iski tajuntaan ja pokka rakoili niin pahasti, että sain vaivoin heitettyä vastakysymyksen "Näytänkö siltä?" Vastauksena sain jotain "emmä oikeen tiedä" tyyppistä ja pari sanaa vaihdettiin, mutta sitten kyllä poistuin takavasemmalle.

Tarina ei kerro, oliko tyyppi ihan tosissaan...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.03.2012 17:37
Nyt kun topikki nousi ylös niin muistui taas mieleen peräskin hyvä viime viikolta. Kuopiossa oli Winterfest laskiaistiistaina, joka on siis vähän isomman kokoluokan opiskelijatapahtuma. No, haalarikansaa sitten oli liikkeellä enemmänkin, ja minä mukana. Loppubileet pidettiin yhdessä keskustan yökerhossa, enkä viitsinyt lähteä välillä kotiin vaihtamaan bilevaatteita, vaan jatkoin haalareissa (siis hei, onhan niistä maksettu, joten kyllää niitä myös sitten käytetään aina kun vaan on tilaisuus). Haalareissa on aika raskaasti eri merkkejä ja kaikenlaista härpäkettä roikkumassa, mittanauhasta alkaen.
No, siis, bileisiin. Olin tanssimassa kaverin kanssa, kyseessä oli joku oikein kunnon perseen sheikkaus biisi. Joku mies (ei näyttänyt ihan opiskelijaikäiseltä enää) tuli silmätristissä ja muutenkin umpihumalassa koputtelemaan olkapäälle. Kun käännyin katsomaan, tämä kysyi: "Tiedätsä montako merkkiä sulla tuola keinuu kun sä tanssit?" No, oletkin että tarkoitti haalarimerkkejä, ja sanoin etten ole hetkeen laskenut. Kysyi saako hän laskea. Annoin luvan, tämä tuijotteli persettäni varmaan minuutin ja tuli sanomaan: "Yksi." Sitten äijä seisoi siinä tovin odottavan näköisenä, ja kun olin sanomassa jotain, läksi menemään. Olen kuitenkin melko varma että sielä perspuolella on aikalailla enemmän merkkejä kuin yksi, joten mitähän äijä lie laskenut...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit