Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.06.2007 14:45
tiedättehän tämän tavallisen: sattuiko sinua kun putosit taivaasta?

baarissa kuulin kun eräs goottineitokainen kirosi tätä kaverilleen, ajattelin kääntää ja kysäisin:
-missä sun palohaavat on?
vastaus: -miksi mulla niitä olis?
- no kun olet ihan helevetistä nousseen näköinen!

sekosipa pasmat tytöltä. ottiko iskuna vai loukkauksena, en tiedä. ei yrittäny ainakaan lyödä...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.06.2007 15:00
minä tuossa ekalla sivulla kirosin kun ei oo kukaan tullut iskemään mutta onhan joku.(tuli vahingossa valehdeltua) eräs humalainen keski-ikäinen(tai vanhempi) mies tuli tuossa puolitoista vuotta sitten kysymään minulta että "lähtiskös neiti kanssani humpalle. voisin tarjota kaljaakin" kyllä se siinä sopersi muutaki ja suuteli poskelle ja kädelle(olin siis paniikissa ja en uskaltanut sanoa enkä panna vastaan) se oli tooosi pelottavaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 22.06.2007 15:15

Lainaus: darkAngel

(olin siis paniikissa ja en uskaltanut sanoa enkä panna vastaan) se oli tooosi pelottavaa.

Olisit potkaissut munille
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 22.06.2007 15:18

Lainaus: poison

Olisit potkaissut munille

niinpä. kun oiski uskaltanut. mulla on joku ihme kammo humalaisia ihmisiä kohtaan. mutta mä menin ihan lukkoon eikä liikkunu ku silmät päässä. ois pitäny potkasta munille.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.06.2007 15:30
Joku kääliö (=känniääliö) tuli tos aamulla ostarilla sössöttämään, jotain että "mishhtäs oot tollasia kuteita hankkinut" ja ois varmaan yrittäny jotain lääppiä siin, ellei avokki ois tullu siihen väliin heti. Ei saa edes rauhassa kaupassa käydä
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 22.06.2007 15:35

Lainaus: darkAngel

niinpä. kun oiski uskaltanut. mulla on joku ihme kammo humalaisia ihmisiä kohtaan.

En mäkään känniläisistä tykkää, varsinkin kun ei itse juo. Ninni sano toissapäivänä, että mun seurassa ei kukaan ikinä uskalla tulla iskeen
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: diamond_385
  • Lähetetty: 22.06.2007 15:49
No joo eipä ole minuakaan niin kovein useis iskeskelty, mutta kaipa se paras, tai ainakin mieliinmuistuvin oli tämä. "Mä olin jo melkein sammunu tohon päytään, kun mä näin sun tulevan sisään." Kattelin vaan alta kulmain 10 tuumanen k*rpä otsassa ja jatkoin viskini juomista kaikssa rauhassa. Se jäi kuitenkin juttelemaan ja mä vastailin v***uuntuneena ympäripäyöreitä ja hetken päästä se tokas "sä olet niin kylmän välinpitämätön, että mä olen ihan myyty". Siinä vaiheessa multa petti pokka.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.06.2007 17:06
Minulle tuli kerran kaupungilla vastaan taksi joka pysähtyi kohdalleni ja ikkunasta joku räkä känninen ukko kysyi: "lähteekö tyttö ajelulle, mulla on viinaa." No en lähtenyt.
Ja kerran linkkuasemalla joku äijä kysyi: "mennäänkö meille vai teille." (äärettömän idiootti) vastasin että "eriteille..." ja lähin kipittelemään keskustaan...

On noita enemmänkin mutta nuo tuli nyt mieleen...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.06.2007 12:51
Hei, tuli juhannuksen kunniaksi mieleen yksi viime juhannuksen aikas mielenkiintoinen yritys. Oltiin ukkoni siskon kämpillä Oulussa viettämässä jussia silloin, ja päätettiin ukkoni ja serkkutyttöni kanssa lähteä kävelylle. No, siinä sitten päädyttiin tienvarteen nurtsille köllöttelemään, ja ohi ajoi sähkörullatuolissa mies. Ei ensin huomioitu häntä mitenkään, mutta kun ukko teki yhtäkkiä uukkarin ja palasi takaisin siihen meidän kohdalle alettiin ihmetellä. Siinä sitten miekkonen tiedusteli minulta ja serkkutytöltä että olisiko meiltä mahdollista saada turvaseksiä. Voi että me revettiin... Sanottiin vaan että ehkä ei tällä kertaa kuitenkaan.
Kirjoittanut: Venice (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.06.2007 13:48
Aamulla festariteltassa:

-Hei oikeesti, mentäiskö tonne johonki vähän kauemmas chillaan?
-Mitäs tarkotat noin niinku "chillaamisella"?
-No hei, oikeesti. Mennään chillaamaan ihan oikeesti. Sä saat päättää et mihin mennään, mut mennään vaan chillaamaan kuitenki.
-Ei täällä voi kato sellasta tehdä. Eikä kyllä muutenka nyt oikee huvita.
-Mut hei oikeesti, jos sua ei niinku huvita nyt... Ni voit kyl käydä pyytää jotain muutaki chillaan mun kanssa??? Mut kato vaan ettei sit oo ainaki hirveen ruma tai läski!
-***** sä oot kauhee ihminen!!!!!!!

HUOH* Aika mahti yritys kyllä, kun oikeen vielä painottaa, että "ei sillä niin kauheasti väliä vaikka sä et haluu ni jos viittit pyytää jotain toista...???

Kaljateltassa:

-Sori jos mä seuraan sua nyt. Et mä nyt vaan tulin tähän.
-Jaa-a no joopa joo, siltä näyttää.
-Ei vaan oikeesti mul oli yks juttuki. Mä kadotin eilen mun elämäni naisen, jonka tapasin täällä teltassa. Se vaan oikeesti juoksi pois, ja nyt mä oon ihan onneton. Mä en oo ikinä tavannu yhtä hyvännäköstä naista.
-Vai niin, no miten siinä sitten niin sattui käymään?
-En tiiä, se sano et sillä oli kiire. Mutta kyllä mua vähän lohduttaa että sä oot tässä.
-Niinku paremman puutteessa vai????
-Joo, just niin! Veit sanat suustani!!!

*KIITOS DD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit