Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Jutzku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.04.2010 19:28

Lainaus: Constance Culmington

"Haluuks istua mun naaman päälle?"
Jep jep...lähetin ukkelin matkoihinsa...Onneksi poistui suosiolla.

Constance Culmington

Tuosta tuli mieleen ...´´jos haluat voit vaikka istua kasvojen päälle hajareisin
Ja syviä naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsillä´´

Leevi And The Leavings - Unelmia Ja Toimistohommia.

Mutta nyt asiaan, mieleen painuvin lähestyminen on ruotsinlaivalla, kun eräs parikymppinen naishenkilö tuli pyytämään tanssimaan seuraavasti:

nainen: Lähetkö tanssimaan?
minä: en minä osaa
nainen: lähe ny
minä: en lähe., pyydä kaveriani
nainen: se on liian lyhyt
nainen: nyt lähdet tanssimaan tai itket ja lähdet tanssimaan!
minä: hyvä on

Oli kyllä tosiaan aika aggressiivinen nainen, ai niin kaverini on tosiaan 165-175cm pitkä normaalivartaloinen.

Jutzku
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.04.2010 20:16
tästä nyt on jo hieman aikaa ku en muistanut että tälläinen topikki oli olemassa, kerran nuorempi nais-ihminen tuli kyselemään "miks sulla on noi piikit ko ei sua ees voi lämäyttää persellee"
pakko myöntää oli mahtava kommentti ja purikin aika hyvin mutten lähtenyt tämän matkaan
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2010 20:58
Jutzku
Heheh, hän oli kyllä sen näkönen, että paidas olis voinu lukee kyseisen orkesterin nimi

Siinä juottolassa on myöhemminkin törmänny jos jonkinmoiseen suhaajaan. Pari vuotta sitten samassa paikassa, saman ikäinen mies istuskeli mun ja kaverin pöydässä. Kertoi tulleensa siihen, koska olimme sen verran riskin näköisiä naisia . Tovin siinä örvellettyään, katsoi mua arvioiden, ja kysyi: "Paljonko sä painat?" Tästä hieman kimpaantuneena aloitimme tulikiven katkuisen väittelyn, miten naisille puhutaan ja miten ei.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2010 20:53
Eipä miutakaan ole koitettu iskeä, yksi tyttö kyllä viime viikonloppuna baarissa oli sangen kiinnostunut tästä miun kaljusta. "Noku se on niin silee ja viileä." Mietin että mitähän siihenkin olisi pitänyt sitten vastata. : P Itselläni on se ongelma, että olen niin ujo etten uskalla koittaa iskeä ketään. Uskallan vaan hymyillä ja silloinkin punastun ja tuijotan lonkerolasini pohjaa. Ei uskoisi parrakkaasta ja kaljusta, mutta näin se vain on. '
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.04.2010 20:58

Lainaus: Niflheim

Uskallan vaan hymyillä ja silloinkin punastun ja tuijotan lonkerolasini pohjaa.

Aww

Minua ei ole niinkään yritetty iskeä vaan jostain kumman syystä mua läimitään aina takapuolelle. Tätä tapahtuu melkeinpä joka kerta kun viihteelle lähtee ja aika jännä minusta kuinka perseeseeni ilmestyy tuolloin joka kerta neonvalo-kyltti jossa lukee SAA KOSKEA! Huisaa.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2010 21:25

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Minua ei ole niinkään yritetty iskeä vaan jostain kumman syystä mua läimitään aina takapuolelle.

Miehet on sikoja? (Aika hyvin kun itsekin olen "kärsäeläin". :P Itselläni ei tulisi edes mielenkään, muutenkin kaikki kähmiminen sun muu vaan miun mielestä alentaa naista, and that's not nice.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.04.2010 23:32
Mä olen huomannut saman kuin SeKukaVaaniiSängynAlla... Varsinkin jos käyttää nahka- tai pvc-housuja niin tuo läpsiminen/perseen puristelu on hyvin yleistä. Huvittavaa oli, kun pari vuotta sitten menin Tuskaan nahkahousut jalassa. Pelkästään sinä aikana kun kävelin Rautatientorin läpi Kaisaniemeen oli jo vähintään 5 matkan aikana käyny lyömässä persettä keskellä päivää. Uskomatonta, sillä suurin osa oli aikuisia ihmisiä eikä mitään teinejä... Tissien puristelu, hameen nostaminen yms. on myös huomattavan yleistä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.04.2010 23:49
Huh, onneksi minut jätetään yleensä rauhaan. O.o En kyllä käy edes esim. baareissa, joten en muista milloin joku olisi minut olevinaan yrittänyt iskeä. Ulkona kulkiessanikin minulla on aina olkalaukku takapuolen päällä tai pitkä takki, joten eipä ole kukaan edes yrittänyt tarjota. Luultavasti kyllä läimäisisin hyvinkin tehokkaasti kyynärpäällä naamaan jos joku tätä nykyä erehtyisi.
Kirjoittanut: Kilju (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2010 17:23

Lainaus: raato

Mä olen huomannut saman kuin SeKukaVaaniiSängynAlla... Varsinkin jos käyttää nahka- tai pvc-housuja niin tuo läpsiminen/perseen puristelu on hyvin yleistä.
Omituista
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.04.2010 18:36

Lainaus: raato

Tissien puristelu, hameen nostaminen yms. on myös huomattavan yleistä.

Minä varmaan mätkisin päähän tuollaisia sankareita niin oppisivat pitämään kätensä irti minusta. Ja mielellään muistakin pahaa aavistamattomista naisista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit