Gootti.net

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2012 19:41
Iskureplat... Mitä ne on? Siinä kohtaa, kun on tarpeeksi itseluottamusta (lue: promilleja), niin supliikkipuoli voi jo olla aika huonoa... Kun oikein tässä ajattelee, niin ikinä en ole siinä mielessä mennyt yhdellekään neidolle selvinpäin juttelemaan. Ehkä joskus pitäisi kokeilla.

Itselle parhaita sattuneita oli tapaus Turussa Forte-yökerhossa muutamia vuosia sitten. Olin tuolloin Salossa Nokian puhelintehtaalla duunissa ja vuorotyö vei ruokahalun täysin. Laihduin puolessa vuodessa yli 10kg. En ole aikuisikäni puolella ollut yhtä laiha ikinä. Noh, tukkaa oli tuolloin puoleenselkään, suht tiukat farkut jalassa ja nojailin Fortessa silloin vielä olleen rokkipuolen baaritistkiin, jossa oli varsin huono valaistus. Yhtäkkiä tajuan kunnon nollauskänniltäni, että joku kourii mun persettä. Käännyn ympäri, niin siellä on joku vielä enemmän jurrinen n. 30v hevijannu, joka tuijottaa, että hetkinen, mitäs nyt tuli tehtyä. Eli luuli minua naiseksi. Noh, ei tässä mitään, kaljan tarjosi korvaukseksi ja kehui, että hyvä perse...

Oikein kun päätä raapii, niin yhden iskureplan muistan, että olen käyttänyt. Laivan baarissa vuosia sitten avasin keskustelun niinkin fiksusti, kuin että "Cokiksen kaataminen viskin sekaan on hyvän viskin tuhlausta, saisinko opettaa parempia humaltumistapoja?". Toimi.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.03.2012 09:52

Lainaus: Gorgane

Noh, ei tässä mitään, kaljan tarjosi korvaukseksi ja kehui, että hyvä perse...

:'D Täytyy sanoa että aika mahtava seivaus kys. tyypiltä. Jos mies missä hyvänsä muualla tulee epähuomiossa kourineeksi heteromiestä, niin siitä tulee nopeasti turpakeikka. Kyllä näissä synkiöympyröissä ollaan sentään pääsääntöisesti huumorintajuista sakkia.
  • Lähetetty: 03.03.2012 17:39

Lainaus: Heetteri

:'D Täytyy sanoa että aika mahtava seivaus kys. tyypiltä. Jos mies missä hyvänsä muualla tulee epähuomiossa kourineeksi heteromiestä, niin siitä tulee nopeasti turpakeikka. Kyllä näissä synkiöympyröissä ollaan sentään pääsääntöisesti huumorintajuista sakkia.

Joo, ei kai sitä nyt tollaisesta sovi suuttua. Ja onhan se miesten hommaa tuo homoilu. Imartelevaakin suorastaan. Paljon enemmän otan pulttia, kun joku pubiruusu jossain junttibaarissa tulee kolmatta kertaa nortinpolttamilla noidankourillaan nipistelemään.
Kirjoittanut: Maahinen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.03.2012 15:03
En tiedä viimeisestä viikosta, mutta kaikkien aikojen paras keskustelunavaus oli "Ootko laillisesti Suomessa?"
Varmaan joku sanois ettei ole, jos on laittomasti? Ja sitten nämä "Näytät mun tulevien lasteni äidiltä" tms.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.03.2012 19:56

Lainaus: Gorgane

Yhtäkkiä tajuan kunnon nollauskänniltäni, että joku kourii mun persettä.

Minä olisin saattanut suutahtaa jo ihan siitäkin riemusta, että vaikka olisitkin ollut nainen, niin se ei silti oikeuta perseen kourimista. Mutta minä olenkin tiukkapipo ja feministi.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2012 14:39
Tätä ei kyllä ole esitetty mulle, mutta paras iskurepliikki ikinä on mielestäni:
"Sulla on nätit sääret. Millon ne aukee?"
Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.03.2012 21:46
Jos ei lasketa näitä perinteisiä "läheks meille" -tyyppisiä iskuyrityksiä ja ulkomaalaisten "oot kaunis" tai "rakastan sinua" -huuteluita niin muutama helmi on tullu koettua xD
Tuskassa:
Narikkajonossa joku hienoisessa humalassa oleva tyyppi silmäilee minua tosi pitkään päästä varpaisiin ja toteaa sitten kylmänrauhallisesti: "mä olisin niiiiin valmis yhdyntään." Vastasin että "sori, oon selibaatissa."

Kadulla
Joku keskiikäinen äijä seuraa mua moottoripyörällä ja pysähtyy kohdalle. "Hei, läheks kahville?" "en juo kahvia"
Tyyppi ajaa muutaman kiekan ympyrää ja pysähtyy taas kohdalle "läheks kaljalle?" "en juo kaljaa"
Taa muutama kiekka ympäri kylän raittia ja taas pyähdys. "minne me voitais mennä, mitä sie juot?" "Tuoretta verta suoraan pikkulapsista." tyyppi ajoi tiehensä

Yks tuttu kerran yritti saaha mua sänkyyn. Eka kehu kauniiks tms. ja kun en lämmenny se tokas että hän on aina halunnu tietää millaista seksi on mun kaltaisten tyyppien kanssa. "mun kaltaisten?" "Niin, goottityttöjen!" Meinasin sanoa että me purraan ky##ä poikki ja hirtetään esileikiksi naapurin kissa -.- Ärsyttävä tyyppi....

Baarissa:
"Vau! Täällä on goottityttöjä!" Käännyin kaverini (nainen myös) puoleen ja sanoin "Kuulitko!? Goottityttöjä! Täällä on siis naisia meillekin." iskminen jäi siihen..
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.03.2012 23:22
Tylsiin iltoihin keksityt ajankulut ovat eräs bravuurini. Yksi ajankuluista menee niin, että viskotaan ulkona ollessa huonoja iskurepliikkejä ja nautitaan reaktioista (tosin ei toimi liian tiheään toistettuna. Jopa humalaiset ihmiset tajuavat jossain kohti läpän ). Eräs ystäväni sai joskus osakseen todella hehkeän iskurepliikin, joka kuuluu
"Kauneus kulkee meillä suvussa ja sä näytät ihan mun pikkusiskolta."
Tottahan tuon kanssa oli sitten päästävä leikkimään. Kaveri pyöräytti tuon sitten tiskillä jollekin mimmille, jonka mielestä tämä ilmeisesti oli hienointa, mitä hän oli ikinä kuullut. Tuijoteltiin suut auki, kun jätkä lähti vahingossa hankkimansa pokan kanssa kämpille puoli tuntia myöhemmin. (tosin molemmat olivat ihan kivass hamalasha, olkoon se selityksenä :P).
  • Lähetetty: 09.03.2012 10:33

Lainaus: groomeri

Minä olisin saattanut suutahtaa jo ihan siitäkin riemusta, että vaikka olisitkin ollut nainen, niin se ei silti oikeuta perseen kourimista. Mutta minä olenkin tiukkapipo ja feministi.

Oikeassa olet kyllä tässä. En ole itse harrastanut koskaan, enkä harrasta. Kyllä sitä on sitten ihan luvan kanssakin päässyt toista ihmistä koskemaan, kun on sen arvoiseksi osoittautunut.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2012 21:38
Onhan näitä tullut kuultua vaikka minkälaisia, mutta paras lienee eräs tapaus muutaman viikon takaa. Baarissa joku mies tuli yhtäkkiä ehdottamaan "Eiköhän mennä meille pelaamaan alasti pasianssia?". Jostain syystä en innostunut lähtemään..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit