Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.07.2007 11:28

Lainaus: TheSecret

Minä olin menossa tänää päivällä bussilla keskustaan, ja viereeni istahtaa joku vanhemman puoleinen mies. No ei mene kauaa kun tämä alkaa hipelöidä reisiäni ja yrittää vaivihkaa hameen alle!

Hyii, miten joku voi tehdä tuollaista?
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:03

Lainaus: Lovekiva

Hyii, miten joku voi tehdä tuollaista?

kyllä ne voi :S kokemuksesta tiiän
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:06

kaikkien mielestä ei näköjään mitään turhia iskurepliikkejä tarvita, vaan voidaan käydä suoraan asiaan! Minä olin menossa tänää päivällä bussilla keskustaan, ja viereeni istahtaa joku vanhemman puoleinen mies. No ei mene kauaa kun tämä alkaa hipelöidä reisiäni ja yrittää vaivihkaa hameen alle! Ja sanaakaan sanomatta missään vaiheessa. Vaihdoin paikkaa aika vikkelästi, ja äijä jäi onneksi sinne.

Jos minulle tehtäisiin noin, en vain vaihtaisi äänettä paikka vaan läimäyttäisin kasvoille ja huutaisin; "senkin sairas pervo ja lähentelijä!" niin että varmasti koko bussi kuulee ja mies joutuu erittäin vaivalloiseen tilanteeseen muiden saadessa tietää mokomat touhut.
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:21

alkaa hipelöidä reisiäni ja yrittää vaivihkaa hameen alle!

No huhhuh mitä porukkaa löytyy... -_-
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:27
tosta TheSecretin tarinasta tuli mieleen pari vuotta sitten tapahtunu ku istuin bussissa ilta myöhään silloisen poikaystävän kanssa niin meijän vierelle istahti joku humalassa oleva mies joka sitten alko selittää kaikenlaista sen m*lkusta ja miltä se mussa tuntu ja hyi oikeesti ku se ehdotteli siel vähä kaikkee. yritettiin alussa olla kiinnittämättä huomiota koko ukkoon kunnes se lopulta huomas sen ja alko hiplaa mua vähä kaikkialta -.- onneks tuli meijän pysäkki sit. mut hyi semmoisia löytyy :S
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:28
Ja se silloinen poikaystävä ei tehnyt tai sanonut mitään? O.o
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:30

Lainaus: Iiriva

Ja se silloinen poikaystävä ei tehnyt tai sanonut mitään? O.o

no kyl se sano sille pari kertaa et painuis helvettiin mut ei ny känniselle kovin mtn kehtaa sanoo ku se humalainen oli mulle lähempänä niin ties mitä se mulle ois vaik tehny -.- no en myöskään luvannu sen tehdä mtn ku kokemuksesta tiiän et humalaisten kanssa ei kannatta riitaa haastaa :/
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:47
Olen sen verran suojelevainen, että tuollainen kännikala ei paljon armoa saisi. Eipä se paljoa ehtisi vastaan pistämään. Nojuuh... hermot vaan menee tollasten kanssa. -_-
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:49

Lainaus: hupsu

hermot vaan menee tollasten kanssa. -_-

ihanko tosi? semmoisia naisille tulee aina vastaan -.- onneks mua ovat alkaneet välttää. ehkä näytän nykyään niin kammottavalta x)) tai no oon pari kertaa niin suuttunu et alkanu riehuu
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Mariel
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:50
Tä no maailman paras (Älkää kysykö, en hiffannu itekään!):
Moi, mä ryhdyin motoristiks - voitsää olla mun moottoripyörä tänään?

Ja tässä toinen:
Järjestettäiskö aarteenetsintä?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit