Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Viikon paras iskurepliikki!

• Vastaa
Joku kliseisin iskurepliikki koskaan ikinä.

Vietin juhannusta kaverin mökillä ja sinne sitten alko porukkaa kerääntyä.
Eräs poika istuutu mun viereen ja hetken siinä tuijoteltuaan heitti sitten
"Lähtisitsä meille kattoo radioo?"

Kliseet kunniaan

On pirun vaikeaa selvitä hengissä hautaan saakka.

• Vastaa
Mua on yritetty iskee perinteisimmin näillä lähetkö mun mukaa tarjoon kahvit ja nukkumapaikan tms. vanhat känniläiset ja muut epämääräset juntit.. on kanssa yks ulkomaalainen joka houkuteli kyytiinsä kehumalla kauniiks ja yms..

HC-Wild Line

• Vastaa
Kih,lauantai oli kyllä paha. Istuttiin baarissa ja menin sit tilaan juomaa. Sanoin sille baarimikolle,et tee joku kiva joka maksaa vitosen ja se sit teki jonkun ihmejättidrinksun, joka oli maailman parasta ja en tietenkään muista sen nimee. Mut niin, tyyppi tuli kohta toisen samanlaisen kans pöytään ja sano et talo tarjoaa. Loppuillan sit talo tarjos ja ku oltiin lähössä,niin tää tulee kysyyn,et mennäänkö jatkoille hänen mökilleen. Noh,mehän mentiin ja juotiin siellä ja sit kohta se kysy,et "Oot sie Lapista?" Mie sit,et en oo. Sit se vaan et "Okei. Mie tykkään lapin tytöistä,mut kyl sieki meet ku siulla on ruskeet silmät ja puhut et mie ja sie."

Ihana juhannus

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
"minä olen romaniasta,minun pitää päästä kotiin,anna rahaa,you are beutiful." (joku tyyppi kadulla...ei se kyllä oikeasti (toivottavasti) yrittänyt iskeä.Vaikka oli ihan söde,mutta nöyyyyy!)

"Anteeksi,mutta menetkö sinä minun kanssani naimisiin?"(vanha mies kun olin odottamassa ratikkaa)

"mitä tuollainen kaunis tummatar täällä istuu tule seuraksi."(juhannuksena joku humalainen myllysaaressa.Käskin painua muualle.)

"Jos sä käyttäisit vähemmän meikkiä ja oisit blondi ja pukeutuisit vaikka mun gledjuihin ni mä olisin jo ihan rakastunu suhun."(henkilö oli n. 20w. hoppari)

Jne......
Että erittäin ihania yrityksiä kyllä on...
  • Vastaa

Lainaus: Morfinsia

"Jos sä käyttäisit vähemmän meikkiä ja oisit blondi ja pukeutuisit vaikka mun gledjuihin ni mä olisin jo ihan rakastunu suhun."(henkilö oli n. 20w. hoppari)

Tämähän on jo ihan loukkaus eikä iskuyritys Ainakin minulle olisi, jos joku tulisi tuolleen sanomaan.
  • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Vastaa

Lainaus: Lovekiva

Tämähän on jo ihan loukkaus eikä iskuyritys Ainakin minulle olisi, jos joku tulisi tuolleen sanomaan.

Kas, kun ei lisännyt "ja paljon isommat tissit, ja paljon vähemmän älykkyyttä, ja, ja... "

Olisi tyyppi kerjännyt verta nenästään.

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Vastaa

Lainaus: Lovekiva

Lainaus: Morfinsia

ja mulle kans... antaisin todennäköisesti oikean suoran puhua puolestani

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
ei mua kai isketä en oo aikoihin ainakin mtn kuullu. oon kai niin vetovoimainen mut kaikenlaista on tullu kuultua. kaikenlaisia et sul on hyvä takapuoli semmoinen pitää olla vaimollani tuleetkos vaimokseni. Yleensä rauttiksel en yhtään pääse pakoon semmoisist. siel aina löytyy jotkut semmoiset ulkomaalaiset tyypit kimpus eivätkä millään usko et mua ei millään jaksa kiinnostaa

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vastaa
Mua ei ole koskaan yritetty iskeä...

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Mie en aina edes tajua että minua yritetään iskeä, katson vain pöljänä että mitä se selittää Olen kai näitä joille täytyy vääntää rautalangasta.

Skotlannissa oli paljon näitä "Uu, you look dangerous. Do you like Lordi?" -tyyppejä .____.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Tyhjäpää, Kedira, Heetteri, darkAngel). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!