Gootti.net

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.11.2010 13:55

Lainaus: VariSami

En ole päässyt kuulemaan noita hirveästi, mutta opiskelijakavereiden kanssa olemme joitakin kehitelleet:
"Sä oot niin täydellinen, että sun on pakko olla olemassa." (Descartes)
"Elämä on valintoja: meille vai teille?" (Sartre)
"Jos en aiemmin kiinnostanut, ei se tarkoita, ettenkö voisi kiinnostaa." (Hume)

Lähinnä nuo ovat tosin filosofiläppää. Muuan kaveri on luvannut tosin kustantaa juomat, jos yhtäkään noista kehtaa käyttää, ja tuplasti, jos se oikeasti toimii.

Pakko kyllä sanoa, että kyllä nuo minuun toimisi.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2010 16:58

Lainaus: Roudatar

En ole päässyt kuulemaan noita hirveästi, mutta opiskelijakavereiden kanssa olemme joitakin kehitelleet:

Lähinnä nuo ovat tosin filosofiläppää. Muuan kaveri on luvannut tosin kustantaa juomat, jos yhtäkään noista kehtaa käyttää, ja tuplasti, jos se oikeasti toimii.

Niin minuunkin! Varsinkin tuo "jos en aiemmin kiinnostanut, ei se tarkoita, ettenkö voisi kiinnostaa"! Parasta
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.11.2010 18:53

Lainaus: WYMIOCIONY

Lainaus: Roudatar

Niin minuunkin! Varsinkin tuo "jos en aiemmin kiinnostanut, ei se tarkoita, ettenkö voisi kiinnostaa"! Parasta

Judun myöntämään aivopieraisseeni kyseisen repliikin. Henkilökohtaisesti tosin pidän Descartesia hauskimpana - koko mies on vain yleinen vitsi. En tosin aio ottaa näitä vastauksia niin tosissani, että ottaisin riskin ja kokeilisin. Vedätys kun on taidetta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.04.2011 19:32
Kauppareissun saldoa tänään: puhuin miehekkeen kanssa puhelimessa kaupan pihaan tullessani, kertasin kauppalistaa. Kun lopetin puhelun, takaa pyyhälsi joku minua puolitoista päätä lyhempi äijänkäppänä, tolkuttoman leveä hymy naamallaan ja kysyi: "Missäs noin kauniita vihanneksia kasvaa?" En vastannut edes mitään, ja seurasi kyselyt että lähtisinkö hänen luokseen syömään. En nyt jaksanut edes olla kohtelias, totesin että oma mies odottaa että vien sille alumiinifoliota ja voita, ei nyt pysty, eikä kyllä jatkossakaan. Äijä nosti lippalakkiaan ja suuntasi kaljahyllylle.

Että semmosta. Olen sitten vihannes.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 06.04.2011 12:55
Eräs jätkä kysyi tossa, että "lähteekö se meneen vai lähenkö mukaan paneen"
Se oli kyllä jotain uutta, mitä mulle ei oo sanottu vaikka samanmoisia tarjouksia tuleekin melko usein..
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.04.2011 17:57

Lainaus: darkAngel

mussa on varmasti joku vikana kun kukaan ei oo yrittänyt iknä iskee mua...

Sama juttu täällä... (;
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.04.2011 19:08
Tämä on ehkä hauskin jolla mua on yritetty iskeä. Olin pari viikkoa sitten kahden isoveljeni kanssa kapakassa, veljet vieressä tiskillä ja minä oottelin. Luokse tuli varsin humaltunut, n. 35-vuotias urheilullinen tyyppi, joka alkoi kysellä.

"Onko toi sun mies?" (osoittaen veljeäni.)
"Ei kun veli."
"No onko toi toinen sun mies?" (osoittaen toista veljeä)
"Ei, kun sekin on mun veli."
"Valvooko ne sua ja sun tekemisiä?"
"Kyllä ne yleensä, mut nyt ne on vähän seipäässä."
"Ootko SÄ seipäässä?"
"En."
... hiljaisuus, jonka jälkeen ukko jatkoi:
"Seuraatsä lätkää?"
"En."
"Käsipalloa?"
"En."
"Biljardia?"
"En."
"No seuraatsä mitään palloa?"
"Joskus futista."
"Onko JJK hyvä?"
"Ei."
"Lähetkö mukaan?"
"En."
Jonka seurauksena ukko suuttui ja lähti pois.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2011 15:48
Mies: "Mitä sä piilottelet tuolla hameen alla?"
Mää: "Kissanpentuja."
Mies: "PUSSSYccatt.."
*facepalm*
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.07.2011 10:56
Kävin eilen Rovaniemen Oluthuoneella, ja tilasin oluen. baarimikkotyttö katsoi minua silmiin hetken ja kysäisi että saisinko nähdä paperisi kun olet niin söpö
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2011 13:58
Eilen sattui melko koominen tapaus. Olimme duunikaverini kanssa tulossa töistä ja Manskulla sitten hyppäsimme ratikasta pois aikeenamme suunnata bussipysäkille. Jostain kuitenkin ilmestyi pari n. 25-vuotiasta miestä, jotka kysyivät tiesimmekö missä oli eräs katu. Ihan varmoja emme olleet, mutta veikkasimme suuntaa ja kaverini vielä varmisti kännykkänsä gps:llä. Olimme olleet oikeassa ja neuvoimme heidät sitten tarkalleen oikeaan osoitteeseen. Tämä ei kuitekaan (hyvässä humalassa) oleville herroille riittänytkään vaan alkoi seuraava keskustelu. K= kaverini, H1=herra 1, H2= herra 2 ja M=minä.

H1:" No mut mihis neidit on matkalla?"
K:"Tonne bussipysäkille."
H2:"Sittenhän teil on sama suunta."
M & K: "Joo vähän matkaa on."
H1: "Vai lähetteks te meiän mukaan?"
M: "Ei me kyllä nyt, mä ainakin meen kotiin."

Tässä vaiheessa mennään tien yli ja bussi nro 69 ei oo kaukana, että olis ajanut päälle. (Meille ja sille paloi kummallekin vihreä.)

H2:"Bussi 69 meinas ajaa päälle, ehkä se on joku enne."
(Oltiin pysäkillä ja toisessa suunnassa nökyi herrojen määränpää)
K:"Tuol on se katu ja täs on tää meiän pysäkki."
H2"Oottekste nyt ihan varmoi ettette tuu mukaan"
K:"Joo, mä oon nyt parina päivänä jo lipsunu vähän tältä kotimatkalta niin nyt meen kyl suoraa."
H2:"Ei se kato mitää, mä oon täs nyt ollu kotimatkal kolme päivää."
H1:"Nii mut Jonde (nimi muutettu) hei, tää on sulle jo puol voittoo ku mä asun tol kadul."
Eli sillä kadulla minne herrat muka piti opastaa. Bussipysäkillä sitten repeilimme yhdessä noille, etenkin tuolle erittäin huonolle bussin numeroihin liittyvälle viittaukselle. Kaikkea sitä sunnuntaiyössä liikkuu :'D
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit