Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vanhusten/Keski-ikäisten käyttäytyminen

Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2009 07:56
Jep jep, ei sitä näköjään "voi" pukeutua ihmisten ilmoille vähänkään gootinnäköisenä, ainakaan tällainen 43v äijä. Jos teitä välillä katsotaan pitkään, miettikääpä millaisia largetuijotuksia meikäläinen sai osakseen viime lauantaina pynttäydyttyään pitkästä aikaa vähän enemmän kuuttityyliin. Kunhan kasvatte tähän ikään niin melkoisella varmuudella suurin osa teistäkin, arvon kanssaveljet, pukeutuu hillitymmin kuin ns. normaalisti pukeutuva gootti.

Siis meikäläistähän pidettiin lauantaina ilmanmuuta vähintäänkin pöllähtäneenä tai mielenvikaisena tallatessani kaupungin katuja. Kukaan ei sanonut tai huudellut mitään, kaikki vain tuijottivat... nuoremmatkin.

Epäreilua!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.03.2009 10:42

Lainaus: Sanctus Sanctorum

Epäreilua!

No on kyllä. Ei kait se ikä sanele miten ihminen pukeutuu...tai no, tähänkin löytyy poikkeuksia. (50 veet wannabe-20veet) Mutta tyylillisesti gootti on kuitenkin siisti ja mukavannäkönen pukeutuja, joten en näe syytä miksi ikä sitä muuttaisi.
  • Lähetetty: 10.03.2009 10:50
Niin, ehkäpä tässä sitten täytyy palata niihin hillitympiin asukokonaisuuksiin ja jättää silinterit ja kävelykepit kotiin, solkikengistä puhumattakaan.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.03.2009 11:28
^Eikä! Silinterit ja kävelykepit ne vasta tyylikkäitä ovatkin! Namsk.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.03.2009 12:08
SeKukaVaaniiSängynAlla
What she said, what she said! *bounce*
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2009 16:03
Sanctus Sanctorum: oletkos ihan varma etteivät töllistelleet juurikin sen takia että niin harva pukeutuu eri tavalla?
Varmasti kiinnittää huomiota jo ihan pelkästä uteliaisuudesta, minäkin jäisin mahdollisesti positiivisella mielellä ihmeissäni katsomaan jos jotain noin harvinaisen tyylikästä näkyisi kun nämä ns. perus nuoremmatkin gootit (ja metallistit) jo kiinnittävät huomiota erottumalla tavisporukasta.
Eikä se erottuminen suinkaan ole ollenkaan huono asia!
  • Lähetetty: 10.03.2009 23:13
Malys_: Tottakai joukossa oli varmasti heitäkin, joiden katseet olivat pelkästään positiivisella tavalla uteliaita. Mutta suurin osa töllötteli takuulla ihan muut ajatukset päässään, sen näki kyllä vaikken tietenkään jokaista katsojaa noteerannutkaan.

Voihan olla myös että minusta on tullut oikeasti liian wanha, sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei minua ennen töllistely häirinnyt, nyt näyttää olevan toisin.
Joskus aikoinani mietiskelin tätä silloin häviävän pineltä tuntuvaa mahdollisuutta, että minun olisi "sopeuduttava" iän myötä pukeutumiseni suhteen ns. normaaliin tyyliin, siis enemmän tavisvaatteisiin. Ajatus tuntui kovin ikävälle ja nyt se sitten on osittain totta, en halua enää pukeutua niihin vaatteisiin joita rakastan. Eipä se goottius minusta ole kuitenkaan mihinkään kadonnut, tuskin koskaan katoaakaan, mutta olennainen osa siitä on ns. vilttiketjussa.

Tämä tilanne on jopa aika masentava, siis kun nyt on itselleen myöntänyt konkreettisen kokeilun jälkeen, että ei enää halua pukeutua oikein muutoin kuin vaikkapa erinäisissä tapahtumissa tms.

Minun on nyt aivan pakko alkaa rakentamaan itselleni massiivista goottikartanoa tai -linnaa, jonka valmistuttua voin käyskennellä sen pimeillä käytävillä, saleissa ja suuressa salaisessa puutarhassa rakkaissa vaateparsissani tympeiden ymmärtämättömien ihmisten katseilta piilossa.
Talkooväkeä tarvitaan, ilmoittaudu pikimmiten!
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.03.2009 10:47

Lainaus: Lovekiva

Sokoksella on kyllä pahimmat mummot. Siis sinne kun menee siellä on aina jotain vanhoja ihmisiä, jotka mulkoilevat,

Tämä pitää niiiiiiiin paikkansa! Sokos ja Stockmann ovat ihan pahimmat paikat nuorelle. Jopa myyjät käyttäytyvät suolaisesti. Mieleen on parhaiten jäänyt kokemus meikkiosastolta. Olin joku 19v ja ostin make up storen meikkivoiteen. Lähdin siitä sitten kävelemään maksettuani ja kuulin kuinka myyjä sanoi toiselle :" ei tainnut ostaa tota itseään varten". Olin niin tohkeissani, että en osannnut tehdä muuta kuin mulkata vihaisesti vaikka olisi tehnyt mieli vaan mennä samantien palauttamaan meikki ja lähteä vetämään. En tiedä oliko heidän mielestään kyseinen tuote liian kallis tai minä liian ruma, että olisin sen ihan itselleni voinut ostaa. Oli viimeinen kerta kun kävin mummojen kaupoissa ostoksilla.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2009 22:24
Omien kokemusten varjolla melkeinpä väittäisin keski-ikäisiä kapeampikatseisimmiksi kuin jo-aikaa-nähneitä-mummeleita. Vaikea silti verrata, sillä tahoilta tuleva negatiivinen palaute on erilaista; Vanhuksilta, etenkin mummeleilta sanat tulee usein suoremmin tai yllättävämmissä tilanteissa kuin keski-ikäisiltä, jotka tuntuvat vähän katsovan missä alkavat päätään aukomaan. Mummeli saattaa ottaa sinut kohteekseen keskellä katua ihmisvilinässä tai bussipysäkillä alkaa haukkua, keski-ikäiset yleensä tuijottavat/vaikenevat halveksivasti, kuiskivat selän takana ja/tai vihjailevat alentavaan sävyyn.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2009 22:40

Voihan olla myös että minusta on tullut oikeasti liian wanha, sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei minua ennen töllistely häirinnyt, nyt näyttää olevan toisin.
Joskus aikoinani mietiskelin tätä silloin häviävän pineltä tuntuvaa mahdollisuutta, että minun olisi "sopeuduttava" iän myötä pukeutumiseni suhteen ns. normaaliin tyyliin, siis enemmän tavisvaatteisiin. Ajatus tuntui kovin ikävälle ja nyt se sitten on osittain totta, en halua enää pukeutua niihin vaatteisiin joita rakastan. Eipä se goottius minusta ole kuitenkaan mihinkään kadonnut, tuskin koskaan katoaakaan, mutta olennainen osa siitä on ns. vilttiketjussa.

On vaan kovin surullista ettei sitä voi tavallaan toisten painostuksen vuoksi pukeutua niinkuin itse haluaa.
Eikä se ikä ole mielestäni muuta kuin pelkkiä numeroita. Sitä paitsi on vaan hienoa että joka ikäryhmässä on erilaisia ihmisiä eikä kaikki ole sitä samaa masentavaa harmaata massaa.

Minun on nyt aivan pakko alkaa rakentamaan itselleni massiivista goottikartanoa tai -linnaa, jonka valmistuttua voin käyskennellä sen pimeillä käytävillä, saleissa ja suuressa salaisessa puutarhassa rakkaissa vaateparsissani tympeiden ymmärtämättömien ihmisten katseilta piilossa.
Talkooväkeä tarvitaan, ilmoittaudu pikimmiten!

Hih, saattaisitpa saada sinne muutaman kutsumattoman alivuokralaisenkin...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit