Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2010 08:16

Lainaus: Iiriva

kun ei mokomalla ollut rahaa tai lippua.

Tarkoitat siis varmaan limppua?
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.11.2010 11:27

"Tiiätsää kun ennen syötiin kokkelipiimää ja talkkunoita? Sie oot jotai vielä parempaa, ihan ku imelletty hapanlimppu!"

Tuohan on loistava! Kaveri on ilmiselvästi ollut aito vanhan liiton mies joita sais kyllä olla enämpi Jos tommonen kommentti tulis kauniin naisen suusta niin minä olisin ihan myyty!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2010 12:02

"Tiiätsää kun ennen syötiin kokkelipiimää ja talkkunoita? Sie oot jotai vielä parempaa, ihan ku imelletty hapanlimppu!"

hahaha, vähän hyvä DD
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.11.2010 18:47
Minua ei isketä, ku ne ei uskalla. Hyvä niin. Saan olla rauhassa.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2010 14:06
Eipä mua kukaan oo yrittäny iskeä lähiaikoina, mutta jakeluun ny kuitenki tällanen.. Yksissä bileissä kerran olin kaverin seurassa, kaulassa kaulapanta jossa oli sellanen ns. rinkula kiinni, eräs humaltunu keski-ikäinen mies otti siitä rinkulasta kiinni ja kysy oonko varattu. Tuli pieni paniikki siinä kohtaa, päästi onneks irti kun ilmotin että olen ja kerroin kuka se kaveri on jonka kanssa paikalla olen, vaikka hän ei poikaystäväni olekaan Aika tunnettu ja "kunnioitettu" niissä piireissä jossa bileet oli.

Sitte tietty näitä tullu kun oli paljon PVCtä päällä, että pari vanhempaa miestä huuteli että niin kiiltävää, niin kiiltävää. Tähän en sen kummemmin kommentoinut, hymähdin vaan.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.11.2010 16:06
Tämä vois olla myös tuolla huudellaanko teille kadulla-ketjussa mutta laitoin sen tänne kun tapahtumaan ei sisälly mitään huutelua. Olin kaupasta tulossa ja huomasin että takaa tulee ohi joku vanhempi herrahenkilö. Kun hän tuli kohdalleni, hän sanoi: "Ompa pitkä tyttö! *pieni tauko* Mie oon sokkee, niin mie en näe!" Jatkoin matkaa niinkuin ei olisi mitään tapahtunu. En pysähtyny tai sanonu mitään hänelle koska en halunnu paljastaa itseäni etten ole välttämättä se miksi hän minua luulee Jälkeenpäin huvitti ja nauratti kyseinen tapahtuma aikalailla
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.11.2010 14:17
Tuli äskeisellä kauppareissulla hämmentävä ja puistattava kokemus. Katselin hyllyjä kaikessa rauhassa, ja kun käännyin ympäri, vastassa oli vajaan 10cm päässä naamastani partaisen herrahenkilön naama. Kyllä säikähdin ja pakitin. En ollut kuullut minkäänlaisia ääniä, luulin olevani yksin siinä hyllyjen välissä. No, ko. herra naurahti ja sanoi: "Ei tarvi säikkyä en mää pure. Oli vaan pakko tulla haistamaan että tuoksutko yhtä hyvältä kuin näytät." No, pakitin vähän lisää ja yritin naureskella mukana (hyi prkl kun sydän jyskytti) ja kysyin että tuoksuinko. Kuulemma kyllä, ja heti perään kysyi puhelinnumeroa. Eipä herunut.

En yleensä ole turhan tarkka siitä henkilökohtaisesta tilasta, mutta minusta 10cm etäisyys kauppareissulla ventovieraiden kesken on liian vähän, kun kerran tilaa oli vaikka muille jakaa. Eikä se setä edes näyttänyt ottavan mitään kyseiseltä hyllyltä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.11.2010 14:58
Miulle ei hirveesti huudella iskurepliikkejä tai en ainakaan muista, mutta kertaalleen töissä eräs kuski (olen siis töissä portilla ja annan kuskeille kulkulupia) kysyi, että lähdenkö hänen kanssaan Humala-kaupunkiin. Totesin vaan, että sori, en. On täällä töissä välillä kyselty puhelinnumeroita ja oltu "vitsikkäitä", kun kysytty, että annanko hänelle (kyse siis kulkuluvasta). Sääli, että suurin osa näistä on keski-ikäisiä miehiä ja että olen varattu... =D
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2010 18:24
En ole päässyt kuulemaan noita hirveästi, mutta opiskelijakavereiden kanssa olemme joitakin kehitelleet:
"Sä oot niin täydellinen, että sun on pakko olla olemassa." (Descartes)
"Elämä on valintoja: meille vai teille?" (Sartre)
"Jos en aiemmin kiinnostanut, ei se tarkoita, ettenkö voisi kiinnostaa." (Hume)

Lähinnä nuo ovat tosin filosofiläppää. Muuan kaveri on luvannut tosin kustantaa juomat, jos yhtäkään noista kehtaa käyttää, ja tuplasti, jos se oikeasti toimii.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.11.2010 11:02
Lauantain pikkutunneilla pikkukaupungin ainoan tanssiravintolan baaritiskillä kävin oikein ilahduttavan keskustelun. Seisoin siis siinä poikaystäväni käsipuolessa, ei olisi pitänyt kenellekään olla epäselvää että olen hänen seurassaan. Viereen tulee n. kolmikymppinen, melko vahvalla humalatilalla varustautunut herra.

Hän: "Voi v***u että sää oot pitkä muija!"
Minä: "Terävä huomio."
H: "En mää siis millään pahalla, hyvältä sää näytät."
M: "Eipä siinä mitään. Kiitos."
H: "Ei ku en mää oikiasti millään pahalla."
M: "Kyllä kyllä."
H: "Pelaatko sää lentopalloa?"
M: "No enpä kyllä voi sanoa pelaavani."
H: "Näytät ihan lentopalloilijalta. Ei siinä, oot aika upia."
M: "Just just. Kiitos."
H: "Voinko mää tarjota sulle paukun."
M: "Ei tarvitse."
H: "Ei ku mä tarjoon." (Baarimikolle joka just teki paukkuani) "Mää maksan tuon." (Ja sääti kovasti maksamisen kanssa, ei meinannut osata näppäillä tunnuslukuaan kortista ja muuta pientä.)
M: "Jahas."
H: "Tiiäkkö, en mää millään pahalla."
M: "No onpa hyvä kun sanoit."
H: "Sää oot tosi kaunis."
M: "Kiitos. Ja kiitos paukusta."
H: "Ei kun nyt sun kuuluu tulla mun mukaani."
M: "Ai sori kun en mää voi kun tää mun mies sanoo muuta."
H: "Tä?"

Ja tässä vaiheessa postuin poikaystävineni oman seurueen luokse pöytään. Ukkoni repeili pitkään ja hartaasti sille sananvaihdolle. Ei mokoma ollut tajunnut edes missään vaiheessa olla huolissaan että lähteekö nainen toisen matkaan kun noin mykistävän hienoa kosiskelua oli.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit